[Grown Grand ED] Jun. K TRUE SWAG

2pm-grand-edition-junk
KİMSE ‘TRUE SWAG‘IMDAN HAVALI OLAMAZ
TRUE SWAG X3
KİMSE ‘TRUE SWAG‘IMDAN HAVALI OLAMAZ
TRUE SWAG X3
BUNDANDIR İŞTE UÇUYORUM UÇUYORUM UÇUYORUM
YÜKSEĞE DAHA YÜKSEĞE ACAYİP UÇTUM

Selam, BEN JUN. K GERİ DÖNDÜM TRUE SWAGGER
PAMPAM BİLİR ÇAPKINLIĞIN KİTABINA GÖRE OYNAMAYI (HAVALI)
Uzun zaman oldu, KLASİK, piyano çalmakta geç kaldım (PARÇALA)
2012’de zorluklar üst üste geldi, sorun neydi?
Bana da geldiler, kansızlık baş gösterdi (AH AH)
Her yıl gelen doğum günüm gibi (ŞÜKRET)
Kafanın üzerinde duryor pandoranın kutusu, bilmeceler, labirentler, ensele alayını
LÜTFEN KAFANDA NE VAR BİLEYİM İZİN VER
(Zaten peşin peşin) Herkes elektriklenip çıldırıyor


KİMSE ‘TRUE SWAG‘IMDAN HAVALI OLAMAZ
TRUE SWAG X3
KİMSE ‘TRUE SWAG‘IMDAN HAVALI OLAMAZ
TRUE SWAG X3
BUNDANDIR İŞTE UÇUYORUM UÇUYORUM UÇUYORUM
YÜKSEĞE DAHA YÜKSEĞE ACAYİP UÇTUM


Ateşi yaktım ve müziğim yanıyor
TEKME satan bir PANDA, AVLAN ve FIRLA
N O L O V E ( A Ş K A H A Y I R), gıcırdat dişlerini kuvvetlice
Koca heriflere bir yumruk uçuracağım, içiniz boş sizin, ıyyy, pislik
Ne zaman baş belası bir hatun görsem, bi haller geliyor


(Kaba mı oldu?) Köpeciğim Audrey bile onu yapmaz, dizginsiz midilli
Acelen ne, budala? İşte bu yüzden kazık yemen
Hocana kulak ver, daha gözü açık ol
Benim standartlarımda bu, ders vermektir
Bir sinir krizi vücudunun ele geçirir her yerini
Hastaysan, hastaneye git, sargıya aldır gözlerini


KİMSE ‘TRUE SWAG‘IMDAN HAVALI OLAMAZ
TRUE SWAG X3
KİMSE ‘TRUE SWAG‘IMDAN HAVALI OLAMAZ
TRUE SWAG X3


Suratından belli, EĞLENİYORSUN BİLİYORUM
Buradayım, piyasada, inanmadığım bayağı yöntemlerle
Bunu dinlediğin sürece, ümüğün sıkılacak, suçlu hissediyorsun değil mi?
Sizi serseriler, sesinizi kesin oturun


UÇ UÇ UÇ YÜKSEĞE DAHA YÜKSEĞE ACAYİP UÇTUM
DİNLE
AŞK YOKSA MÜZİK DE YOK İTİLMEK DE YOK İZLENECEK MANZARA DA YOK
Öyle ya da böyle, tüm kuklalar, eğlenmek yok
ŞİŞİR BASTIR KİNCİLER VIZILDIYOR
HERKES BİLİYOR BEN SAAT 2’YİM SAAT DİSS
BU FLOW SANA UÇMUŞ OLDUĞUMU SÖYLÜYOR MU
BU BEAT SENİ SENDEN ALACAK ACAYİP UÇURACAĞIM SENİ
YOK SATACAK DİYE UMUYOR HERKES,
YOK SATTIĞINDA TANIR SENİ HERKES


(ÇN: true swag: esaslı fiyaka diyebiliriz sanırım, swagger: fiyakalı kişi, diss: laf atmak, flow: rap müziğinde ritmin akışı) 

May be taken out with full credits 

CREDITS: DAUM MUSIC (LYRICS) ; Sophixia@2ONEDAY.COM (ROM) ; popgasa.com (TRANS) EN-TR: schrodinger0211@2PMTurkishFans

 

Bir Cevap Yazın

