[Go Crazy] 2PM AWESOME!

AWESOME

2PM Vol. 4 - Go Crazy (Grand Limited Edition) (CD+Photobook)b

Sen çok çok mükemmelsin
Sen çok çok şahanesin
Müthiş görünüyorsun
Müthiş görünüyorsun

Sen çok güzelsin
Sen çok seksisin
Müthiş diyorum
Müthiş görünüyorsun

Oh şampuanın kokusu
Kapı açılır açılmaz içeri dolan parfüm kokusu
Gözlerim bu kokuyu takip ediyor ve duruyor
Tüm güzelliğinle bana bakıyorsun

M ü t, senin için deliriyorum bebeğim
H i ş, şaşkına uğrattın beni
Her sana baktığımda, her zaman gülümsüyorsun
Güzel bir koku yayıyorsun,biliyorsun, kusursuz kadın
Beni mıknatıs gibi çektin, kanım kıpır kıpır
Farkına varmadan, dudağım aralandı
Hemen ağzımın suyunu sildim
Bilmiyorum bu heyecan ne zaman bitecek, bu yüzden çabucak sana dolanacağım

Masum bir yüzle, beyaz boyun çizginde koyu bir dövme var
Yoğun duman senin parlak, kiraz gibi dudaklarından geliyor
Wow neyden bahsettiğimi biliyorsun
Sen benim düşündüğüm tek şeysin
Gecenin sonunda, sana her şeyimi göstereceğim
Seni, benim yapacağım
O kadar seksisin ki
Sen inanılmazsın
Benim senin için olan hislerim hiç bitmeyecek
Seni benim yapana kadar durmayacağım

Senin bana bakmanı bekleyeli iki saat olmuş, oh hayır
Sonra ben kafamı çevirdim ve aynada gördüm ki
Sen bana bakıyorsun.

Kaynak: Kpoplyrics.net
Çeviri: miçinsaram@2pmTurkishFans

One thought on “[Go Crazy] 2PM AWESOME!

  1. Geri bildirim: 2PM 미친거 아니야? (GO CRAZY) (Grand ED) | 2PM Turkey

Bir Cevap Yazın

