[FEEL] Junho All The Way (ずっと/Zutto)

IMG_5678

♥Sonuna Kadar ♥

 ☂ Yap hadi Ne yapabilirim Ne diyebilirim
Hissediyorum Birbirimizle paslaşıyoruz Hızlı bir yakınlaşmadan sonra aramızdaki uzaklık
Biliyorum Bakışlarımız buluşuyor Sanki nefesim kesilecekmiş gibi Oh
Hiç bir şey diyemeden donup kalıyorum

Konuşamıyorum
Her şey çok göz kamaştırıcı
Korkağın teki oluyorum
Yalnızca sana bakmakla dolup taşan düşüncelerim kuvvetleniyor

Göz kapaklarımı kapatırsam hatırlarım
Hatırlarım eve giden yolu bile
Wow Wo  Hatırlarım
Wow Wo  yalnızca seni

Dur bebeğim göremiyor musun
Titrek kalbimin hissi The feel of my trembling heart
İlk defa böyle hissediyorum
Ve biliyorsun yüzünü unutamam
Sevgilin olmak istiyorum
Ne istersen iste
Leydim ona sahip olabilirsin
Bana bırak bebeğim
Derinlerinde sürükleniyorum
Daima yanında Evet, daima leggo♥

Gelecek sefer seninle buluşabileceğim
Sana mutlaka nasıl hissettiğimi söyleyeceğim
İtiraf edeceğim
Masum gülüşün ve güzel gözlerin
Onları korumak istiyorum

Ne zaman olursa olsun hatırlarım
Nerede olursa olsun hatırlarım
Wow Wo hayal ediyorum
Wow Wo sana dokunduğumu
Uykuda da olsam uyanık da olsam hatırlarım
Yalnızca nefes alırım ve hatırlarım
Wow Wo Daha güçlü olacağım
Wow Wo  Çünkü sen benimsin 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Umarım bir gün gözlerindeki o yansımada parıldarım 
O yüzden orada olacağım Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

*Her an seni düşüyorum
Seni benim yapmak istiyorum
Daha fazla vakit kaybetmek istemiyorum
Seni benim yapana kadar pes etmek yok 

(*Tekrar)

Göz kapaklarımı kapatırsam hatırlarım 
Hatırlarım eve giden yolu bile 
Wow Wo  Hatırlarım 
Wow Wo  yalnızca seni 

Kaynak: Popgasa

Çeviri: schrodinger0211@2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

