[Röportaj/Çeviri] 2PM CanCam Ekim 2014 Sayısı

CanCam Oct 2014 - 2PM 1

2pm’in Dünya hazinesi – haydi 2pm’le gezintiye çıkalım-

En son Cancam’in özel kapağında çıktıklarından beri yarım yıl geçti!  2pm üyeleri performansları ve promosyonlarıyla denizaşırı uçuyorlar. 6 yıl önce çıkış yapan grubun değişmeyen iyi ilişkilerini fotoğrafladık.

[Stil kontrolü için 6 kişi 2pm’in gezisinden ayrılıyor!]

2pm sonbahar trendleriyle örtülü.

Her bir 6 kişinin seçtikleri kıyafet, beklenti  ve  gezinin romantizmi için…<3

Jun..k: Güzel renkli çizgili örgü bir giysi olağan üstü bireysel yapacak.

Junho: Kot ve shirt. Erkek dünyasında  son derece basit giyinmek için.

Wooyoun: Havaalanında şık bir erkek gibi görünmek için. Siyah bir ceketle beraber yazılı bir T-shirt.

Taecyeon: Vücut yapısına uyan bir ceket erkeğin rengini gösterecektir.

Nichkhun: T-shirtle uyumlu olan bir pantolon tatil stilini gösterecektir.

Chansung: Baskılı t-shirt ve delikli kot bir gezinize oyun havası katacaktır.

[Bireysel sorular ve cevaplar]

[Wooyoung]

LA hakkında

S1: La hakkındaki düşüncen?

Her nasılsa huzurlu hissettiriyor. LA’i gerçekten seviyorum!

S2: Daha önce buraya gelmiş miydin?

Evet. Wonder  Girls Us konserinde 2pm açılış etkinliği yapıyordu  bu yüzden 9 şehre beraber gitmiştik.

Aşk hakkında

S1: Hoşlandığım kız benimle hiç ilgilenmiyor. Kalbini eski haline döndürmek için ne yaparsın?

Ben hemen vazgeçerim. (Jun.k: onu gerçekten sevdiğini düşün?).  Pek emin olmamama rağmen olup olmadığını tekrar deneyeceğim ya da denemem eğer en başından beri arkadaş değilsek.. Mesela, markette işyeri asistanı olan biri haydi benim ideal tipim olsun. O halde ona yalvarmayacağım ve aldığım şeylerle birlikte geri döneceğim . ben böyle yavaş bir erkeğim…(güler).

S2: kız arkadaşın bilmediğin biriyle el ele yürüyor! Ne yapacaksın?

Imm.. (biraz düşünüyor). Eğer o anda acil bir işim varsa, onları görebildiğim yerde durmayacağım ve sadece geçeceğim! (güler). Eğer zamanım varsa, kız arkadaşıma doğru koşacağım ve ‘buda ne’ diye soracağım.

S3: Üyelerin arasında eğer kız arkadaşın olsaydı muhtemelen kim en çok kıskanırdı?

Bence hepsi aynı olurdu. Bende kesinlikle öyle olacağım.

[Jun.k]

LS hakkında

S1: LA hakkında düşüncen?

Temiz hissettriyor.  Ve özgür! LA’de uzun özel binalar olmadığından beri gökyüzü ortaya çıkıyor ve ben muhteşem hissediyorum.

Rahatlatıcı! Buranın rahatlatıcı bir imajı var.

Daha önce burada bulundun mu?

Evet tabiki bulundum.  Bütün üyelerle birlikte (Wooyoung: ben zaten söyledim). Bu sefer Wooyoun’la birlikte gitmek istiyorum. Bizim benzer gülme noktalarımız var.

Aşk hakkında

S1: Hoşlandığım kız benimle hiç ilgilenmiyor. Kalbini eski haline döndürmek için ne yaparsın?

Onun hakkında daha çok şey öğrenmek için çalışırım, hobileri, yaşam stili gibi. Onun ilgisini çekmek zorundayım.

S2: kız arkadaşın bilmediğin biriyle el ele yürüyor! Ne yapacaksın?

Bu şok olay ve zor durum karşısında hareket etmem mümkün olmayacaktır. Bu durumda canım sevgilime bir kelime bile söylemem, o bilinmeyen adamın kim olduğunu bilmeden… Hiçbirşey söyleyemem, ve sonra gerçeği sormak için onu ararım.

S3: Üyelerin arasında eğer kız arkadaşın olsaydı muhtemelen kim en çok kıskanırdı?

Junho! Onun kıskanacakmış gibi bir görüntüsü var. Zaten kimse kıskaçlık yapmaz, değil mi?

[Nichkhun]

Paris hakkında

S1: Paris’in sendeki imajı ?

Eğer imaj diyorsan, ımm-  bir dünya’da, beklendiği gibi, sanat? Bu yer tek başına kesinlikle bir sanat! Aslında  ben en çok Paris gibi havaya sahip sanatları seviyorum.

S2: Paris’te daha önce bulundun mu?

1 kere! O zaman, bir müzik programına katılmanın yanısıra Paris’i ziyaret ettik. Kayıtı güvenli bir şekilde bitirdikten sonra, gitmeden önceki gün  4 saatlik boş zamanımız vardı. Sokaklarda tek başıma bakındım. Haritam yoktu ve nereye gittiğimi bilmeden sona erdi !! (güler).Paris’in güzel yerlerini özgürce gezdim ve birsürü fotoğraf çektim. Gerçekten eğlenmiştim! Oraya tekrar gitmek istiyorum.

Aşk hakkında

S1: Hoşlandığım kız benimle hiç ilgilenmiyor. Kalbini eski haline döndürmek için ne yaparsın?

Eğer ondan hoşlanıyorsam ımm- nasıl olmalı. Onun istediği birşeyler bulacağım, ve ona yardım ederken doğal bir şekilde ondan rica edeceğim.

Mesela onun sevdiği içeceği alırken.

S2: kız arkadaşın bilmediğin biriyle el ele yürüyor! Ne yapacaksın?

Tabiki o anda direk ona soracağım! Ona ‘o kim’ diye soracağım erkek kardeşi olabilir. Eğer o anda sormazsam daha sonrada sorabilirim emin değilim.

[Taecyeon]

Paris hakkında

S1: Paris’in sendeki imajı ?

Romantik , romantizmin yeri.

S2: Paris’te daha önce bulundun mu?

Evet bulundum. Ama sevgilimle gelmedim,  onun yerine üyelerle geldim… Romantik bir yer, ama yanımda aşina olduğum erkekler vardı.

Ben en çok turistler için gözde mekanları ziyaret ettim, ama benim üzerimde çok etki bırakan bir yer yok.

Aşk hakkında

S1: Hoşlandığım kız benimle hiç ilgilenmiyor. Kalbini eski haline döndürmek için ne yaparsın?

Benim için, ben ayrılırım. Kalbime yerleştirmek için.

Bana göre, kendim daha önemliyim (gülüyor). Benim onunla ilgilendiğim gibi benimle ilgilenen birini bulmam lazım!

S2: kız arkadaşın bilmediğin biriyle el ele yürüyor! Ne yapacaksın?

Ehh- ne yapmalıyım. (Nichkhun: ben direk soracağım. Kim olduğunu bilmiyorsun, erkek kardeşi olabilir). Doğru. Babasıda olabilir. A geeerçekten genç görünümlü bir baba!(gülüyor).

Ama benim için, ben orada bir şey söylemem! Daha sonra ‘seni bugün yürürken gördüm’ diye sorarım. Olay anında bir şey söylemem.

Eğer gerçekten umut yoksa, bence yine de ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.

[junho]

New York hakkında

S1: NY hakkındaki düşüncen?

Canlılık! Bu yerin kendisi modaya uygun.

S2: Burada daha önceden bulundun mu?

En son 3-4 yıl önce gitmiştim. Again&Again’i kaydetmeye.

SOHO’ya yürüdüğüm zaman, insanlar dahi şık! Regarding Timesquare, oradan onlarca ayakkabı aldığımı hatırlıyorum.(gülüyor)

Aşk hakkında

S1: Kız arkadaşın olsa, ilk önce kime söylersin?

Bence, ilk önce Chansung’a söylerim ‘afedersin! Benim bir kız arkadaşım var’

Ama tam tersi olursa, eğer Chansung’un kız arkadaşı olursa, ona ayrıntılar hakkında sorular sorardım, güzel olup olmadığını! (gülüyor)

Onunla ropörtaj yapacağım, ‘nereden tanıyorsun? Nasıl biri? Nerede ve ne zaman onunla buluşacaksın’ biz birbirimize eğer kız arkadaşımız olursa göstermek için söz vermeliyiz (gülüyor)

S2: kız arkadaşı hakkında kıskaçlık yapabilecek bir üye?

Taecyeon? Havalı bir kıskaçlık, kıs arkadaşını mutlu edecek türden (gülüyor). Bence Jun.k ve Chansung da çok fazla kıskanç olacak. Benim için, ben çok kıskaç olmayacağım herşeyi kabul eden bir tip olduğum için.

(Editör: bu o kızın kıskanç olmanı istemesini sağlayacak)

Ben sadece, bunu biliyorum ama bu amaç için kıskanç olmayacağım. (gülüyor)

S2: kız arkadaşın bilmediğin biriyle el ele yürüyor! Ne yapacaksın?

‘Ne yapıyorsun derken adamın elini yakalayacağım ve sıkıştıracağım (Chansung: bu çok korkunç). Ben korkunç bir insanım.

[Chansung]

N.Y. hakkında

S1: NY hakkındaki düşüncen?

Burası çok kibar, ince. Tutkulu bir yer!

S2: burada daha önce bulundun mu ?

Evet bulundum. SOHO benim üzerimde bir etki bıraktı! (Junho: benimle birlikte gitti) Central Park’da! (Junho: orayada benimle gitti). Ve ben heryere  Juho’yla birlikte gittim’ (gülüyor).

Ahh!  Taecyeon ve ben acıkmıştık ve büyük boy bir milkshake içtik ama çok büyüktü ve tamamen doymuştuk!! (gülüyor). Gerçekten çok büyüktü!

Aşk hakkında

S1: kız arkadaşın olsa ilk kime söylersin?

Tabiki Junho! Öbür taraftan, Junho bana kız arkadaşı hakkında bişeyler söylerse, ‘kim o? Güzel mi’ diye soracağım.

Bunlardan başka bir şey sormayacağım !(gülüyor)

S3: senin kız arkadaşın hakkında kıskaçlık yapabilecek olan üye?

Yanımdaki insan (junho), kıskaçlık kıvılcımlarını gösterir. Ben zor olmayacağını düşünüyorum.

S4: kız arkadaşın bilmediğin biriyle el ele yürüyor! Ne yapacaksın?

Sonraki buluştuğumuz zaman ona ‘önceden seni bir adamla yürürken gördüm’ diye soracağım.

(junho: başka bir erkekle el ele yürüdüğünü reddetecektir. Sonra sen ona sorduğunda, emin olamayacaksın hatta sana kardeşi olduğunu söyleyecek. Ben direk olarak olay yerinde emin olmak isterim. Sonradan yalan söyleyip söylemediğini bilemezsin. Ahh önceden kıskanç olmadığımı söylemiştim…)

Gördünüz mü, Junho çok kıskanç !(gülüyor). Ben onu kendinden daha iyi biliyorum.

[ikili ropörtajlar]

[ Eğer Los Angeles’a giderlerse

Wooyoung ve Jun.k hikayelerini paylaştı, L.A., buluşma, ve her birinin hikayesi]

Editör: Eğer kız arkadaşın olsaydı ilk kime söylerdin.

Jun.k: Yanımdaki insana.

Wooyoung: Kız arkadaşım olduktan sonra, sanırım üyelerden ilk kiminle buluşursam ona söylerim(gülüyor).

Jun.k: yinede, bütün üyelere onunla tanışmayı sormaktan ziyade önceden bilen birinin olma ihtimali var !(gülüyor)

Editör: Hangi üye sen ona söyledikten sonra diğer üyelere söyler?

Jun.k: ben çoğunlukla Junho’yla beraberim, ben ona söylerim ve oda diğer üyelere söyler(gülüyor). Ahh bu onun büyük ağızlı olduğunu göstermiyor. Junho genellikle çeşitli şeylerini benimle paylaşıyor. O bilginin ikonu.

Aksine, bir üye sana kız arkadaşı olduğunu söylerse ne yaparsın?

Wooyoung: Ona ‘iyi bir ilişki yaşa’ derim ve sakinlikle kabul ederim(gülüyor).

Jun.k: Gizli olduğu için.

Wooyoung: Ve böyle şeylerde söylerim.

Jun.k: Dürüst olmak gerekirse, eğer bana kız arkadaşı olduğunu söylerse onu soruştururum.  ‘nerde ne zaman tanıştın? nasıl buluşacaksınız?

Wooyoung: Şuna bakın, önemsiyor, değil mi?

Editör: Her birinizin çekiciliği hakkında ne düşünüyorsunuz?

Jun.k: Wooyoun’un çekiciliği sevimli yüzü. Onun itibarı etrafındaki insanları eğlendirmesi!

İnsanların cinsiyetleri yaşları hakkında seçici değildir, ve onu koruyan herkesin tatlı olduğunu düşünür. Ben sık sık insanların korumacılığını kabul ederim der. Wooyoung bize sorsa bile bunun hakkında derin düşünür ve endişelenir. Bundan memnun olurum ve ‘ahh o gerçekten bana bağlı’ diye düşünürüm.

Wooyoung: Jun.k …( Jun.k yandan Wooyoun’a doğru bakar). …. Bana böyle bakma. Ben utangaç biriyim!(güler)

Jun.k çok sıcak bir insan… onun enerjisi…..

Jun.k: Enerji ?(güler)

Wooyoung: Dopdolu bir enerjisi var… yazarlık, şarkıları düzenleme ve aranje etme, yaratıcılık duyusu inanılmaz. Jun.k’in yaptığı şarkıları beğenmemiz benim ve diğer üyelerin daha çok istemesine sebep oluyor. Ve en yaşlı üye, o grubun modunu aydınlatan üyelerden biri bu yüzden ona bu rolünden dolayı her zaman müteşekkirim.

Jun.k: Bunalmış olan Jun.k birden bire Maldivlerdeki bir dergiden fotoğraflar gösteriyor. Wooyoun’u buradan almak zorundayım. Çok fazla iyi kelime söylediği için!(güler)

[Eğer Paris’e giderlerse

NİCHKHUNXTAECYEON hikayelerini paylaştılar, Paris, buluşma ve her birinin hikayeleri

Editör: Her birinizin çekiciliği?

Taecyeon: Benim iyi noktalarım mı? Lütfen çok olduğunu söyle!

Nichkhun: Bu çok ani oldu… ımm- Taecyeon  tabiki de havalı! Yakışıklı! Vücudu yapılı ve erkeksi. Ona bakın! Yüzü ne kadar biçimli !

Taecyeon: Evet evet.. teşekkür ederim^ (gülüyor)

Nichkhun: Ve zeki. İnanılmaz bir şekilde herşeyi çabucak öğreniyor.

Son olarak, şarkıları düzenlemede gayet iyi gibi görünüyor, çalışanlar için zil sesi yapıyor. Ve onları önemsiyor.

Taecyeon: Çok mutluyum^! Nichkhun mükemmel. Değil mi ? Bakışı ( Taecyeon  Nichkhun’a bakar) bakın nasıl? Mükemmel! O mükemmel!

Nichkhun: Söyleyecek başka birşeyin yok mu? (gülüyor). Daha başka?

Taecyeon: (gülüyor) ciddi konuşacağım. Nichkhun’dan çok şey öğrendim. Bir işi yaparken azmi bitene kadar herşeyini o işe verir , kaybetmekten nefret eder.

Böyle olmasını beklemezsiniz çünkü onun aurası ve centilmen görüşünü var. Üyeler arasında en erkeksi görünen kişidir.  O çalışanlar arasında en popüler olan üye ve etrafındaki insanları her zaman korur.

Editör: Eğer her birinize bir slogan vermek isterseniz?

Nichkhun: Parti Taecyeon!

Taecyeon: Bu da ne … (gülüyor)

Nichkhun: Solo aktiviteleriyle meşgul olduğu zamanlarda. Bütün üyeleri toplanmak için arar ve bizimle birlikte yemeğe çıkar. Taecyeon kahramanca bütün hesabı öder.

Taecyeon: Çokça para harcadığımdan beri ileride yapmamayı düşünüyorum.. (gülüyor). Nichkhun’un lakabı, erkeksi, başından beri.. bu nasıl olabilir.. uyurken bile havalı.. onun için bir lakap yok, değil mi?

Nichkhun: Bir şey söylemedin!(gülüyor)

Taecyeon: Senin mükemmel olduğunu söyledim ya!

Editör:  Randevu hakkında sık sık konuşur musunuz?

Taecyeon: Ben çok fazla konuşmam. Eğer üyeler bana sorarsa cevap veririm ama kendim hakkında pek fazla konuşmam.

Nichkhun: Eğer herkes konuşmak istemezse konuşmayız. Çoğunlukla böyle olur.

Taecyeon: Evet doğru^ Eğer birimizin bir sorunu varsa, onun hakkında konuşuruz ve yemek yeriz.

[Eğer  New York’a giderlerse

JUNHOXCHANSUNG hikayelerini paylaştılar, N.Y., buluşma, ve her birinin hikayeleri]

Editör: her birinizin çekiciliği?

Junho: Görünüşü! Son zamanlarda zayıf ve Keanu Revees’ e benziyor.

Aslında onu andırdığını düşünüyorum. Onunla ilk tanıştığımda onun 7 yıldan sonra tekrar 2pm’in Keanu Revees ‘i olduğunu düşündüm.(gülüyor)

Chansung: Junho’nun…. Kalçası gerçekten dışarıya çıkkın..(Junho’ya bakarak). Junho’nun yan profili gerçekten mükemmel! Yada çene çıkıntısı. Onun kişilik çekiciliği… ahh bu  belki30 dk alır?

Editör: Eğer kadın olsaydın. Her biriniz için, karşındakinin neresine aşık olurdun?

Chansung: Bu kesinlikle bugünün en önemli  sorusu! (gülüyor)

Junho: Ahh bunun hakkında düşünmek istemiyorum. Sanırım ben Chansun’un vücuduna aşık olurdum.

Chansung: (gülüyor) Teşekkür ederim! Onun konuşma yoluna aşık olabilirim. Centilmence. Benim hakkımda söylediği güzel sözler beni çekti. Onun seside yumuşak.

Editör: Eğer diğer kişiye yeni bir takma isim verseydiniz?

Junho: Makneden başka bir şey mi ? ‘ sexy Chansung!’

Chansung: Bugünden itibaren ‘makne Junho’ hahaha (gülüyor)

Junho: (gülüyor) Buda ne !!

Chansung: Makne değişti! Bizim aramızdaki yaş farkı 1 ay değil mi ?

Junho: İstemiyorum! Sonsuza kadar hayır! Chansung yurtta bile gerçekten  küçük bir çocuk gibi! Yemek yerken televizyon izliyor, sabah bile Nichkhun’la sesli bir şekilde konuşuyor ve yüksek sesle televizyona karşı  ‘wow’ ‘buda ne diyor’ diyor ve gülüyorda.

Chansung: Bu seni uyandırıyor işte (gülüyor). Ve ‘ neye gülüyorsunuz’ diyorsun.

Nichkhun: Eğer böyle gülerseniz bende merak ederim tabiki, etmeyeyim mi. Buda benim habersizce uyanmamın sebebi. Bunu gördükten sonra , gerçekten beğendiği bir şey için her halükarda gülüyor…  bu hergün oluyor (gülüyor).

Editör: Hangi kadın tipi sizinle uyuşuyor?

Junho: Uzun ve birazcık egzotik biri , bu kadın en az Kaenu Revees ile uyuşmalı!

Chansung: ve iyi bir dengeye sahip olmalı.

Junho: Eğer bu özelliklerden hiçbirine sahip değilse. Memnun olmazsın değil mi ?- Chansun’un kız arkadaşı olarak (gülüyor)

Chansung: (gülüyor) ımm Junho’nun ki için, onunla iyi konuşabilen biri, modaya uygun giyinen, sexy, değil mi?

Junho: (bir gülücük bırakıyor)

Chansung: Onun ifadesine bir bakın, doğru söyledim gibi gözüküyor!(gülüyor)

[Hala daha çok şey öğrenmek istiyoruz! 2pm’in gezisiyle ilgili diğer şeyler]

Her üyenin hatırlanacak gezi bölümleri!  Onların gezi için parçalarının olası için birsürü fotoğraf çektik.

Soru: Yolculuk esnasında yanında kim oturdu?

Jun.k: Sessiz Wooyoung! O benim uçaktaki özel CA’m. Uçakta, Wooyoung sessizliğini korur ya da  benim koltuğumu geriye doğru yatırır, benim rahat uyumam için koltuğu ayarlar, sonuna kadar yumuşak kalpli !^

Bizim güldüğümüz şeyler aynı, biz birbirimizi sevdiğimizden beri çok iyi uyuşuyoruz .

Nichkhun: Herkesle iyi olmama rağmen. Wooyoun’la her zaman böyleyim.

Ben temelde herkesle iyi anlaşıyorum gerçi bütün üyeler yolculuk sırasında sessizdir. (gülüyor) Eğer birini seçmemiz gerekiyorsa, sadece Wooyoung! Onunla beraber olduğumuzda aramız her zaman aynı olmuştur, çünkü onun yapısında eğlence var!

Taecyeon: herkes, gruptan herkes horlar ve saçmalar (gülüyor). Imm-  (Nichkhun: Sen genelde Chansung’la oturuyorsun değil mi?) Chansung’a gelince, bazen aniden şarkı söylemeye başlar.  Gerçi genelde uçak yerine arabada yapıyor bunu. Sessizce uyumak istediğim için, Jun.k’de olası. Herkes!

Wooyoung: Ben genelde büyükbaba Jun.k ile oturuyorum. Uçağa bindikten hemen sonra  ben hemen Jun.k’i seçiyorum! Sessiz olduğu için. (Jun.k: bana onu korumam için sordu.) uyanık olduğu zaman, eğlenceli, ve tamamen canlı.

Junho: Tabiki ben her zaman Chansung’un yanındayım yolculukta bile.

Eğer üyelerden birini seçmem gerekirse-? Imm.. ben kendi başıma olmayı seviyorum(gülüyor) ımm ama Chansung olabilir. Beklendiği gibi, denizaşırı ülkeler, genelde işi için gittiğimizde işin yanı sıra dışarıda beraber takılıyoruz.

Chansung: Endişe verici olmasına rağmen, eğer gerçekten birini seçmem gerekiyorsa, Junho..!? hiçbirşeyde ısrar etmediğim için, herkesle iyiyim!(gülüyor) (Junho: ben seni seçtiğim için seninde beni seçmen lazım!) vee.. benim için Junho, gerçi gerçekte herkesle iyiyim…!(gülüyor)

S: bu zamana kadar gittiğiniz en etkileyici yer?

Junho: Seçemem çünkü onlardan çok fazla var!

NY., LA., Paris, Çin gibi.. ve tabiki Japonya ! Bunların hepsi benim üzerimde bir etki bıraktı. Buralara sevgili 2pm üyelerimle gittim, ve birsürü fan bizim için bekliyorlardı.

Nichkhun: Dergi fotoğraf çekimi için gittiğim İsveç’in güzelliği beni alt etti. Oraya Kore magazin dergisi için fotoğraf çekimine gitmiştim. St. Gallen, Lugano’ya gittim, gittiğim heryer çok güzeldi, son derece mükemmel! Ve yemeklerde bir o kadar lezzetliydi.

Taecyeon: Benim dileğim doyurucu özel bir Kyoto gezisi !! Önceden beri gitmek istediğim bir yer yer olan Kyoto’ya sonunda gittim. İlk gün Kyoto’da kendi başıma özgür bir şekilde gezdim. Ertesi gün Jun.k’in konserini izlemek için direk olarak Tokyo’ya döndüm. (gülüyor)

Wooyoung: Bali !! Geçen günlerde Kore moda dergisi için fotoğraf çekimine gittiğim Bali en iyisiydi !

Bence bu his herhangi  bir şey hakkında sonsuz özgürlük gibi, gerçekten benimle iyi eşleşiyor. Deniz ve gökyüzü de gerçekten çok güzeldi, bu yüzden iyi hissettim ~

Junho: Paris gerçekten çok romantik bir şehirdi! Paris’in Champs Elysees’I ~♪ Performans ziyaretlerinin arasında Jun.K ile birlikte makaron almaya gittik ve o mağazada büyük boy hamburger vardı, bizi şok etti !! (gülüyor).

Chansung: Ben L.A.’ a gitmek istiyorum ve tekrar Okinawa’ ya, havada benim olan birşey var. L.A. ve Okinawa’nın havası ki ben iş için gittim, ikiside mükemmel. Rüzgar her zaman tazeydi ve ben habersizce o taze doğallıkta dolaşmak istiyordum. Orada denizde var. Bu iki yerde benim tekrardan görmek istediğim yerler.

S: Gezide ihtiyacınız olanlar ?

Jun.K: Yüksek kaliteli bir ‘BOSE’ hoparlör. Favori hoparlörümü alırım çünkü her zaman müzik duymak istiyorum. (Wooyoung: Otelde  Jun.K’in sesini  onun odası yan oda olmasına rağmen benim odamdan bile duyabilirsiniz. Biz her zaman ikisini bir arada dinleriz. (gülüyor)). Eheh özür dilerim!

Nichkhun: Ben fotoğraf makinesi alırım, Chansung’in ki gibi değil. Çünkü gezisinin anlamı birçok zaman demek. Böyle hafif şeyler almak rahat olacak. kendi fotoğrafımı çekmekten ziyade daha çok manzara fotoğrafı çekiyorum ben.

Taecyeon: o yerin bir haritası! İlk vardığımda bir harita alacağım. Sanat galerilerinin ya da müzelerin olduğu, hangi rotadan gideceğimi düşünmekten gerçekten zevk alıyorum. Gerçi son günlerde sıklıkla telefonumu kullanıyorum.

Wooyoung: Köprü (?) ve gölgelikli güneş gözlükleri. Çünkü gözlerim performans sırasında parlak ve güçlü ışıkta çok çabuk yoruluyor  ve bu tehlikeli, provalar esnasında gözüme toz kaçıyor bu yüzden güneş gözlüğün ihtiyacım var ! Jun.K bana her zaman bir tane verir. (gülüyor)

Junho: Favorim küçük hoparlör. Onu yanıma almak zorundayım böylelikle otelde, bekleme odasında, her yerde müzik dinleyebilirim. (Chansung: bende hoparlör diyecektim!)Hala diyebilirsin. (gülüyor)

Chansung: Gerçek bir SLR kamera alırım. Bazı zamanlarda, denizaşırı yerlere gittiğimiz zaman gün sayısına göre  favori SLR kameramı ve hoparlörümüde bavuluma koyarım.  Çünkü üyelerin ve manzara resimleri çekerek bazı güzel anılar eklemek istiyorum.

[2PM’in gelecek ve şimdi hakkındaki konuşmaları]

2PM hikayelerini paylaştı, 2pm’in şimdi ve geleceği

Bu 6 adam stajerlik günlerinden beri bir aradalar. Onlar, kendilerinden daha çok diğerlerini tanıyan kişiler, birbirlerinin eğlenceli hikayelerini paylaşmak istiyorlar.

‘çokça çizmek’ onlarla şu konular hakkında konuştuk,  örneğin kim iyi bir ilişkiye sahip.

2pm’in [son günlerdeki!….]  Samimi konuşma!

Editör: kutunun içinde sorular var . lütfen bir tane seçin ve cevaplayın.

Wooyoung: [Son günlerde seni şok eden şey?] Imm..  Daha önce Bali’ye gittim değil mi? Bir Hurma ağacından daha yüksek bir yapı yapamayacağınızı duyduğumda şok olmuştum!

Nichkhun: Sosyal ağ üzerinden bize kediye almasını söyledik ve hepimize kahve almış.

Wooyoung: Bali’nin popüler olan ‘Man’s coffee’’den aldım !

Nichkhun: Çekiyoruuum. [son zamanlarda üyeler hakkında güzel bir şey?] Jun.K bizim yakında Kore’de  çıkış yapacak olan şarkımızı yaptı! (alkış). JYP Jun.K’in solo konserini görmeye gitti ve onu şu sözlerle övdü ‘senin şarkı düzenleme yeteneğin benimkine çok benziyor’

Jun.k: Teşekkür ederim~ Sıradaki. Ben. [Son zamanlarda yediğin en lezzetli yemek?]

Junho: (gülüyor) Bu kolaymış. ~

Jun.K: Dün, çünkü çok açtım, Junho’dan aldığım bir ekmek..

Junho: ‘Junho’nun ekmeği’ değil miydi? Benim ekmeğim. Yemeyi .ok istediğim için aldığım bir ekmekti  ama Jun.K ….. (Junho Jun.K’e  kuşkuyla bakıyor)

Jun.K: Bekleyin, açıklamama izin verin! Dün, Junho’dan mesaj geldiğinde gerçekten açtım, ‘çabuk gel’ diyordu, bu yüzden Junho’nun odasına gittim.

Chansung: Sonra?

Taecyeon: Sonunda ne oldu ?!

Jun.K: Junho aldığı ekmeği kendisi bana verdi.

Wooyoung: Bu yüzden sende lezzetli olduğunu söylüyorsun?

Junho: Tabiki, çünkü benim ekmeklerimden 2 tanesini yedi. Benim ekmeklerim.

Chansung: İki ! (gülmekten patladı)

Jun.k: Pizza ekmeği ve rulo kek vardı, lezzetliydi.

Editör: Ekmek sever misin?

Jun.k: Hayır.( şişmiş bir yüz yapar)

Hepsi: (gülmekten patlayarak) bu da ne demek ??

Taecyeon: Sonraki. Ben. [Son zamanlardaki karşı konulmaz şey?] Bugün uçakta bir cümle okudum ve şöyle diyordu ‘ bugün, ben hayatımın en genciyim’…

Wooyoung: Hıı? Ne demek ?

Taecyeon: Bunun anlamı, sen bugün en küçük yaşına sahipsin, ve bugün en yaşlı yaşına sahipsin. Bu cümle bize dürüst, içten bir gün yaşamamızı söylüyor.Sıradaki.

Junho: [Eğer 100.000 ¥  ‘in olsaydı neye harcardın?] 100.000 ¥  hmm..

Taecyeon: Yemeğe harcamaz mıydın?

Nichkhun: Ehh hadi kayağa gidelim, kışın

Junho: Kimbap alacağım!

Chansung: Nee!? Paranın hepsine mi? Hepsine kimbap mı ?(gülmekten patlar)

Jun.K: Bulgogi alaım mı? 1 kişi için ne kadar lazım? Eğe 6 mız gidersek..

Taecyeon: Hiç kalacak mı- kesinlikle !

Nichkhun: Hayır. Çünkü Taecyeon gerçekten çok fazla yiyor, kesinlikle yetmeyecek.

Wooyoung: Yani hep birlikte Junho’nun parasıyla kimbap ve bulgogi yemeğe gidiyoruz. Sıradaki.

Chanssung: (Soruyu çiziyor)

Editör: Başka birisi, lütfen başka bir soru seçin.

Junho: Ben yapacağım!(Chansung’un seçtiği kağıda bakar)  ben bunu cevaplayacağım sende benimkini cevapla.(ikisi sorularını değişirler)

[Son zamanlarda öğrendiğin Çince kelime?] 色鮮やかに!(Renkli). Bu benim solo albümüm ‘FEEL’ için kullandığım bir açıklama. (Chansung’un sorusuna bakar) Soru ne ?

Editör: Chansun’un kağıdı diyor ki [son zamanlarda öğrendiğin ses taklidi?]

Wooyoung: (gülüyor) Ses taklidi !?

Junho: İyi! ben güvendeyim!

Chansung: Lütfen değiştirelim!(gülüyor)

Nichkhun: İyi yaptığın bir şey var, değil mi ?

Wooyoung: Simpson!!

Chansung: Ses değil ama ifade.(gözlerini büyütüyor)

Hepsi: Ahahah!! (gülmekten patlarlar)

Chansung: Benziyor muyuz?

Junho: Biz bunu okuyuculara nasıl söyleyebiliriz? (gülüyor)

2pm’in geleceği hakkında, hepsi için 1 soru 1 cevap!

S1: Solo aktivitelerinizde başarılısınız, her birinizin geliştiğini düşündüğü yönleriniz nelerdir?

Junho: Gelişen yön…bize şimdi böyle hatırlatmanız biraz zorlaştırdı  .

Benim şu anki durumum, bir promosyonum var ve ‘FEEL’ için bir Japonya turum var. Diğer üyeler gibi dizi, Showlar ve solo aktivitelerimde artış var. Bence bizim kendi işlerimize ilişkin sorumluluklarımız gittikçe büyüyor. Benim fikrime göre hepimiz aktivitelerimiz sayesinde gelişiyoruz, ve 2pm’in büyümesi şimdiki gibi devam edecek.

S2: Her birinizin solo aktivitelerinde ve gibi hikayeleriniz var?

Nichkhun: Üyelerin solo aktiviteleri varken buluştuğumuzda, ona’ Çok mu sıkı çalışıyorsun?’ diye sorarız. Sosyal medyada üyelerle her zaman bir şeyler paylaşırız.

Bir üye denizaşırı bir ülkeye gittiği zaman, ‘bize hediye al’ diye mesaj atarız., ya da kendi işimiz sırasında bir selfie göndeririz.

Eğer üyelerle uzun süre buluşamadığımız zamanda ‘seni özledik’ diye mesaj atarız. (gülüyor) Hepsi böyle aptal konuşmalar geçiyor.

S3: Çıkacak olan hit şarkınızla nasıl bir başarıya ulaşmasını istiyorsunuz?

Wooyoung: Umarım 2pm’in enerjisini herkese tekrar kendi müziğimiz sayesinde aktarabiliriz. Bu sene JYP Nation var. Bizim küçük grubumuz GOT7 da Jun.K’in verdiği şarkıyla çıkış yapacak.

Çünkü bence bu 2pm’in enerjisini iyi bir şekilde hissetmek için bir şans, lütfen onu ileriye götürün.

S4:  Bu çok beklenen hit çıkış şarkınız çok önemli görünüyor, sizin için cesaret verici bir söz ne olabilir?

Jun.k: ‘2pm’i gerçekten uzun zaman bekledik!’ ‘2pm’i çabucak görmek istiyorum’ vee… fanlardan gelen her türlü sözü duymaktan mutlu olacağız! Sizi bu geri dönüş için çok beklettiğim için özür dilerim !❤

Bu eşzamanlı çıkış günü için, hepimiz gerçekten çok çalıştık. Lütfen bizi çokça destekleyin!

S5: 2pm’in ileride nasıl gelişmesini istersiniz?

Chansung: Bence zamanla birçok olay yaşayacağız. Üyeler bir bir büyüselerde umarım altımız, 2pm, şimdiye kadar olduğu gibi birbirimize olan inancımızla devam edebilir. Bu bir şekilde ciddiye dönüşüyor! Ama, ben gelecektede sevgili üyelerimle beraber gerçekten heyecanlı ve iyi şeyler yapmak istiyorum, şimdiki gibi.

S6: 2pm’in iyi ilişki sırları?

Taecyeon: Stajyerlik günlerinden beri hep beraber zaman geçirdik. Bu uzun zamandır böyle, biz bir aile gibi yaşadık, bu altımızın arasındaki iyi ilişkinin sırrı. Biz üyeler arasında iyi niyetli rekabet ediyoruz. Çünkü bizim arkadaşça rekabetimiz bile güzel, biz kaybetmek istemiyoruz düşüncesiyle geliyoruz.(gülüyor)

Kaynak: Japonca>Korece  timing_kei Korece>İngilizce 

Türkçe Çeviri: Miçinsaram@2pmTurkishFans

 

Bir Cevap Yazın

