[FEEL] Junho Can’t Let You Go

2015/01/img_5780.jpg

Mevsimin rengi ne olursa olsun

Sana dair hiçbir şeyin kaydolmayacağı tek yer..

Hüznüm her zaman iyileşse bile

Kalbim ıssız kalıyor

Sayonara.. Hayatım kesinlikle yeniden başlayacak

Yeni biriyle aşkı bulacağım

Yalnızlığımda beni her zaman kucaklıyorsun

Senin o boş kabuğun… Gitmene izin veremem Gitmene izin……

Ah… Gitmene izin veremem

Ah… Gitmene izin veremem

Yapayalnız dua edemem

Boyalı düşlerimiz için

Bir mucize dilesem bile

O mutlu günler asla geri dönmeyecek

Bugün yine şehrin bir ucundan diğer ucuna seni arıyorum

Senin o yüzün… Gitmene izin veremem Gitmene izin..

Sana göre bu aşk gelip geçici olabilir

Oysa ben herşeyimi sadece sana adadım

Hatırlamaya korkuyorum, şimdi burdan uzağa hareket edemem

Sayonara.. Lütfen beni unutma

Yeni birini sevdiğim gün gelse bile

Sen benim anılarımda yaşamaya devam edeceksin

Senin yanılsaman… Gitmene izin veremem Gitmene izin

(Sayonara; Japonca ‘elveda’ anlamı taşıyor)

Credit: JPN>ROM: Retropedia JPN>ENG: dawnjelly

ENG>TR: cutiepiechan @2PMTurkishFans

Bir Yanıt Bırakın

