JUNHO (2PM) – HEY YOU

Bütün gün bekledim

Çalmayan telefonuma bakıyorum

Benim bencil gururum yüzünden, oh hayır

Sen hayal kırıklığından saklanıyorsun ve üzülüyorsun

Sana söyleyecek hiçbir şeyim yok, ne yapmalıyım? Bunlar benim hislerim değil

Ben seni söylediğim şeylerle ağlattım, onu kastetmemiştim

Oh benim sevgilim, sevdiğim, lütfen benim kalbimi anla

Sana zor zamanlar yaşatsam ve seni yorsam bile

Sana sarılacağım ve söyleyeceğim

Dünyanın sonu gelse bile, sevdiğim

Senin tam önünde duran bana bak (hey)

Hayatımın yarısı sensin ((you(sen))

Seni herşeyimle seviyorum

Gerçekten hiçbirşey olmamasına rağmen

Aşk temelde doğal bir hileli oyun

Benim bencilce gururum yüzünden, oh hayır

Yüzüme bir soğukluk yerleştirdim  ve soğuk sözlerinle sinirlendim

Söyleyebileceğim bir şey yok, ne yapmalıyım ? Bunlar benim hislerim değil

Ben seni söylediğim şeylerle üzdüm, onu kastetmemiştim

Oh benim sevgilim, sevdiğim, lütfen benim kalbimi bil

Sana zor zamanlar yaşatsam ve seni yorsam bile

Sana sarılacağım ve söyleyeceğim

Dünyanın sonu gelse bile, sevdiğim

Senin tam önünde duran bana bak (hey)

Hayatımın yarısı sensin ((you(sen))

Seni herşeyimle seviyorum.

Çeviri: miçinsaram@2pmTurkishFans

Bir Cevap Yazın

