[FEEL] Junho Do not Go (Ikanaide ~No No No~)

IMG_5780

 

Bu sevimli gece de yıldızlar parlıyor.

Seni çağırıyorum bizim zamanımız geliyor.

Tatmin edici romantik bir akşam yemeği

Yumuşak bir kahve

Tatlı meyveler her şey istediğim gibi

Gece olduğu için her şey mükemmel

Nasılsa, Sen..

Ohh oo eh oh  Ohh oo eh oh  Ohh Gitme , lütfen eve gitme

Ohh oo eh oh Beni bırakma , hayır hayır hayır hayır

Yalnız bir gece de tek başımayım

Sen olmadan uyuyamıyorum.

Bırakmak istemiyorum

Bunu isteyen sadece ben miyim?

Bu  gece seni eve göndermek istemeyerek şımarık mı davranmış oluyorum?

Anlayacağın şekilde nasıl söyleyebilirim ? Mesajı almadın mı ?

Bir taraftan endişeleniyorum , benden hoşlanmıyormusun ?

Sadece gülümsüyorsun , Benden hoşlanmadın mı ? Eve mi gitmek istiyorsun?

Ohh oo eh oh  Ohh oo eh oh  Ohh Gitme , lütfen eve gitme

Ohh oo eh oh Beni bırakma , hayır hayır hayır hayır

Ohh oo eh oh Ohh oo eh oh Aynı hissediyoruz

Ohh oo eh oh Benimle kal  çünkü ben senin adamınım sarıl bana bu gece

Gözlerimin içine bakmaya devam et benimle kalmanı istiyorum hala

Beni kandırmaya çalışma biliyorum sen de bundan hoşlanıyorsun biliyorum

Benimle aşk yaşamak , Eve geri dönmek istememek

Çoktan fark ettim , o yüzden benimle oynama hayır hayır hayır

Ohh oo eh oh  Ohh oo eh oh  Ohh Gitme , lütfen eve gitme

Ohh oo eh oh Beni bırakma , hayır hayır hayır hayır

Ohh oo eh oh Ohh oo eh oh Aynı hissediyoruz

Ohh oo eh oh Benimle kal  çünkü ben senin adamınım sarıl bana bu gece

Kaynak: dawnjelly

Çeviri: wjyislove@2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

