[Guilty Love Single] 2PM Guilty Love

Guilty Love (Günahkar Aşk)
wpid-4qqmenm

Hey, Hadi yapalım şunu kızım. Hadi, dans et benimle.
Gidelim!

Yaklaş bana. İşte böyle.

Göz göze geldiğimizde eminim biliyorsun, Leydi
(hissetmek istiyorum seni, her yerde)
Kime ait olduğun önemli değil, seni çalacağım
(ve hala düşüyorum)

Bebeğim, Günahkar aşk, Kolay aşk
Kalbimin derinlerinde karmakarışığım
Oh, Bebeğim Günahkar Aşk, Kolay aşk
Açıkça söyle

Hadi, dans et benimle ve Yakınlaşalım
Hislerim dolup taşıyor
Hadi, dans et benimle ve Yakınlaşalım
Çünkü hızla atan kalbim durdurulamaz

Hey, Yapalım şunu kızım. hissetmek istiyorum seni, her yerde

Tehlikeli kokunla temkinli hale geliyorum
Yalnızca fısıldaman beni yaramaz şeyler yapmaya yöneltiyor
(ve hala düşüyorum)

Bebeğim, Günahkar aşkKolay aşk
Kalplerimiz arzuladığınca dans edelim
Oh, Bebeğim Günahkar aşkKolay aşk
Tereddütsüz öpmelisin beni

Hadi, dans et benimle ve Yakınlaşalım
Biraz daha cür’etkâr
Hadi, dans et benimle ve Yakınlaşalım
Çünkü gözlerine yalan söyleyemem

Bir sebebi yok
Frenler tutmuyor 
Bakışlarımız buluştuğunda, kalbim yola devam ediyor 
Devam et tabelası gibi
Tereddüte zaman yok  
Tam yolunda, tam zamanında 
Onun yanında olmak istiyorum
Neresi olduğu umurumda değil 
Yükselen hislerim yalan değil 
Eğer yeniden canlanırsa pişman olurum 
Elini bırakamam, bu bizim durumumuz

(hissetmek istiyorum seni, her yerde)

Bebeğim, Günahkar aşk, Kolay aşk
Kalbimin derinlerinde karmakarışığım
Oh, Bebeğim Günahkar Aşk, Kolay aşk
Açıkça söyle

Bebeğim, Günahkar aşk, Kolay aşk
Kalplerimiz arzuladığınca dans edelim
Oh, Bebeğim Günahkar aşkKolay aşk
Tereddütsüz öpmelisin beni

Hadi, dans et benimle ve Yakınlaşalım
Hislerim dolup taşıyor
Hadi, dans et benimle ve Yakınlaşalım
Çünkü hızla atan kalbim durdurulamaz
__________
JPN-ENG: dawnjelly EN-TR: schrodinger0211@2PMTurkishFans
May be taken out with proper credit!

Bir Cevap Yazın

