[Guilty Love Single] 2PM 365

wpid-4qqmenm
365

Seni bekliyorum Bu doğru, her zamanki o yerde
Acele etme, sorun yok Gelirken dikkatli ol

Seni beklerken geçen bu zaman bile kalbimi çarptırıyor
Oh Seni seviyorum Seni sevmeme engel olamıyorum Yo oh

Her daim yanında olacağım çünkü gitmiyorum hiç bir yere
Seni düşündüğünden de çok seviyorum

Orada olacağım senin için
Orada olacağım senin için Bebeğim
Seni koruyacağım, 365 gün

Tüm gün her gün Seni yakında görmek istiyorum
Sensiz hayat anlamsız
En azından geriye kalan günlerde kalmalısın
Zamandan bir labirent
Dikkatle adımlanması gereken bir güzergah
Yağmur bulutlarına doğru sürelim
Ellerimiz kenetlenmiş, aşkla gidelim

Yalnızca yüzünü görememekten bile huzursuzlanıyorum
Oh Acele edip seni görmek istiyorum Bu hislere dur diyemiyorum

Meşgul bile olsam daima yanında olmak istiyorum
Kalbim sana ait Aşk tam burada

Orada olacağım senin için
Orada olacağım senin için Bebeğim
Seni koruyacağım, 365 gün

Gözlerimden yansıyan tek şey sensin
Oh Seni seviyorum Seni sevmeme engel olamıyorum Tüm dünyada en çok sevdiğim sensin Yo oh

Bu eller seni asla bir daha bırakmaz
İnan bana Geleceğini bana bırakmanı istiyorum
Daima yanında olacağım seni yalnız bırakmamak için
Seni öylesine çok seviyorum Sana sarılabilirim

Orada olacağım senin için
Orada olacağım senin için Bebeğim
Seni koruyacağım, 365 gün
__________
JPN-ENG: dawnjelly EN-TR: schrodinger0211@2PMTurkishFans
May be taken out with proper credit!

Bir Cevap Yazın

