[FEEL] Junho You & Me

IMG_5780

♥Sen ve Ben♥

Eğer ıssız bir adaya gidecek olsaydım

Hiç şüphesiz yanıma seni alırdım..

Sen .. Şok olmuş gibi bakıyorsun

Sen.. Bana gülümsedin

Ve ben.. Bu duyguyu seviyorum.

Oh sen ve ben sonsuza dek.

Bu yolda sonsuza kadar kalalım

Doğal olarak ..

♥Sen ve ben beraber .. Oh sen..

Başka kimse değil sadece sen.

Sadece sen, benim bebeğim

Oh sen, oh sen ,oh sen…

Bu duyguları kanıtlamak için gerekli olan şifre sensin

Ben saklamadan söyleyeceğim , ortada bir sır yok

Sen.. Sadece bana bakarak

Sen.. Eğer yalan söylüyorsam anlarsın

Ve ben.. Seni gerçekten seviyorum..

Oh sen ve ben sonsuza dek..

100. doğum günüme kadar..

Hadi gülümse..

♥Sen ve ben birlikte .. Oh senn

sadece sen.

Tüm ihtiyacım sensiz bebeğim

Oh sen, oh sen ,oh sen…

Aşk diye bilinen bu büyüye dokun

Hadi sadece bizim için dünyada boğulalım,

Güçlü , Güçlü birbirimizi büyülüyoruz..

Eğer bu bir kaderse

Memnuniyetle kabul edeceğim..

♥Sen ve ben beraber .. Oh sen..

Başka kimse değil sadece sen.

Sadece sen, benim bebeğim

Oh sen, oh sen ,oh sen…

Sadece seninle olmak bir Cennet…

Kaynak: dawnjelly

Çeviri: wjyislove@2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

