[Go Crazy Grand Ed] Taecyeon & Chansung Saying I Love You (사랑한단 말)

2PM Vol. 4 - Go Crazy (Grand Limited Edition) (CD+Photobook)b

ღSeni Seviyorum Demekஐ

♫ Aniden arayınca sen, darmaduman oldu kalbim
Anlamlandıramıyorum
Düşündüm ki arda kalan hüznü unutabilirim
Böyle tasalı oluşum galiba
Seni unutamamandan hala, inanmak istemediğim halde buna 

Seni içimden sildiğimi düşünmüyorum
Daha soğuk davranabilmeliydim sana
Çünkü seni ararken buldum kendimi
Fakat pişmanım şimdi, neden böyleyim? 

Sana seviyorum dediğimde yalan değildi
Gitmene öylece izin verdiğimde
Kalbim acılar içindeydi 

Sana tutunamam
Çünkü aşktan da büyük hislerim yüzünden
Efkar gelip çatıyor 

♫ Daha önce senin için yaptıklarımı yapabileceğimi düşünmüyorum
Benden nefret ediyormuşsun ve her şeyi bitirmişsin gibi geliyor
İşte korktuğum şey bu, keşke her şey şimdi sona erse 

Şu hissettiklerimize bir son veremez miyiz?
Bir kez daha sözler veremez miyiz?
Birbirimizi bir daha görmemeliyiz diyen bendim
Fakat dönüp bakıyorum da, sahip olduğumuz tek şey sevgiyle andığımız hatıralarımızmış 

Bizim için bir gelecek yok artık
Bu gerçek beni daha da yaralıyor
Beni kederlendiriyor, artık gözlerime bile bakmayı denemiyorsun
O yüzden artık ne diyebilirim ki? ♬

Birini kaybetmenin hüznünü sineme çekiyorum
Kim derdi ki kalbimdeki her şey tek bir noktada (toplanacak)
Elimde değil, yalnızca seni seviyorum 

♫♪  Hatıralarımız solup giderken
Tek istediğim kaçıp kurtulmak  ♬♩

Kaynak: popgasa.com

Çeviri: schrodinger0211@2PMTurkishFans

One thought on “[Go Crazy Grand Ed] Taecyeon & Chansung Saying I Love You (사랑한단 말)

  1. Geri bildirim: 2PM 미친거 아니야? (GO CRAZY) (Grand ED) | 2PMTurkey

Bir Cevap Yazın

