[Go Crazy] 2PM Like Tonight

 

2PM Vol. 4 - Go Crazy (Grand Limited Edition) (CD+Photobook)b

-khun-

Hazır mısın?

Çok güzel bir gece..

-woo-

Bugün gibi bir gecedeyiz,kalbim titriyor,

Kalbim sebepsizce çarpıyor,bilmiyorum

-chan-

Pencereden dışarı yıldızlara bakıyorum ,gözlerim sana bakıyor,

Şimdi seni sarmak istiyorum..

-khun-

İmkanı yok bugün gitmene izin veremem

Oluru yok , olmaz, elini asla bırakmayacağım,

NAKARAT

junho: Bu gece gibi bir gece hayal ettim

Tek bir anı bile kaybetmek istemiyorum

jun.k : Nefesinin tatlı kokusuyla sarhoş oldum

Her şey senin ve benim hakkımda, sen ve ben, sonsuza dek

-khun-

hadi, seni sevmeme izin ver,

-woo-

Bugün ki gibi bir gün, her şey güzel görünüyor,

çok cesur hissediyorum,nedense

-chan-

Pencerenin arkasındaki rüzgarı gördüm ve benim kalbim de titriyor,

Dikkatli geleceğim sana

-khun-

İmkanı yok bugün gitmene izin veremem

Oluru yok , olmaz, elini asla bırakmayacağım,

NAKARAT

-Taec-

Oh güzel bir gece,

ve bu gece çok uzun

Sana sahip olmak için cüzdanımı her zaman boşaltabilirim

1-2-3-4

Büyük bir fantezi benim için şu an

Hey tıpkı senin ve benim gibi

iyi olacağım

Her şey benim usülümce olacak

Gizlice sana sürpriz yapacağım

Benimle gizlice oynamak ister misin?

-woo-

Beraber olduğumuz zamanımız ,iyi..

(seninle olmak istiyorum)

Sana kalbimi göstereceğim..

[NAKARAT ]

cr: pop!gasa

çeviren :wjyislove

One thought on “[Go Crazy] 2PM Like Tonight

  1. Geri bildirim: 2PM 미친거 아니야? (GO CRAZY) (Grand ED) | 2PMTurkey

Bir Cevap Yazın

