[Çeviri/Hayran Sohbeti] 150125 Chansung “fans.jype.com” Sohbeti

still_04
[★] Chansung’un kullanıcı adı : 차아아아아아아아아아아아아아아아아 (Chaaaaaaaaaaaaaaaaa)

Chansung: Merhaba. Beni bekliyor muydunuz? Duydum ki sizler yorumlarınızın arasından bir çekilişle seçilmişsiniz( hayran sohbeti için). Sizler yorum yapmada çok hızlı olmalısınız. Işık hızı. kkk

Fans: Evet. Bu çok fazla pratik yapmanın bir getirisi TT

Chansung: Kanlı pratik1 TT

*Hayranlar Chansung’dan selca istemişler çünkü twitterda son zamanlarda aktif değildi.*

Chansung: Son zamanlarda Twitter’a girmiyorum. Çünkü ilgimi kaybettim. Bitti. Girmeyeceğim.

Fans: O zaman seni nasıl göreceğiz? TT

Chansung: Ohohoho yaşadığımı kanıtlamak için arada bir gelirim..

Fan: Ama weibo kullanmaya devam edeceksin değil mi?
Fan: Sık sık kullan~

Chansung: Evet evet.

Fan: Arada bir değil ama sık sık! TT

Chansung: Tamam

Fan: Kore’de bir ülke turu yapma niyetiniz var mı??? Yoksa bile, şehir turu…… ya da en azından bölgelerde imza günü TT Ayrıca lütfen fotoğraf makinana çektiğin fotoğrafları bizimle paylaş hahaha

Chansung: Ülke turu meselesi için… Wooyoung yapmak istiyorum demişti. Ben de istiyorum, istediğim ve dilediğim için yapmak istiyorum. Ve çektiğim fotoğrafları yayınlamak istesem de yaoamam. Çünkü güzel çıkmadılar >ㅡ< kkkkkkkkkkkk Çünkü henüz o kadar iyi değilim henüz kkkkkkkk

*ChanCherry kullanıcı adlı bir hayran soru soruyor.*

Chansung: ChanCherry-nim. Kiraz sever misin?

Fan: Yakın zamanda bir dergi röportajında evde bir şarkı tamamladığını söylemiştin. Türü ne? Ve denemek istediğin müzik türleri neler? Lütfen bir solo albüm yayınla TT Tüm konserlerine gelirim.

Chansung: Ah, gerçi o şarkı bir sır. Eh, ben gizemli bir adamım. kkkkk Şarkı balladı. Kendi solom olsun istiyorum ama önce bir daha fazla şarkımın olması imkanının icabına bakalım… Denemek istediğim türler R&B ve funky. Slow jam (ÇN: yine bir tür R&B tarzı) Maskaralık (ÇN: Korecesinde “Jam” geçiyor sözcüğün/Kelime oyunu). euhihihi Üzgünüm.
Her neyse denemek istediğim pek çok tür var ama eğer onları yapmak istiyorsam çalışmam gerekiyor. Dört gözle bekleyin.

Fan: Oppa bu yıl dizi çekmeyi planlıyor musun? Seni bir dizide izlemeyi özledim~

Chansung: Dizi… Yapamam. Baterist olmak istiyorum. (ÇN : Korece kelime oyunu dizi > baterist)

Fans: ………………………….

Chansung: kkkkkkkkkkkkkkkk Üzgünüm. Bir daha yapmayacağım. Programım dizi çekmeme izin vermiyor… Fakat bir filmim var.

Fans: Karakterin ne???

Chansung: Ah rolüm… Sanırım bu yılın ilk yarısında öğreneceksiniz. Kya!!! Lütfen bekleyin. Henüz erken olduğu için “Lütfen bekleyin”den başka bir şey söyleyemem. Beklerken yorulmayın. T_T Twitter’a devam edeceğim(twitter’da açıklayacağım) !!!!!!!!!!!

Fan: Bu yıl 26 olduğunu söylediğin real2pm’i izledim yani bundan sonra kendini erken 90’lılardan saymayacak mısın?? 26 mı 27 mi yaşındasın?????

Chansung: Ah o mu? Bir kereliğine karara varmalıyım. 2 yıl sonra 29 olacağım kkkkkkkkkkk Eğer bu şekilde karara varmazsam, Junho ve Woodong benimle dalga geçecekler. Bu yaş olayını çarptırmak istemesem de, Junho beni cezalandırdı çünkü neredeyse iki kişi bunu yanlış anladı. Ayrıca o iki kişi benden özür diledi ve böylece problem çözüldü.

Fan: Üyelerin doğum gününde genelde ne yaparsın?

Chansung: Eum… Onlara hediye olarak ne istediklerini sorarım ya da canım ne almak istiyorsa onu alırım yalnızca. Bugün Junho’nun doğum günü. Ama ona sorduğumda bana cevap vermedi ne istediğini, bunun yerine anlamsız bir cevap verdiTT. Johnny tarafından tırmalandığını söyleyen bir selca yükledi. Dedi ki sevimliymiş. Johnny. Johnny’ye vermek için ne güzel olabilirdi… Dediğimi geri alacak biri değilim.. o yüzden ona terlik aldım ve evde kullanmasını söyledim.

Fan: Doğum günün yaklaşıyor, genelde doğum günlerinde ne yaparsın? Bu yıl ne yapacaksın*.*??

Chansung: Ben… cidden hiç planım yok..’ㅡ’ hohoho heum, genelde hepimiz bir arada isek doğum günümde, dışarı yemeğe çıkarız ama bu sefer yapamayacağız gibi. Yalnızca.. yeni bir şey istiyorum.

Fans: Hayran buluşması gibi bir doğum günü partisi! / Yılda bir kere oluyor, öyle değil mi / Yeni bir şey yapmak istiyorsan bizimle yap / Bizimle geçir

Chansung: Normalde doğum günlerini pek sevmem. ah.. doğru. Geçen yılda dediğim gibi, bana hediye göndermeyin doğum günümde bu yıl, yalnızca hayır işi yapın. Sizlere birlikte güzel işler yapalım diye soruyorum. Ne yapabiliriz?

Fans: havalı!

Chansung: *_* euhihihi kömür gönüllüğü (ÇN: Kore’de böyle bir gönüllülük işi varmış, kömür dağıtılıyor) !!! Hadi hep birlikte bir gönüllülük projesi yapalım ve ayrıca biraz kilo verelim…. ^^
365 için kilo vermiştim… ^^ O kadar veremedim… eumhehehe

Fan: Görünüşe göre Japonya’da pek çok etkinliğiniz var, Wooyoung solo çıkaracak ve 2PM arena tura çıkacak. Kore’de ne zaman aktif olacaksınız?? TT Çok üzülüyorum çünkü aralıklar çok fazla.. Ne zaman sizden başka birine bakmak istesem de, sizin kadar havalısı yok Ne kadar çekicisiniz? ^^ Son zamanlarda okuduğun bir kitap var mı? Eğer varsa önerebilir misin lütfen~

Chansung: Öncelikle, Kore’deki etkinliklerimiz için dikkatlice düşünüyoruz. Bu yıl bir tane olacak. Son zamanlarda kitap okumadım. Son zamanlarda içimden gelmiyor TT

Fans: Meşgul müsün?

Chansung: Evet, meşgulüm.

Fan: Bu hayran sohbetini yaparken bir işin ortasındayım. Çok endişeliyim kk. Kötü bir şey yaşarken ya da zor zamanlar geçirirken kalbini sakinleştirmek için bir yöntemin var mı? Nuna hayranların seni “oppa” diye çağırınca ne hissediyorsun?

Chansung: Zor zamanlar geçirdiğimde, bunun zor bir zaman olamadığını düşünüyorum kendi kendime ve bunun bana yardımı oluyor, böylece üstesinden gelebilip önemsiz bir meseleymiş gibi düşünüyorum. Böyle yapınca rahatlıyorum. Ayrıca nuna hayranların beni “oppa” diye çağırması hakkında iyi düşünüyorum. kkkkkkkkkkk Lütfen beni canınız nasıl istiyorsa öyle çağırın. Hepsini severim. Ciddiyim. Hihi Yanınızda olacağım.

Fan: Oynadığın roller arasında özellikle bağlandığın bir bölüm var mıydı? ^^ (çok merak ediyorum) Çilek dışında~~~~ kkk

Chansung: Eumm, bunu cidden düzgünce düşünmem lazım. Çilek kkkkkk O değil, ama Votre Noir’deki, yağmur altında bıçaklanıp öldüğüm bölüm. kkkkk Öyle bir şeyler daha yapabilmeyi dilerim, eğlenceliydi.

[Not : Votre Noir’i Türkçe olarak buradan izleyebilirsiniz]

Fan: B sohbetten sonra ne yapacaksın?

Chansung: Spor yapmaya gideceğim bu bitince. Bugün sırtım için egzersiz yapacağım çünkü dün zaten göğsüm için yaptım. Harika bir vücut yapacağım. Çok fazla beklentiye girmeyin. Çünkü hala yapım aşamasında, yapmadım TT TT TT TT *acı acı ağlar* TT TT TT TT TT

Fan: Hatırladığım kadarıyla, 2PM’in Kore’deki etkinlikleri hakkında ne bir haber ne de bir röportaj var, peki nasıl olacak Kore’deki etkinlikler? Ayrıca son zamanlarda şarkı yapmaya merak salmışsın, yayınlanmamış kaç şarkın var? Son olarak, diğer hayranlar sana sormamı istediler bu yıl oyunculuk işin var mı? Hangi rolde oynamak istersin? Diğer hayranlar dört gözle beklediklerini söylememi istediler❤

Chansung: Bir tane tamamlanmış şarkım var şimdiye kadar ama kafamda yaklaşık iki şarkı var. 2PM’in etkinlikleri hakkında, bu yıl Kore’de yapacağız. Yine de ne zaman olduğunu bilmiyorum. Oyunculuk işi hakkında, bu yılın ilk yarısında bir tane olacak sanırım kkkkkk

Fan: Son zamanlarda tatil günlerinde ne yapıyorsun? Fotoğraf çekmek dışında… Merak ettiğin bir şey var mı ve hayranlara sormak istediğin bir şey?

Chansung: Tatil günlerimde spor yapıyorum, arkadaşlarımla buluşuyorum, pratik yapıyorum ve aklıma birden geldiklerinde yapmak istediğim şeyleri yazıya geçiyorum.  Kameramı yanıma alıyorum ve özel zamanlarda gittiğim özel yerlerde güzel şeylerin fotoğraflarını çekiyorum Merak ettiğim kişisel bir şey? kkkkkkk Uyumadan önce ne yapıyorsunuz?

Fan: Twitter

Chansung: Twitter kk

Fan: Khunnie oppa ve Junho oppa ile yaşıyordun. Taşındınız mı??? Yalnız mı yaşıyorsun?? Artık üyelerle birlikte yaşamıyor musun?? TT

Chansung: Lütfen biraz bekle. Üçümüz birlikte yaşıyorduk ama bir yerden sonra Junho ev aramaya başladı ve Khun hyung da öyle. Khun hyung gördüğü evlerin fotoğraflarını bana gösterdi ve şimdi o ayrıldı. Junho da yakında ayrılıyor. O yüzden kendi kendime yaşamak zorundayım. kkkkk Yalnız değilim.

Fan: Jeonggam’ı yanına al.

Chansung: Yapamam. Çünkü babam onu çokseviyor.kkkkk Jeonggam evde bir serçe yakaladı. (Sonra chan bir kaç yazım hatası yapar) Ah şu şişko parmaklarım yok mu kkkkk

Fan: Macau çok eğlenceliydi~~ =] Geçen yıl Çin’de pek çok etkinliğin vardı, nasıldı? Yapancı ülkelere gitmeyi sevmiyorum TT

Chansung: Sanırım bu yıl da olacak. Muhtemelen gideceğim. Çince öğreniyorum ama çok zor. Eğer güzelce öğrenebilirsem, 4 dil konuşuyor olacağım, bu güzel olur.

Fan: En sevdiğin alkollü içki nedir? Hangi parfümü kullanıyorsun?

Chansung: Parfüm kullanmıyorum. Febreze kullanıyorum. kkkkkkkkkkkk [ÇN: febreze bildiğiniz oda kokusu]
İçki içinse, seçici değilim ama son zamanlarda malt viskiye kapıldım.

Fan: Lütfen tavsiyede bulun.

Chansung: Macallan!! Hibiki!! On the rock! Straight! Hepsi!! (ÇN: Hepsi viski markaları ve çeşitleri)

Fan: Hala okula giden hayranları görünce ne düşünüyorsun?

Chansung: Sevimli gözüküyorlar.

Fan: Hiç tarihi bir dizide oynamayı denemeyi istedin mi? Hangi karakteri oynamak isterdin? Eğer zamanın olsaydı Taecyeon gibi yalnız başına geziye çıkmak ister miydin? En çok nereye gitmek istiyorsun?

Chansung: Floransa’ya gezmeye gitmek istiyorum! Tarihi dizi denemek istiyorum ama bekliyorum.

<….>

Chansung: Floransa’daki katedral kiliseye gitmek istiyorum. (Hayranlar ona “Chan turu” yapmasını söylerler) Chan Turu. Orada fotoğraf çekmek istiyorum. Bu “Chan Turu” olayını ilerletmeyi deneyeceğim. Eğer Floransa’ya gidersem, Wooyoung benim için arabayı kullanır. kkkkkkkkkkk

Her neyse millet, şimdi ayrılmamızın zamanı geldi. Bir daha ki sefere görüşmek üzere. Hoşça kalıııııııııııııııııııııııııınnnnnnnn euheuheu  Umarım yine böyle bir şansımız olur. İt it it ileri!! Sürüş gücü!!

Translations by nuneo2daKAY
Full fanchat transcript (HTML) by dlwalcu_JH / (JPEG : 12) by W_BNN211 

Çeviri: schrodinger0211 @2PMTurkishFans Via: fychansung.tumblr.com **Please take out with full credit.

Bir Cevap Yazın

