[Röportaj/Çeviri] Taecyeon Ocak 2015 Hanryu Pia Dergisi Röportajı

1 (1)

Taecyeon  2PM üyesi olarak dünyayı turlarken bir taraftan da drama ve filmlerin kadrosunda yer alarak kendini oyuncu olarak kanıtlıyor.

Son projesi bizi ailenin gerçekten ne demek olduğunu gösteren aile dizisi “Wonderful Days “ di.

50 bölümlük uzun bir iş de ilk defa rol almasına rağmen kan bağı olmayan aile üyeleriyle birlikte yaşayan yerel ağızla konuşabilen yalnız bir baba rolünün  hakkını vererek  bir kere daha bu işle beraber oyunculuk yeteneğini nasıl geliştirdiğini gösterdi .

Gelişmekte olan bir aktör için ilk rol bir baba rolü..

Taecyeon “Wonderful Days “ de ilk defa baba rolünü oynayarak çekici erkeksi tarafını gösterdi.

Bakalım ilk defa oynadığı bu rol hakkında basın konferasında neler demiş..

“Bu benim ilk tecrübem olacağından ötürü yapıp yapamayacağımdan endişeliydim ama rol çok çekici idi benim için ve endişelenmekten vazgeçip bunu bir meydan okuma gibi düşündüm.”

Taecyeon dizide oynadığı asi ve serseri ruhlu “ Kang Donghee” karakteri ile kendine aşık ediyor .

Donghee karakteri bebekken gerçek ailesi tarafından terk edilmiş ve Soshim karakteri tarafından büyütülmüş biri.

Lise 3. Sınıftayken bir gecelik ilişkisi sonucu kazara onunla nerdeyse aynı durumda olan Jungah isimli bir kızdan ikiz bebek sahibi olur.Ama çocukları büyütecek cesareti kendinde göremediği için çocuklara kendini ağabeyleri gibi tanıtır.Taecyeon un önemi ve saygınlığı bu meşakkatli karakteri daha iyi ifade ediyor.

Taecyeon un oynadığı Donghee karakteri düşünmeden hareket eden sert çıkışlı ve sakar bir karakter peki eğer kendisi gerçekten baba olsaydı nasıl bir baba olurdu?

Güldü ve cevap verdi ” Şunu söylemek isterimki iyi bir baba olacaktır”

Ve tabi ki Taecyeon un ideal baba figürü kendi öz babası..

“ Bana göre benim babam en iyi baba ve ben de onun gibi olabilirsem iyi bir baba olacağım demektir.”

“Ben küçükken babam beni ve ablamı okul tatillerinde oynamak için bir çok yere götürürdü oralarda bir çok anım var hep birlikte olduğumuz.Badminton oynamak dağa tırmanmak veya sadece oynamak gibi.”

“Şimdi ise bir yetişkin olarak kendi işime sahibim ve geriye dönüp baktığımda boş bir günün bir yetişkin için ne kadar değerli olduğunu fark ettim. Ve babamın o değerli günleri bizim için harcadığını düşünerek bir kez daha onun mükemmelliğinden çok etkilendim.”

Bu drama mükemmel bir Gyeongsang-do aksanıyla birlikte bir aile sürtüşmesi tablosu çiziyor..

“Wonderful days “ dizisi Gyeongju da oturan bir ailenin kendi içindeki sürtüşmelerini anlatıyor.

İşte bu yüzden Taecyeon film başlamadan önce bile aksana alışmak için çalışmak zorundaydı.

“Film başlamadan önce bir hafta Busan’da kaldım ve ordaki insanların doğal aksanlarını öğrenmeye çalıştım. Ayrıca Busan da doğan arkadaşımdan aksanımı kontrol etmesini istedim.Aslında ilk dramamda aksanlı oynamaya alışıktım ama aradan bu kadar zaman geçince tekrar kullanmak zor oldu.”

Dizideki kaba rolüne rağmen Taecyeon un diğer oyunculara olan arkadaş canlılığı iyi biliniyor..

“Dizideki rolünün aksine Taecyeon gerçekte oldukça sakin ve kimseyle kavga aramayan biri onu film setinde hiç kızgın görmedim.Her gün gülümsüyordu. “(Anne Soshim rolündeki Yoon Yeojung)

“Rolünden tamamen farklı o çok centilmen ve iyi kalpli ayrıca bize yemek de alırdı ( güler). O bizim için film setinde kedi taklidi veya şakalar yaparak dolaşan bir oppa.” (Taecyeon un kızı rolünü oyanayan Hong Hwari)

“Dizideki rolü kaba ve umursamaz olduğu halde o gerçekte  düşünceli ve gerçek bir baba gibi “ (Taecyeon un oğlu rolünü oynayan Choi Kwansoo)

Bu 4 oyuncu geçen kasımda düzenlenen “Wonderful Days Premium Event” etkinliğinde Japon fanlara uyumlu bir aile imajı gösterdi .

Etkinlik sırasında tekrar  çekmek istediğiniz bir sahne var mı diye sorulduğunda Taecyeon favori sahnesinin Donghee nin üşüttüğü zaman soshim den ona bakıcılık yapmasını istediği sahneyi seçti.

“ Donghee Soshim in biyolijik annesi olmadığını biliyor ama bu sahne Donghee nin ondan kendisini şımartmasını isteyebileceği gerçek annesi olduğuna kendini inandırmasını gösteriyor.”

“Soshim in annesel bir sevgisi var ama Yoon yeojung senyorun harika ifadesi kalbimde derin bir etki bıraktı.”

Tacyeon Yoon Yeojung gibi usta oyunculardan film setinde büyük yardım aldığını söyledi.

“O öğretmen olarak gördüğüm çok büyük bir usta.Böyle olunca ilk tanıştığımızda çok gergin hissettim ama o çok arkadaş canlısıydı ve bana güven verdi.”

“Yalnız başıma rolümü çalışırken o gelip karşımda zıt roller oynadı ve aktörlük hakkında bana tavsiyeler verdi.”

Bir aktör olarak bir Japonya etkinliğine katılmak..

“ Japonya da bir etkinliğe bir aktör olarak katılmak bir onur ve benim için yeni bir şey çünkü Japonya ya devamlı 2pm üyeleriyle beraber geliyordum.”

“Sahnede direkt olarak oynamam sorulunca biraz kafam karışmıştı ama hayranların harika tepkilerinden dolayı mutluyum”

“Böyle bir etkinliğe aktör olarak katılmak ilk defa başıma gelen bir şeydi eğer ilerde şansım olursa tekrar katılmak isterim.”

 Scan ve Korece ye çeviri okniverse.net

Koreceden İngilizceye çeviri : nuneo2dakay

İngilizceden Türkçeye çeviri : wjyislove

Bir Cevap Yazın

