Jun.K – With You (Türkçe Çeviri)

        IMG_5672-2

               Jun.K – Seninle

Sabahları rüya görürken evet bu hergün tekrar ediyor…

Devamlı benim için bir ve tek olacak olanı arıyorum

Nerdesin? Söyle bana..

Ve günlerden bir gün , maviliklerin arasından 

Rüyalarımın kadını aniden ortaya çıktı

Bir bakışta anladım ki sen benim alın yazımsın

‘Çünkü seninle olmaya ihtiyacım var

Sana sahip olmak iyi hissettiriyor

Seni çok derinden seviyorum,bu inanılmaz  her türlü seviyorum

Eğer sen de aynı hissediyorsan bebeğim..

Neden bilmiyorum, neden bilmiyorum…’

Tanışalı çok uzun zaman olmadı

Fakat bebeğim bunun benimle bir ilgisi yok

Sana olan bu arzum bir hata olamaz ..

Ve günlerden bir gün, maviliklerin arasından …

Ben vazgeçmişken gelip beni buldun

Gökler ötesinden beni buldun

‘  Çünkü sana ihtiyacım var

Bana doğru gelirsen iyi olacağım

Aşkın çok derin kalbimde

Düşündüğünden daha fazla seviyorum seni,  bayaa seviyorum

Seni sevdiğimi gururla söylüyorum’

Bilmiyor musun, bilmiyor musun Biz böyle olmasaydık bile

Bilmiyor musun, bilmiyor musun Birbirimizin olmasaydık

Yine de seninle tanışma fırsatı veren bu mucizeye minnettar olurdum

‘Bebeğim seninle olmaya ihtiyacım var

Sadece sana sahip olsam özgür hissediyorum

İşte bu nasıl hissettiğim kızım ve sana diyorum ki

Seni derinden seviyorum her türlü seviyorum

Eğer sen de aynı hissediyorsan’

‘Çünkü seninle olmaya ihtiyacım var

Sana sahip olmak iyi hissettiriyor

Seni çok derinden seviyorum,bu inanılmaz acayip seviyorum

Eğer sen de aynı hissediyorsan bebeğim

Neden bilmiyorum..’

cr: dawnjelly

çeviren : wjyislove

Bir Cevap Yazın

