[Çeviri] 150126 NİCHKHUN HAYRAN SOHBETİ

Nichkhun: Tamaaam Hayran sohbetiiii!! 

Hayran: Şişman? Görmeme izin ver. Lütfen bir selca gönder ve kanıtla =]

Nichkhun: Featured image

Hayran: Ahahahaha daha fazla kilo alman lazım !!!!

Nichkhun: Hayır… yüzüm yeterince yuvarlak T_T

Hayran: Gıdığın ya da göbeğin 3 katına çıksa bile yinede seni şimdiki kadar sevmeye devam edeceğim.

Nichkhun: Avv teşekkür ederim ^^

Hayran: Neden çok tatlısın T_T

Nichkhun: Bilmiyorum. kekeke

Hayran: Lütfen ilk tivitini çevir.

Nichkhun: Esas noktası ben şişkoyum…

Hayran: Ruh hayvanın ne?

Nichkhun: Ejderha!!! Çünkü Daenrys benim annem haha

Hayran: 2pm’in Jakarta’daki konserine gidemiyorum çünkü ulusal sınava gireceğim. Bana şans dile T_T (ulusal sınav bizdeki ÖSS gibi)

Nichkhun: İyi şanslar!!

Hayran: Ben şu an Cebir sınıfındayım

Nichkhun: Matematik… hmmmm

Hayran: İlk kez zamanında hayran sohbetine katılabileceğim. İnanılmaz!!!

Nichkhun: Hoşgeldin.

Hayran: Kawaii? kekeke

Featured image

Nichkhun: Hahahahahahah 

Hayran: Myanmar hottestlarına sadece bir merhaba de 🙂

Nichkhun: Merhaba Myanmar Hottest !!! Biz komşuyuz !

Hayran: Channie bugün banyo yaptı mı…

Nichkhun: Kardeşim mi ? ya da Chansung mu ? Hahaha

Hayran: Başarılar, bugünkü Music Japan kayıtları için (^o^)

Nichkhun: Teşekkür ederim! ^^

Hayran: TİFFANY’DEN AYRIL O SENİN İÇİN FAZLA İYİ VE O ZATEN TAEYEON İLE ÇIKIYOR

Nichkhun: Yorumun için teşekkür ederim! ^^

Hayran: Benim tvitlerimi göremediğini düşünüyorum, bildirim göndermeye devam edeceğim. T_T

Featured image

Nichkhun: Kekeke

Hayran: İron Man ‘i seviyor musun bilmem gerek

Nichkhun: Evettt tabiki !

Hayran: G.soul ‘un ‘You’ şarkısını duyduktan sonra ne hissettin ?

Nichkhun: O sadece inanılmaz !!

Hayran: Lütfen sevgili büyükanneme yakında iyileşeceğini söyle, doktor onun hakkında kötü şeyler söyledi, ve bundan nefret ediyorum

Nichkhun: Umarım yakın zamanda iyileşir ! Sık dişini. biz ona dualarımızı göndereceğiz!

Hayran: Khunnie bir özümsenmiş tatlıııııı bir turtaaaaa

Nichkhun: Hahaha eminim ‘benzeyen’ demek istedin… Değil mi ?

Hayran: Sevgimi Taec’e ileeettt.. kekeke 😄

Nichkhun: Hahahaha tamam neyse gitmem lazım!! Herkese iyi günler !

Kaynak:

Çeviri: miçinsaram@2pmTurkishFans

One thought on “[Çeviri] 150126 NİCHKHUN HAYRAN SOHBETİ

Bir Cevap Yazın

