[Go Crazy Grand ED] Taecyeon Chansung ft Baek Ayeon Please Come Back

 

2PM Vol. 4 - Go Crazy (Grand Limited Edition) (CD+Photobook)b

LÜTFEN GERİ GEL✿*゚

Şarkı sözü: Taecyeon
Beste: Taecyeon
Düzenleyen: FAME-J

*Baek Ayeon*
Geri gel Bebeğim
Bana geri gel
Geri gel Bebeğim (Evvettt)
Yanıma dön

*Chansung*
Geri gel, artık bunu alamam
(Sensiz bir hayatı)
Bu bana ızdırap gibi
(Sana ihtiyacım var)

*Taecyeon*
Sensiz bir kaç ay mutluydum
Tanıştığım her kız bana gelirdi
Ama zaman geçtikçe seni düşünüp durdum
Yalnızdım çünkü sen yanımda değildin

Böyle gitmene izin veremem (*Chansung)
Bana geri gel (*Taecyeon)

NAKARAT (*Baek Ayeon)

*Baek Ayeon+Taecyeon*
Geri gel (Bana geri gel)
Geri gel (Bana geri gel)
Geri gel Bebeğim (Eveeett) (Sana ihtiyacım var)
Yanıma dön (Bana geri gel)

*Taecyeon*
Şimdi seninle yanlış bir şey yapmaya çalışmıyorum
Sadece seni geri almak istiyorum
Çünkü seni özlüyorum, sen canımsın
Senin yüzünden (sen gidersen) bütün dünya durur
*Chansung*
Sen gittikten sonra, geri döneceğini düşündüm
Beni terkettiğini gerçekten bilmiyordum
Şuan delirdim,evet,ben deliyim
Ben deliyim çünkü izlerini bile silemedim

Kaynak göstermeden alıntı yapmayınız !
Credit: KRN>music.daum
ENG>pop!gasa
TR>cutiepiechan @2PMTurkishFans

3 thoughts on “[Go Crazy Grand ED] Taecyeon Chansung ft Baek Ayeon Please Come Back

  1. Geri bildirim: 2PM 미친거 아니야? (GO CRAZY) (Grand ED) | 2PMTurkey

Bir Cevap Yazın

