[Go Crazy] 2PM Boyfriend

2PM Vol. 4 - Go Crazy (Grand Limited Edition) (CD+Photobook)b

Erkek Arkadaş

Bir erkek gibi davranarak
Bir erkek arkadaş gibi davranarak
Ne istersem elde edebilirim♫ 

O adamı benimle tanıştırdın çünkü ben iyi bir arkadaşım
Bilmiyorum cidden bilmiyor musun ya da bilmiyormuş gibi mi davranıyorsun
Ama bu herif bir tuhaf
Sana iyi davranmıyor
Gitmene izin verdikten sonra, tuhaf bir şekilde pişmanlık duyuyorum

Benimle olsaydın, şimdi olduğundan daha mutlu olabilirdin
Yanında olup seni koruyabilirdim

Erkek arkadaşın olsaydım, asla gitmene izin vermezdim 
Seninle yalnızca arkadaş olmak istemiyorum 
Bu başından beri yanlıştı 

Ona onu sevdiğini söyleme, o sadece bir çocuk
Küçük bir çocuk gibi, buna aldanma
Gözlerine baktığımda, ona tutulduğunu söyleyebilirim
Bence onun yüzünden göz yaşı dökeceksin
Endişeleniyorum 

Ona gitme
Seni sevmiyor
Seni tanımıyor bile 

♫ Anlıyorum onunla görüşeceksin
Onunla uyuşmuyorsun
Onun mükemmel adam olduğunu düşünüyor olmalısın
Ama öyle değil
Seni öyle görmek kalbimi incitiyor
Yalnızca bir dakika, bir saniye
Onun, senin kokunu içine çektiğini, tenini okşadığını düşünmek
Kalbimi durduruyor
Kalbim duruyor, çabuk ol ve beni bu kabustan uyandır
Bu dünyada seni benden daha çok sevecek kimse yok
Seni tanımıyor bile
Seni sevmiyor bile ♫

Kaynak: POPGASA.com

Türkçe Çeviri: ☼ Schrodinger0211@2PMTurkishFans

One thought on “[Go Crazy] 2PM Boyfriend

  1. Geri bildirim: 2PM 미친거 아니야? (GO CRAZY) (Grand ED) | 2PMTurkey

Bir Yanıt Bırakın

