[Go Crazy] 2PM Farewell Trip

 

2PM Vol. 4 - Go Crazy (Grand Limited Edition) (CD+Photobook)b

-woo-

Benim yanan aşkım

bir anda küle döndü

Sen ,sen ,sen

Ama sesim yine seni çağırıyor..

-taec-

Anılarımız ile dolu olan yerlere yağmur yağıyor

Sağır olmuş olsam da seni kulaklarımda gittikçe daha fazla duyuyorum

Boş kalbim acıyor ve acıyor, beni ağlatıyor,

Beni bıraktın ve uzaklara gittin

–NAKARAT—

-Junho-

Bu son veda yolculuğunda yalnız bırakıyorum

aşkım,geleceğim,kalbim nefes alamıyor

-Jun.k-

Veda yolculuğunda gitmene izin veriyorum

Her şey kayboluyor ve yanıyor ama anılarımızda yaşıyor

——————————————

-taec-

Kendi başıma etrafta dolaştıktan sonra

isimlerimizin olduğu anılarımızın köprüsüne geldim

bir süre daha yürüdüm

aşk gerçekten çok zor zor,zor,zor

-chan-

ne kadar da çocukcaymışım,benim arkamda durdun,

göz yaşlarım ırmak oldu,sana dokunamıyorum ,artık çok geç,

[NAKARAT]

-khun-

uzun süre bekledim

-chan-

hayalin giderek silikleşiyor..

[NAKARAT]

cr: pop!gasa

çeviren : wjyislove

One thought on “[Go Crazy] 2PM Farewell Trip

  1. Geri bildirim: 2PM 미친거 아니야? (GO CRAZY) (Grand ED) | 2PMTurkey

Bir Yanıt Bırakın

