[Çeviri/Hayran Sohbeti] 150125 Wooyoung “fans.jype.com” Sohbeti

B5daY0iCcAA0w1u

>>Wooyoung’ın sohbet adı ‘YOUNG’du.
cr.AnnW_

>>Bir hayran Wooyoung’a hani cins hayvan beslemek istediğini sordu. Eskiden bir hamsterı olduğuna dair bir hikaye anlattı. Wooyoung dans çalışmasını olduğundan hamstera yem veremediğini söyledi ve… Herkes biliyor değil mi dedi? O yüzden Wooyoung bugün o hamster için bir şarkı yazması gerektiğini söyledi. Adı 햄스터야 미안(üzgünüm hamster) olmalı.
cr:michelleeshk

>>Wooyoung: Merhaba. Sizinle tanıştığıma memnun oldum~ Neler yapıyorsunuz? Bekliyor muydunuz(sohbet için)? Uzun zamandır mı bekliyordunuz? kkk

(bir hayran Wooyoung geldiği için mutlu bir şekilde ölebileceğini söyledi)

Wooyoung: Düşüncesizce konuşma. Ölemezsin. TT
cr: nuneo2daKAY

>>Q. Kore solo albümün için hiç şans yok mu? Eğer yoksa, Kore’deki etkinliklerin neler olacak (oyunculuk, eğlence programlar vs.) Bir de özellikle bu yılın ilk yarısında mı ikinci yarısında mı olacak diye merak ediyorum~~^^

Wooyoung: Pekala… Etkinlikler… Etkinlikler hakkında… Bu her zaman düşündüğümüz bir şey ama öenmli olan şey ne yaparsak iyi olacağıdır. Bu bizim endişemiz, tüm 2PM’in endişesi. Her zaman bunun için endişeleniyoruz. cr: nuneo2daKAY

>>Bir hayran Wooyoung’a Kore’de iki kişilik grup planı var mı diye sordu. O da Chansung’la ikili grup istediğini söyledi. Cr: @michelleeshk

>> Q. Ne zaman senin hava alanında çekilmiş fotoğraflarını görsem güneş gözlüğü takıyorsun ve siyah maskelisin. O zamanlarda kıyafet standartın nedir? Belki… şişmiş yüzünü kapatmak olabilir mi?

Wooyoung: Şişmiş yüz mü kkkk? O günlerde konsept: Bana.Kalmış kkkk 😛
cr: nuneo2daKAY

>>Q. Neden selcalarında ve hayranlarının çektiği fotoğraflarda ağzın hep açık… kkk Havalısın ama yine de merak ediyorum…

Wooyoung: Pekala. Bana ağzım neden açık diye soruyorsun, bilerek yapmıyorum hiç bir zaman. Fotoğraflar çekilirken yalnızca Bana.Kalmış.
cr: nuneo2daKAY

>>Q. Son zamanlarda düşkün olduğun ya da ilgini çeken bir şey var mı?

Wooyoung: Pekala, güzel. Son zamanlarda düşkün olduğum şey… Haa

Hayranlar “Haa” inleme gibi olduğu için bunun erotik olduğunu söylediler😄

Wooyoung: Erotik mi? Siz niye böylesiniz? kkkkkkkkkk ah üzgünüm.

fans: Niye haa yazdın? haa erotik bir şey…

Wooyoung: Sosisli yemek istiyorum. (kelime oyunu, Korece’de hatdag diye okunuyor sosisli) Pekala sanırım yaratıcı işlere ilgim var. Müzikte, dizaynda, kitaplarda ve sosislide. her neyse, eğlenceli ve ilginçler ayrıca bir gün sizlere hediye olarak vermek istediğim şeyler bunlar.^^
cr: nuneo2daKAY

>>Q: Hangisini sıklıkla yaparsın: Dışarıdan yemek ya da evde hazırlayıp yemek? Niye son zamanlarda böyle zayıfsın. İşten önce yemek yiyorsun değil mi?

A: Chansung bana karidesli hamburger aldı. Evet… yemek çok önemli. Birden hatırladım da bizlere geri dönüş tanıtımlarımız sırasında yemek ısmarlamıştınız. Hepsi çok lezzetliydi.ㅠㅠ Lütfen her gün yapın.ㅋㅋㅋㅋ :P Ah üzgünüm.. cevabım için.. Yalnız yiyorum, dışarıdan da alıyorum, annemin hazırladığı yemekleri yiyorum ve Chansung’un bana ısmarladığı karidesli hamburgeri yiyorum. Açım.. bitti.
cr:purletpunk

>>Q: Oppa, aletli dalış denemiştin, spor ile ilgileniyorsun. Normalde böyle serbest sporları mı seversin? En son kpop idol şampiyonasında curling vardı. Hiç denedin mi? Öğrenmeye niyetin var mı? Eğer niyetin varsa bize öğretmek ister misin?ㅋㅋㅋ

A: Ben… şahsen… Balıkları severim. Bu yüzden… Denizin altında yapabileceğiniz sporları seviyorum. Beraber suyun altına gitmek ister misiniz? Bunun için eğitimli olmanız gerekiyor. Eğitim aldığınızda peşimden gelin. Ama cidden… Orada olmasan bile… Bence sanki uaya çıkmak gibi… Nefes kesici.
cr:purletpunk

>>Q: Çantanda ne var şu an? Bir şeyi atlama ve söyle bize. Ayrıca cüzdanında ne var?

A: Gerçekten… Cüzdanımda hiç para yok. Kimliğim var… Sürücü belgem… hihi… Hayranlarla bir gezinti iyi olabilirdi. Oooooooooooooooooooooooooooo
cr:purletpunk

>>JYPE: 장우영노예, lütfen bir soru sorun.
YOUNG: Bir soru sorun.
Fans: Şu güçlü sürüşe bakın LOL
YOUNG: JANG GÜCÜ SÜRÜŞÜ
Fans: lol, oppa, “bana kalmış” gücü çok havalı
YOUNG: Soru sorun, diyorum
Fans: Wow, korkunç, oppa, müthiş, Busan herifi.
YOUNG: Tepedeki adam
Fans: ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
cr: Egle0702

>>Q: Phuket’e gittiğinde aklında en çok kalan şey neydi? En sevdiğin şey.

A: Oh…. Uhm… Uhm.. Hiç unutamam. Bir tayfun vardı. Şok oldum. Ama… Yemekler lezzetliydi ve gökyüzü güzeldi, çevre de hoştu. Ama… Tayfun vurdu. Şok oldum.
cr: purletpunk

Çeviri: schrodinger0211 @2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

