JUNHO – Next to you

Gözlerimi sabah güneşine karşı aniden açtığımda

Hepsi gidecek diye korkuyorum

Sonsuzluğa inanırdım…

Bu mutluluk sen benimleyken var..

Bu sevgi değişmeyecek

Ve ortadan kaybolmayacak

Yarına kadar giden yolumu aydınlatacak

Benim için yaşa

Bu sevecenlik,

Söylenmemiş olsa bile hissediyorum

Şu andan itibaren

Seni bu ellerle koruyacağım

Dünyadaki o tek insan için

Her zaman senin yanındayım

Tekrar tekrar yapılan tanışmalar ve ayrılıklar

Bu hatıralar beni huzursuz yapmasına rağmen

Hatta eğer tökezlersem, Senin gülümsemen

Uzaklardan gelip beni destekliyor

Örneğin, ne tür bir duvarın yolumu engellediği

Önemli değil

Bu düşünceler olayların üstesinden gelmeme olanak sağlıyor

Sadece yanında oturmak istiyorum

Bu güzel koku

Nasıl yayabilirim?

Birgün bu cevap

Elbette sana ulaşacak

Dünyadaki o tek insana

Her zaman yanındayım

Doğduğum günden beri

Sağanak yağmur gibi yağan sevgin

Mutlaka mutluluğa dönüşecek

Bunda değişim yok

Bu sevecenlik

Söylenmemiş olsa bile hissediyorum

Şu andan itibaren

Seni bu ellerle koruyacağım

Dünyadaki o tek insan için

Her zaman senin yanındayım

Üzülme çünkü

Seni bu ellerle koruyacağım

Dünyadaki o tek insan için

Her zaman yanındayım

Çeviri: miçinsaram@2pmTurkishFans

Bir Cevap Yazın

