[Legend Of 2PM] Junho-Say Yes (Türkçe Çeviri)

2015/01/img_5839.jpg

Hissettim ki bu kaderdi
Gözlerinle tanıştığım o kısa andan itibaren
Ilk kez bu şekilde hissettim
Birlikte olabilsek çok iyi olur
Sadece bir şansımız var

Sana nasıl anlatmaya başlasam ( Ne yapmalıyım?)
Seni sevdiğimi anladım
Eski anılarımıza baktığımda
Sana gerçekten itiraf etmek istiyorum
Bu tür bir duyguyu kabullenmek zor

Sana söylüyorum, senin kalbine.. Sana sıkıca tutunmak istiyorum
Sana söylüyorum, senin kalbine.. Kalbimde hepsine sahibim
‘EVET’ DE ! (Şuanda bunu duymak istiyorum)
‘EVET’ DE ! (Şimdi ayrılmak istemiyorum)

Sen başkasına ait olsan da
Seni kaçırmak istiyorum (Asla bırakma)
Bu düşünce her seferinde her zerreme işliyor
Bendeki bu acı yanıyor
Seni daha fazla tanımak istiyorum
Bu duygu kalbimin derinliklerinde saklı

NAKARAT

Ben seni çok çok seviyorum
Şimdi bunu sadece bağırarak söyleyebilirim
SENİ SEVİYORUM
Lütfen kalbimi kabul et

NAKARAT

Kaynak göstermeden alıntı yapmayınız!

CREDIT: JPN-ROM>sashssi @2ONEDAY.COM
ROM-ENG>x_tiffany_x @2ONEDAY.COM
ENG-TR>cutiepiechan @2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

