[Go Crazy] 2PM Pull&Pull

 

2PM Vol. 4 - Go Crazy (Grand Limited Edition) (CD+Photobook)b

-Nichkhun-

Merhaba güzel kız

Benim tatlı sevgilim

Ne zaman sana baksam

Kızgın bir dünya gibi

Sen parlıyorsun ve ışık saçıyorsun

Bunun haricinde sana bakamıyorum

-Junho-

(ağır ol)

Sen ve ben ağır çekimdeyiz

(bırak gitsin)

Kalbim bana yol gösterse de

Bekleyemedim ve ilk mesajı ben attım

(sadece seni istiyorum kızım

her zaman beraber olabilir miyiz )

Bana gelebilirsin  (Woo)

(sana dokunmak istiyorum

her zaman aklını okuyabilirmiyim)

Böylece bana aşık olabilirsin (Woo)

Uzanmanı istiyorum (Woo)

(sadece seni istiyorum kızım

her zaman beraber olabilir miyiz )

-Taecyeon-

Her sabah gözlerimi açtığımda yanımda olmanı istiyorum

Kapanan gözlerini gördüğüm de seni öpmek istiyorum

Kusursuz yüzün, yumuşak dudakların,

Afalladım ,oh Tanrım, çok güzelsin

(Ağır ol )

Her gün ağır çekimde

(bırak gitsin)

Bu seni kızdırıyor

Konuşmamızdan çekip gidiyorsun ama sakin görünüyorsun

Ve tekrar bugünde , tıpkı dün gibi uzanmanı istiyorum.

[NAKARAT]

-Chansung-

Lütfen bil

Başka seçeneğim yok

Bazen hasta gibi görünüyor olsam bile

-Jun. K-

Ben senin bebeğinim

Sen benim kadınımsın

Duramam

Bu çekim ve çekim ve çekim hissi

İtme ve çekme değil seni seviyorum kızım aşkla

Kaynak: pop!gasa

Çeviri: wjyislove@2PMTurkishFans

One thought on “[Go Crazy] 2PM Pull&Pull

  1. Geri bildirim: 2PM 미친거 아니야? (GO CRAZY) (Grand ED) | 2PMTurkey

Bir Cevap Yazın

