[LOVE&HATE] JUN. K REAL LOVE

 

IMG_5672-2

♥REAL LOVE (GERÇEK AŞK)♥

Yalnızca ‘aşk’ın adı bile beni kırıyor.. Cam gibi..
Seni düşündüğünden daha fazla sevmeliyim..
Ben kırılgan ve güçsüz bir adamım.. Tanıştığımızda dizlerim titremişti..
Sadece seni sevdiğimde sevilmek istiyorum..

Ne yapmalıyım ? Ne yapmalıyım ?
Artık hiçbir şey dilemek istemiyorum..
Yanağına dokunduğumda gülümsesen..
Bana baksan bile..

Sadece ‘Gerçek Aşk’ı hissetmek istiyorum.. Felç edici Gerçek Aşk’ı..
Seni korumak.. Seni endişelerinden kurtarmak için..
Bu çok fazla olsa bile..
Gerçek Aşk kalbimde..
Bu beni kırsa bile herşey yolunda.. Gerçek Aşk..
Bu hisler yalnızca senin için..
Bebeğim, sen, sen
Bebeğim, sen, sen

Uuu… Yapayalnızım.. Yapayalnızım.. Yapayalnızım bu dünyada..
Aahhhh
Tek bir kader var.. Sen de farkındasın..

Gerçek Aşk kelimelerdir.. Gerçek Aşk istenmeyendir..
Beceriksizliğimden ağladığında
Sadece hissettiklerimiz çatışsaydı
Gerçek Aşk dolup taşardı.. Gerçek Aşk dolup taşardı..
Sana inanıyorum.. Bana inanabilirsin..
Bebeğim, sen, sen
Bebeğim, sen, sen
Bebeğim, sen
Bebeğim, sen
Daha fazla bir şey söylemek istemiyorum…
Bebeğim, sen

Kaynak göstermeden alıntı yapmayınız !

CREDITS: JPN-ROM: Retropedia
ENG: dawnjelly
ENG-TR: cutiepiechan @2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

