[Go Crazy Grand ED] Jun. K & Wooyoung SUPERMAN

2PM Vol. 4 - Go Crazy (Grand Limited Edition) (CD+Photobook)b

superman_flying1Supermanindir

Ben bir roketim, uçarım
Saklambaç oynamak ister misin?
Ben Tom, sen Jerry
Kim oynamak istiyorsa, toplansın buraya
Çünkü acayip bir parti yapacağız
Bu gece cezalandırılmaya hazır ol
Yuvarlaklar çiziyorsun
Dönüp duruyor, çıldırıyoruz
Mıknatıs gibiyim
Güzel kızları çekiyorum
Oltayı atıyorum ve kızlar ağızlarını açıyor
Aaa de kızım aaa kızım
Aaa de kızım aaa kızım
aaa de kızım
Mmmm, lezzetli
Tepe aşağı sürmeye devam et
Beyler siz dışarı
Hanımlar üste çıkın ve alta doğru devam edin
Oops, özür, yeni ayakkabılarını korumak görgüsüne sahibim
Sen de karşılığını ateşli vücudunla ödersin
Mr AŞKA HAYIR
Seni gördüğüme sevindim, oynamaya mı gelmiştin?
Gördüğün şey hoşuna gittiyse, ışığı aç
Hey, hey, bak, çok fazla düşünme
Ailene söylemeden gel çünkü tehlikeli
Gitmek istiyorsun anlıyorum
Zaten biliyordum
Sana bir şeyler gösterebilirim
Sana verebilirim
Vücudunun kıvraklığına bir bakayım
Daha da iyi yap
Saklama da göster bana
Fark etmez
Doğudan batıya olması
Hong Kil Dong değilim ama kırmızı halı Superman’iyim
Dilin tutulacak çünkü çok ateşliyim
Yangın yayılacak
Yangın giysilerini giy
Şu an tehlikedeyiz
Tehlike tehlike
Çok tehlikeli
Pekala Superman dönüyor
Geceleri sokaklardan kayıp kızları bir bir kurtaran
Kötü adamları kovan
Ara beni, 5 dakikada orada olacağım
İyi bir kalabalık oluşturamayan şu insanlara kızgınım
Cüretli ayağına yatan, tüm o ayaklara yatan
Neden burnundan soluyorsun, benden etkilendiysen bırak bunları
Evine git, çocuklar evinize gidin
Kaleminizi alıp özgeçmişinizi doldurun
Ya da göstermelik yerlere gidin ve yemeğinizi zıkkımlanın
BİRİ BİRİ
BİRİ BANA YARDIM ETSİN
BİRİ BİRİ
BİRİ BANA YARDIM ETSİN

Kaynak: Popgasa

Çeviri: schrodinger0211@2PMTurkishFans

One thought on “[Go Crazy Grand ED] Jun. K & Wooyoung SUPERMAN

  1. Geri bildirim: 2PM 미친거 아니야? (GO CRAZY) (Grand ED) | 2PMTurkey

Bir Cevap Yazın

