[FEEL] Junho Turn It Up

IMG_5780

Uyan.. ❣

Artık gitme vakti ve şu an başlıyor

Kafandaki karışıklığı bir kenara at.

1,2,3 hareket etmeye başla

Çağırın!

Herkes yapsın bunu ,Özgür olan insanları çağırın

Hadi oynayalım.. Yüksek sesle bağırın parti insanları

Ben, ben asla yenilmeyeceğim

Sınırları aşmak istiyorum

Koş,koş bir kaplan gibi

Bu coşan gücü durduramıyorum

Woo ohohh İsmimi bağır,

Woo ohoho herkes çıldırıyor..

Beni istediğini söyle bana

Eğer fısıldarsan uçarak sana geleceğim

Işığa binelim, Seni cennetten cennete götüreceğim..

Çık gel hadi seni oraya götüreceğim

hadi gel ,gittikçe daha da gürültülü oluyor,

Gidiyor, Gökyüzünün en ucundaki sınıra..

Gidiyor, Gittikçe daha da yükseğe..

Uyan ❣

Bütün gözler benim üstümde,

Bütün dikkatler burada toplanıyor,

Ortamı daha da ısıtacak bir oyun

1,2,3 Katıl buna

Eller havaya ..

Bunu hissettiğini bana göster

Kendi yöntemini bana göster,

Hadi eğlenelim parti insanları kuralları yok edelim..

Ben,ben asla yenilmeyeceğim

Sıkıcı bir gece düzenlemişsiniz

Koş,koş bir kaplan gibi

Herkes favori moda tarzını seçsin!

Woo ohohh İsmimi bağır,

Woo ohoho herkes çıldırıyor..

Beni istediğini söyle bana artık eminim

Asla unutmayacaksın..

Sesimle.. Seni cennetten cennete götüreceğim..

Çık gel hadi seni oraya götüreceğim

Hadi gel ,gittikçe daha da gürültülü oluyor,

Gidiyor, Gökyüzünün en ucundaki sınıra..

Gidiyor, Gittikçe daha da yükseğe..

Kaynak: dawnjelly

Çeviri: wjyislove@2PMTurkishFans

Bir Yanıt Bırakın

