[R.O.S.E] Wooyoung’ın Albümdeki Şarkılar Hakkındaki Açıklamaları

o0715096013196441471

“R.O.S.E” hakkında: R çiçeği koruyan sera, O çiçek, S çiçeğin sapı, E ise saksısı. R.O.S.E’ı kapsayan “.” ise yalnızca tekil bir kelime olduğunu ifade etmiyor fakat ayrıca benim düşüncelerimi daha dürüstçe ifade ediyor. Ayrıca, sevdiğim bir şekilde basit, funky (eğlenceli) ve dans içeren bir müzik yapmak istedim. Olduğu kadar sade bir müzik yapmak amacıyla enstrümanlar kullandım. Yapım aşamasında, olabildiğince dikkatimi topladım ve melodi ile sözleri bitirdim. Ayrıca koreografiden, ifadelerden ve şarkı söyleyiş yönteminden kontrolsüz bir özgürlüğü hissedebilirsiniz.

Cocktail Hakkında: Bu yorucu bir günü sonlandırıp sevdiğin kişiyle birlikte kokteyl içip, birbirinizin yorgunluğunu almanız hakkında. Şarkı sözleri samimi hisleri anlatıyor, “Her nasılsa kokteyle benziyorsun, ne zaman kokteyl içsem sanki onunlaymışım gibi hissediyorum.” Ne kadar yorgun olursan ol sevdiğinle birlikteysen keyfin yerine gelir hissini size veriyor bu şarkı.

I Know Your Shirts Hakkında: Bu şarkının anlattığı şey; ayrılıp ayrılmayacağınız hakkında zihniniz berrak değildir, karşınızdaki kadının kalbi çoktan uzaklaşıp gitmiştir ve fark edersiniz ki çoktan başka bir adamın tişörtünü giyiyordur. Sonra o kadını görünce, ayrılmanız gerektiğini hissedersin. Bu hüzünlü olsa da yine de seksi bir şarkı.

Happy Birthday Hakkında : “Happy Birthday ilk biten kendi bestelediğim şarkı. Şarkıyı üç saat içinde bitirdim. Aslında hayranlarla yüz yüze görüştüğümüz Hi-touch ve diğer etkinliklerde en çok duyduğum şey ‘Bugün benim doğum günüm.’. O yüzden, solo albümümün çıkacağı kesinleştiğinde, ilk düşündüğüm şey; “Bu solo etkinlik hayranlarıma hediye olmalı.” oldu. Happy Birthday‘i yalnızca hayranlar için yaptım.

CREDIT: JPN > CHN 柒妞 @ DearJWY张祐荣中文个站
CHN > ENG by @besidewooyoung EN > TR schrodinger @2PMTurkishFans

Bir Yanıt Bırakın

