[FEEL] Junho Feel (Japonca Vers.)

2015/01/img_5678.jpg

İnanamıyorum
Seninle tanıştığım an dünya durdu
Göz açıp kapayıncaya kadar
Renksiz günler renklere boyandı 

Her şeye kör oluyorum sanki
(Aşkı buldum Aşkı buldum Aşkı buldum)
Görüntün kalbimi çalıyor
(Aşık oldum Aşık oldum Aşık oldum)

Dur Bebeğim ! Senin de istediğini biliyorum
Hakkında daha fazla bilgi istiyorum, Aşkım
Bu aşk doğru, sadece seninle olmak istiyorum
Elimi tut, sadece seni hissetmek istiyorum ♫

Aşkımı hisset hisset hissedebiliyor musun ?
Bunu hisset ! Başlamak istiyorum
İşte böyle bir şey (Uçuyorum Uçuyorum Uçuyorum)
Geçmişi geride bırak
Sadece seni hissetmemle en karanlık anılarım kayboldu
Sonsuza kadar yanımda kal
Elimi bırakma

Sadece sana inanıyorum
Kader varsa kesinlikle bunu hissediyorum
Gelecekte
Her zaman seninle el ele yürümek istiyorum 

Adım adım seni daha fazla istiyorum biliyorsun
Sensiz gidemem.. ~Yolum (Sen yolumsun)
Bu aşk doğru, sadece seninle olmak istiyorum
Al kalbimi, seni istiyorum

๑๑๑Aşkımı hisset hisset hissedebiliyor musun?
Uyumak istiyorum
Tatlı kokunda (Uçuyorum Uçuyorum Uçuyorum)
Her şeyi at
Sana dokunduğumda
Özgür kalmış gibi hissediyorum
Biliyorum aşk beni değiştirdi
Gitmene asla izin vermem๑๑๑

Aşkımı hisset hisset hissedebiliyor musun ?
Bunu hisset ! Bilmeni istiyorum
Nasıl hissettiğimi (Uçuyorum Uçuyorum Uçuyorum)
Bu bir rüya, sakın uyanma !
Seni hissediyorum, korkmuyorum
Bu sabah, henüz seni görmedim
Sonsuza kadar kendini bana veremez misin ?
Elimi bırakma

Kaynak göstermeden alıntı yapmayınız !
Credit: JPN>ROM= Retropedia
ROM>ENG= dawnjelly
ENG>TR= cutiepiechan♥@2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

