[Go Crazy] 2PM Rain is Falling (Bigawa)

 

2PM Vol. 4 - Go Crazy (Grand Limited Edition) (CD+Photobook)b

-koro-

Sensiz yaşayamam

Beni bırakma bebeğim   (x2)

-woo-

Dışarda hiç bir yere gidemiyorum çünkü yağmur yağıyor..

Tuttuğum göz yaşları akmaya başlıyor.

-chan-

Hiç bir şey söylemeden karşılıklı oturuyoruz.

Acıyan kalplerimizi sıkmaktan başka bişey değil bu

-khun-

Bu böyle bitecekmiş gibi duruyor

Yağmur da yakında duracak gibi

-junho-

Benimle birazcık daha kalsan..

-jun.k-

Çok şükür ki yağmur hala devam ediyor,

bütün gün yağıyor,

Yağmur durduğunda beni bırakacaksın..

-junho-

Hala yağıyor, lütfen durma

Eğer aynı yerde olabilirsek bile..

-jun.k-

bu bana yeter

Seni hala seviyorum..

-taec-

yağmur pencereye vuruyor

Biz birbirimizin yüzüne bakıyoruz

Bu son artık seni tutamıyorum

Tıpkı parlak gün ışığının soğuk karanlığa dönmesi gibi

Biraz bekle güzel yüzüne ihtiyacım var biraz daha

Gözlerin tam bana bakıyor

Gülümsemen her buluştuğumuzda

Dışarısı karanlık ve ben korkuyorum

Hayalin damlaların düşmesiyle beraber gözden kayboluyor

Seni son gördüğüm zaman ise artık yağmur gözlerimden akıyor

-chan-

Bu böyle bitecekmiş gibi duruyor

Yağmur da yakında duracak gibi

-junho-

Benimle birazcık daha kalsan..

(NAKARAT)

-khun-

Gökyüzü nasıl hissettiğimi biliyor,

-woo-

Onu tut ve ,benim için birazcık daha ağla

Ölsem de gitmesine izin veremem

-chan-

Zavallı benliğimi yağmurun içinde sakla

-junho-

böyle sonsuza kadar …

-koro-

yağmurlar sessizce yüzümden akıyor.

-jun.k-

Gözyaşlarım durunca beni bırakacakmısın?

-junho-

Kalbin derin bir yara bıraktı..

yağmur durduğunda nefesim de kesilecek gibi hissediyorum

-jun.k

ama hala yağıyor,

gitmene izin veremem ,

Seni seviyorummm…

cr: pop!gasa

çeviren :wjyislove

One thought on “[Go Crazy] 2PM Rain is Falling (Bigawa)

  1. Geri bildirim: 2PM 미친거 아니야? (GO CRAZY) (Grand ED) | 2PMTurkey

Bir Cevap Yazın

