[Röportaj/Çeviri] 2PM CanCam Şubat 2015 Sayısı

2PM’den 2PM hakkkında

2PM, 2PM hakkında konuşuyor

2PM yeni şarkısı “Guilty Love”ı 28 Ocak’ta yayınlıyor.
Japonya’da çıkış yaptıklarından beri geçen beşinci yıllarına dönüp bakıyorlar, üyeler ve kendileri hakkında ne hissettiklerinden bahsediyorlar.
Sizlere çocukların, gerçek hayattaki bir dolu cazibeleriyle sunuyoruz bu röportajı

22

2PM’e 20 SORU
2PM, vahşi dansı ve şarkı söyleme kabiliyetiyle insanları büyülüyor. Kendileri hakkındaki gerçekleri öğrenmek niyetiyle onları özel hayatları ve aşk felsefeleri hakkında konuşmaları için sıkıştırdık!

Olgunlaştıkça daha da seksi bir erkek haline gelen en genç üye
CHANSUNG
11 Şubat 1990’da doğdu. Kan grubu B. Japonca’da yeterli. Vücut kasları dansla disipline edilmiş ve seksiliğinin bir kanıtı. Hayranlarının mutlu yüzlerini gördüğünde elinden gelenin en iyisini yapabilen bir yönü var. 2014’de yer aldığı filmlerden devam ederek şu anda bir oyuncu olarak da çalışıyor.

otwhw

Q.01 Kişiliğini 3 kelime ile açıklayacak olsaydın bu üç kelime ne olurdu?
A. Basit, işine düşkün, eğlenceli? (güler)

Q.02 Son zamanlarda saplantı haline getirdiğin şey nedir?
A. Okumak. Okul ödevleri yüzünden, bir haftada 6 kitap okudum.

Q.03 Eğer yolculuğa çıksaydın, dağa mı yoksa sahile mi giderdin?
A. Sahil! Yüzmek, güneşlenmek ve sörf yapmak istiyorum.

Q.04 İlkbaharda ne giyersin?
A. Yıllar geçse de değişmez, fakat tercihim tişört tarzım.

Q.05 En sevdiğin meyve nedir?
A. Muz! Başka bir cevabı olamaz değil mi? (kahkahalara boğulur)

Q.06 En sevdiğin dondurma nedir?
A. Bu aralar Kore’de satılan kavun aromalı dondurma.

Q.07 Bu sabah uyandığında yaptığın ilk şey neydi?
A. Kıyafetlerimi giydim. (güler).

Q.08 Dün öğleden sonra 2’de ne yapıyordun?
A. Benden küçük şirket arkadaşım Suzy (miss A) ve önceden birlikte çalıştığım aktör Song Sae Byuk’un oynayacakları filmin setine ziyarete gittim.

Q.09 Pazar günü buluşması için ideal planın nedir?
A. Nehir kıyısına battaniyemi serip tüm gün dizüstü bilgisayardan film izlemek istiyorum♥

Q.10 Ne zaman bir kızın “sevimli♥” olduğunu düşünürsün?
A. Bariz bir şekilde yediği yemekten zevk alıyorsa. Seçici olamayan bir kız isterim.

Q.11 Birinin senin kız arkadaşın olması için koşul nedir?
A. Birbirimizle konuşup anlaşabilmek. Şuna inanıyorum, sohbet ettiğimizde onun anlama gücü ve tutumu açık olmalı.

Q.12 Seninle çıkmanın ayrıcalığı nedir?
A. Meşgul ve yalnız hissedebilirsiniz. Yine de, genelde size karşı aşırı tatlı davranırım ve o yalnızlığınızı unuttururum.♥

Q.13 Yeniden doğsan ne olurdun?
A. Kadın! Eğer bu yüzle ve vücut tipiyle doğmuş olsaydım… Sıkıntılı olabilirdi! (kahkahalara boğulur)

Q.14 Doğum gününde tam gece yarısı 12’de arayan üye hangisidir?
A. Taecyeon. Ne zaman birinin doğum günü yaklaşsa, her zaman”Doğum günün yakında, değil mi?” diye sorar. (güler)

Q.15 Bilinç altında üyeleri sevdiğini fark ettiğin an hangisidir?
A. Herkes gülerken. Ne hakkında konuşuyor olursak olalım, beraber olduğumuzda her zaman güleriz.

Q.16 2014’den en iyi anın?
A. Oynadığım iki filmin yayınlanması ve 2PM’in dünya turu.

Q.17 Üyeler oyunculuğun hankkında ne düşünüyorlar?
A. Özel gösterimde, üyelerle birlikte izledik ve onlar gerçekten eğlendikleri için çok mutlu oldum!

Q.18 Üç yıl içinde gerçekleşmesini dilediğin hayalin nedir?
A. Dizi ya da film fark etmez, baş rolde oynamak istiyorum.

Q.19 2015’ten beklentin?
A. Daha çok insanın 2PM’i tanımsını istiyorum ve farklı şeylere meydan okumak istiyorum.

Q.20 CanCam okuyucularına mesajın♥
A. Bir daha ne zaman buluşabileceğiz?

Dansta ve şarkı söylemede mükemmel olan “oresama” tipi bir adam ( ÇN: oresama: aşırı derecede öz güvenli / Japonca’da ben demenin daha narsist yolu)
JUNHO
25 Ocak 1990’da doğdu. Kan grubu A. Bir taraftan kusursuz dans stiliyle dans edip fevkalade şarkı söyleme yeteneğiyle solo olarak aktifken, diğer taraftan oyuncu olarak filmlerde yer alıyor. 2014’te Nippon Budokan’da, aşırı dolu programının arasında solo olarak sahne almasının rüya gibi bir zaman dilimi olduğunu söylüyor.

ptaxl

Q.01 Kişiliğini 3 kelime ile açıklayacak olsaydın bu üç kelime ne olurdu?
A. “Ateş.” Çünkü tutkulu bir kişiliğim var. “Hızlı” Çünkü biraz sabırsızım ve bir şeyi tasarladığım anda onun üzerine çalışma gücüm var. “Uçurum” İfadesiz yüzümle ve gülen yüzüm arasındaki farkın çok ciddi olduğu söyleniyor. Bu yüzden, sürekli gülümsemeye çalışıyorum. (ağzı kulaklarında gülümserken söylüyor bunları)

Q.02 Son zamanlarda saplantı haline getirdiğin şey nedir?
A. Odamın dizaynı hakkında düşünmek. Bazı “ONE PIECE” figür oyuncakları yerleştirmek istiyorum!

Q.03 Eğer yolculuğa çıksaydın, dağa mı yoksa sahile mi giderdin?
A. Sahil! Özellikle yazın sahil. Yat kiralamak ve açık denizde yüzmek istiyorum~!

Q.04 İlkbaharda ne giyersin?
A. Kon modaya geldiğinde içgüdülerime güveniyorum, ama son zamanlarda hava çok soğuk olduğu için henüz idrak edemedim! Yine de ilkbahar dediniz mi tişört ve benzerleri güzel olabilir♪

Q.05 En sevdiğin meyve nedir?
A. Kavun

Q.06 En sevdiğin dondurma nedir?
A. Melona (kavunlu dondurma çubuğu). Yumuşak dondurma severdim ama… Son zamanlarda Melona’dan başka bir şey kurtarmıyor!

Q.07 En sevdiğin yahni nedir?
A. Budae jjigae

Q.08 Bu sabah uyandığında yaptığın ilk şey neydi?
A. Menajerimden “Uyan!” diye bir arama aldım. (güler) Dahası kaldığımız otelin telefonundan aramıştı.

Q.09 Pazar günü buluşması için ideal planın nedir?
A. Amerikada’ki gibi büyük eğlence parklarından birine gitmek istiyorum! Roller-coasterları çok çok çok seviyorum!

Q.10 Ne zaman bir kızın “sevimli♥” olduğunu düşünürsün?
A. Bu biraz zor…. (Editor: Gülen yüz filan?) Gülen yüz benim sorumluluğum (güler), o yüzden başka bir şey düşüneceğim!

Q.11 Birinin senin kız arkadaşın olması için koşul nedir?
A. Yalnızca beni sevmeli (kendinden memnun görünür).

Q.12 Seninle çıkmanın ayrıcalığı nedir??
A. Her gün kolumu yastık olarak verebilirim. (Bunu düşünür ve birazcık kızarır) Uç bir nokta oldu. 

Q.13 Yeniden doğsan ne olurdun?
A. Tekrar kendim olarak doğardım. Ve sonra daha iyi olurdum (şimdiki halimden)!

Q.14 Doğum gününde tam gece yarısı 12’de arayan üye hangisidir?
A. Hiç biri (güler). Biri  “Doğum günün kutlu olsun!” yazdı mı hepsi birden yazıyor (güler).

Q.15 Üç yıl içinde gerçekleşmesini dilediğin hayalin nedir?
A. Daha çok 2PM albümü ve daha çok solo albüm yayınlamak.

Q.16 2014’den en iyi anın?
A. İki filmde oynamam, “Midaretemina”nın yayınlanması, kendi mini albümüm ile konserlerim ve dünya turu!

Q.17 US turuna dair izlenimin?
A. Muhteşemdi! Yine de İngilizcem… İyi değil.. (acı acı güler)

Q.18 “365,” nasıl bir şarkı?
A. 365 gün boyunca birlikte olma isteği hissini yansıtan bir şarkı. Bu yüzden lütfen 365 gün boyunca dinleyin♥

Q.19 2015’ten beklentin?
A. Elimi çabuk tutup herkesi Arena Tur’da tekrardan görmek istiyorum!!

Q.20 A CanCam okuyucularına mesajın♥
A. 365 gün boyunca yanınızda olacağım♥

Tatlı yüzlü ve mükemmel tarzlı bir prens♥
NICHKHUN
24 Haziran 1988’de doğdu. Kan grubu 0. Nazik gülüşü ve uzun bacakları ve küçük yüzünden oluşan harikulade vücut ölçüleriyle, Asya’daki muazzam popülaritesiyle gurur duyuyor ve ayrıca oyuncu ve model olarak da aktif olarak çalışıyor.  Yeterli derecede Tayca, İngilizce, Korece, Japonca ve Çince biliyor, Dünya Turu’nda sunucu olarak büyük rol oynuyor.

w5pxr

Q.01 Kişiliğini 3 kelime ile açıklayacak olsaydın bu üç kelime ne olurdu?
A. “İşine düşkün, sorumluluk sahibi, aile” Bana göre aile en önemli şey ve “işine düşkünlük ve sorumluluk sahibi olmayı” ailemden öğrendim.

Q.02 Son zamanlarda saplantı haline getirdiğin şey nedir?
A. Pilates! Kötü bir duruşum olduğundan yagı duymaya başladım ve pilatese başladım. Evde bile yapıyorum~!!

Q.03 Eğer işinin arasında birden beş saatlik bir boşluk oluşursa ne yaparsın?
A. Japonya’ya gelmeyeli uzun zaman oldu, tsukemen yemek istiyorum♪

Q.04 Dün öğleden sonra 2’de ne yapıyordun?
A. Junho ile birlikte kimchi jjigae ve ızgara balık yiyerek yurtta TV izledik.

Q.05 Eğer yolculuğa çıksaydın, dağa mı yoksa sahile mi giderdin?
A. Sahilde tembellik etmek istiyorum. Eğer dağa tırmanırsam yorulurum.(güler)

Q.06 En sevdiğin meyve nedir?
A. Çilek.

Q.07 İlkbaharda ne giyersin?
A. Amerika’da doğduğum için kot pantolon, parka ve spor ayakkabı seviyorum!

Q.08 Bu sabah uyandığında yaptığın ilk şey neydi?
A. Su içtim. Sağlıklı kalabilmek için alışkanlık olarak içebildiğim kadar su içiyorum.

Q.09 Cilt bakımı yaparken neye dikkat ediyorsun?
A. Erken uyanıyorum! Gece 10 ya da 11’de uyumak isterim. 6 ile 8 saat kadar uyumam gerektiği için uyanma zamanımdan geriye doğru sayıyorum.

Q.10 Ne zaman bir kızın “sevimli♥” olduğunu düşünürsün?
A. Bence bir kızın gülen yüzü çekicidir.

Q.11 Birinin senin kız arkadaşın olması için koşul nedir?
A. Benden daha nazik ve iffetli olmasını isterim. Ayrıca aileye önem veren biri olmalı.

Q.12 Pazar günü buluşması için ideal planın nedir?
A. Üstü açık bir araba ile gezintiye çıkmak! Plaja gitmek ve yüzmek istiyorum! Ayrıca dondurmak yemek de…♪

Q.13 Seninle çıkmanın ayrıcalığı nedir??
A. Senin için neredeyse her şeyi yaparım.

Q.14 Doğum gününde tam gece yarısı 12’de arayan üye hangisidir?
A. Jun. K. Konu bu olunca kendini adar. Daha önce bana güneş gözlüğü hediye etmişti!

Q.15 Bilinç altında üyeleri sevdiğini fark ettiğin an hangisidir?
A. When there were sudden, spot-on ad-libs made at our fan meeting in Korea, even though we hadn’t planned on them!

Q.16 Yeniden doğsan ne olurdun?
A. Şu an hayatım çok iyi olduğundan kendim olurdum. 2PM’in şimdiki üyeleriyle yine birlikte olmak isterdim.

Q.17 Üç yıl içinde gerçekleşmesini dilediğin hayalin nedir?
A. Yalnız yaşamak.

Q.18 2014’den en iyi anın?
A. Amerika’daki konser turu. Dört şehre gittik ve çok harikaydı!

Q.19 2014 nasıl bir yıldı?
A. Meydan okuma dolu bir yıl! Bununla birlikte, ilk defa üyelerimizden biri tarafından yapılan bir çıkış şarkımız oldu!

Q.20 CanCam okuyucularına mesajın♥
A. Herkesin havası yerinde mi~?

Havalı ve şirin sevilesi bir karakter
WOOYOUNG
30 Nisan 1989’da doğdu. Kan grubu B. Gerçek dans yeteneği her zaman parlıyor. “Wooyoung Japan Premium Showcase Tour” adı altında 19 Şubat’ta solo çalışmaları başlayacak. Sizlere hediye gibi bir sahne sunmak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor!!

bc64w

Q.01 Kişiliğini 3 kelime ile açıklayacak olsaydın bu üç kelime ne olurdu?
A. “Hassas, takıntılı, özgür” Müzik de dahil olmak üzere, sevdiğim şeylere duyduğum takıntı çok güçlüdür.

Q.02 Son zamanlarda saplantı haline getirdiğin şey nedir?
A. Şarkı yapmak. Bir sürü insanın birlikte eğlenebileceği türden bir müzik yapmak istiyorum.

Q.03 Eğer işinin arasında birden beş saatlik bir boşluk oluşursa ne yaparsın?
A. Müzik üzerine çalışırım. Yine de yorgunsam uyuya kalabilirim.(güler)

Q.04 Eğer yolculuğa çıksaydın, dağa mı yoksa sahile mi giderdin?
A. Dağlara! Bir dağda tamamen hareketsiz kalmak istiyorum (güler).

Q.05 En sevdiğin meyve nedir?
A. Kavun.

Q.06 İlkbaharda ne giyersin?
A. Beyaz bir tişört ve kot pantolon. Basit tarzları tercih ediyorum.

Q.07 En sevdiğin dondurma nedir?
A. Çikolata aromalı 

Q.08 Dün öğleden sonra 2’de ne yapıyordun?
A. Okulda dersteydim!

Q.09 Bu sabah uyandığında yaptığın ilk şey neydi?
A. Sinirliydim (güler). Benim için bu dünyadaki en zor şey sabah uyanmaktır. (güler)

Q.10 Pazar günü buluşması için ideal planın nedir?
A. Bir kafede uzun uzun değişik konular üzerine konuşmak.♥

Q.11 Ne zaman bir kızın “sevimli♥” olduğunu düşünürsün?
A. Beni şımarttığı zaman. Zor zamanlar geçirdiğimde ona yaslanmak isterim.♥

Q.12 Birinin senin kız arkadaşın olması için koşul nedir?
A. Ona baktığımda sevimli olduğunu düşüneceğim bir kız olmalı. Bence ideal tipim duruma ve hislerime göre değişiyor.  Büyük ihtimalle o zaman geldiğinde benimle en çok kim uyuşuyorsa ona aşık olacağım. I would most likely fall in love with a girl who exactly matches me at the given time (kızarır).

Q.13 Seninle çıkmanın ayrıcalığı nedir?
A. Kız arkadaşım her zaman enerji dolu olacaktır çünkü ne zaman ihtiyacı olursa olsun ben onun gücü olacağım♥

Q.14 Doğum gününde tam gece yarısı 12’de arayan üye hangisidir?
A. Hiç kimse (güler). Genelde doğum günlerimde birlikte çalıştığımız için, çalıştığımız yerde kutlanıyor doğum günlerim.

Q.15 Bilinç altında üyeleri sevdiğini fark ettiğin an hangisidir?
A. Birlikte sahnede durduğumuzda.

Q.16 2014’den en iyi anın?
A. Jun.K’in yaptığı bir şarkının çıkış şarkısı olması.

Q.17 Üç yıl içinde gerçekleşmesini dilediğin hayalin nedir?
A. Daha albenili bir müzik yapabilmek.

Q.18 Yeni şarkınız “Guilty Love”daki dansın dikkat çekici noktası nedir?
A. Smokin giyiyoruz We wear tuxedos but it’s simple and not full of pretense; there’s a gentlemanly feel.

Q.19 Şubat’ta gerçekleşecek olan konserinde ne tür bir sahne olacak?
A. Beni en çok düşündüren şey hayranların dokunabilecekleri bir mesafede olacakları bir sahne olaması. Lütfen dört gözle bekleyin♥

Q.20 CanCam okuyucularına mesajın♥
A. Sizler için orada olacağım♥

Zerafet ve güç yayan dahi bir sanatçı
JUN. K
15 Ocak 1988’de doğdu. Baskın şarkı söyleme gücü ve ifade gücü ile vokalist rolünü oynuyor. 2PM tarihinde Eylül’de yayınlanan çıkış şarkısı “Midaretemina”nın yapımcısı olarak arz etti. Ayrıca solo olarak da aktif.

oefqv

Q.01 Kişiliğini 3 kelime ile açıklayacak olsaydın bu üç kelime ne olurdu?
A. “Eğlence, yeni ve eğlenceli” sanırım? (güler)

Q.02 Son zamanlarda saplantı haline getirdiğin şey nedir?
A. PS4. Şimdiye kadar video oyunları oynamamıştım ama aldığımdan beri bağımlısı oldum. Araba yarışı ve futbol oyunları oynuyorum.

Q.03 Eğer yolculuğa çıksaydın, dağa mı yoksa sahile mi giderdin?
A. Dağlara. Otları yolup onlardan yüzük yaparken temiz havaya ortak olmak istiyorum.😄

Q.04 En sevdiğin dondurma nedir?
A. Brownili çikolatalı dondurma.

Q.05 Dün öğleden sonra 2’de ne yapıyordun?
A. Soğuk algınlığına yakalandım ve hastaneye gittim. Millet~ lütfen soğuk algınlığına yakalanmamak için dikkat edin♥

Q.06 En sevdiğin yahni?
A. Kendine özgü yahni. Bir damla su yalnızca bir damla su değildir, bir kişiliği vardır. Ayrıca renkli yahnileri severim. (O_o)

Q.07 Cilt bakımı yaparken neye dikkat ediyorsun?
A. Son zamanlarda düzgün bir şekilde temel cilt bakım ürünlerini ediniyorum. Şimdiye kadar umurumda değildi ama önemli bir şey.

Q.08 Bu sabah uyandığında yaptığın ilk şey neydi?
A. Çok acele bir şekilde yüzümü yıkadım. (güler).

Q.09 Pazar günü buluşması için ideal planın nedir?
A. Piknik. Balon şeklinde kimbap yapıp ona verireceğim.♥

Q.10 Ne zaman bir kızın “sevimli♥” olduğunu düşünürsün?
A. Gülümserken.

Q.11 Birinin senin kız arkadaşın olması için koşul nedir?
A. Yalan söylemesin. Dürüst biri olmalı.

Q.12 Seninle çıkmanın ayrıcalığı nedir?
A. Öncelikli olarak nazik olacağım. Birlikteyken kalbini ısıtacağım ve birlikte değilken de… umm nazik olmak için gayret göstereceğim (güler)

Q.13 Doğum gününde tam gece yarısı 12’de arayan üye hangisidir?
A. Chansung. Yine de hepimiz üyelerin doğum günlerini hatırladığımızdan, sanırım herkes mesajla “Doğum günün kutlu olsun” diyecektir.

Q.14 Yeniden doğsan ne olurdun?
A. Şarkı söylemede çoooook iyi olan biri.

Q.15 Bilinç altında üyeleri sevdiğini fark ettiğin an hangisidir?
A. Lezzetli bir şeyler yediğimizde. Özellikle Chansung yemek yerken ACAYİP mutlu gözüküyor.(güler)

Q.16 2014’den en iyi anın?
A. Japonya’da yayınlanan ilk solo albümünün Oricon’da 1. olması. 2PM’in çıkış şarkısını yapmam.

Q.17 Üç yıl içinde gerçekleşmesini dilediğin hayalin nedir?
A. Daha çok insanın beni ve 2PM’i tanıması.

Q.18 Yeni şarkınız “Guilty Love” nasıl bir şarkı?
A. İnsanların eğlenmek için çıldıracağı bir şarkı. Hatırlaması kolay bir şarkı, o yüzden lütfen birlikte söyleyelim!

Q.19 Japonya’daki çıkışınızdan beri 5 yıl geçti, ileride Japonya’da neler yapmak istiyorsun?
A. Sonsuza kadar müzik yapmak istiyorum. Pek çok konser vermek ve yeni şeylere meydan okumak istiyorum.

Q.20 CanCam okuyucularına mesajın♥
A. Kalplerimiz dilediğince dans edelim!

Görünüş, zeka. Hepsine sahip bir adam
TAECYEON
27 Aralık 1988’de doğdu. İyi bir dış görünüş ve erkeksi bir kişilik. İngilizce, Japonca, Çince ve diğer konularda iyi eğitimli, yakışıklı mükemmel ideal erek arkadaş. Televizyon programlarındaki sunuculuğu, dizilerdeki popüler oyunculuğu ile şimdilerde 2PM’in çok yetenekli yüzü olarak aktif.

slmwu

Q.01 Kişiliğini 3 kelime ile açıklayacak olsaydın bu üç kelime ne olurdu?
A. “Nazik, pozitif ve biraz hedeften uzak” “Bir araba kadar hızlı koşabilsem harika olurdu.” diye düşünürüm, hedeften uzak olmam ise görünüşüme takıntılı olmamamla ilgili. (güler)

Q.02 Son zamanlarda saplantı haline getirdiğin şey nedir?
A. Son zamanlarda çok fazla ders çalışıyorum, daha önce hiç bu kadar sıkı çalışmış mıydım merak ediyorum. Gönüllülük hizmetleri hakkında çalışıyorum fakat bu konuya bir başlarsam susamam, o yüzden bugün konuşmayacağım. (güler)

Q.03 Eğer yolculuğa çıksaydın, dağa mı yoksa sahile mi giderdin?
A. Eğer yalnız gidiyorsam dağlarda kamp yapardım. Eğer kız arkadaşımla gidiyorsam sahile giderdim.

Q.04 En sevdiğin meyve nedir?
A. Elma ve mangostan. Eğer yenebiliyorsa şeklini umursamam. Bahsettiğim “hedeften uzak olma” durumu bu. (güler)

Q.05 Dün öğleden sonra 2’de ne yapıyordun?
A. Gamjatang yedim(patatesli yahni) (güler).

Q.06 En sevdiğin dondurma nedir?
A. Küçüklüğümden beri yediğim kavun aromalı dondurma Melona.

Q.07 Bu sabah uyandığında yaptığın ilk şey neydi?
A. Duş almak.

Q.08 Cilt bakımı yaparken neye dikkat ediyorsun?
A. Yüz losyonu kullanmak. Yakınlarda yüz losyonum bitti ama Jun. K bana biraz verdi.(güler)

Q.09 En sevdiğin yahni?
A. Eğer evde yiyorsam kimchi jjigae ya da miso jjigae. Eğer dışarıda yiyorsam o zaman gamjatang!

Q.10 Pazar günü buluşması için ideal planın nedir?
A. Öncelikle kız arkadaşıma ne yapmak istediğini sorarım, eğer her hangi bir şey iyi olur derse o zaman eğlence parkına gideriz. Korku evleri hariç her şeyde iyiyimdir.(güler)

Q.11 Ne zaman bir kızın “sevimli♥” olduğunu düşünürsün?
A. Gülümserken.

Q.12 Birinin senin kız arkadaşın olması için koşul nedir?
A. Her şeyi yiyebilen bir kız.

Q. Seninle çıkmanın ayrıcalığı nedir?
A. Para almadan İngilizce öğretirim.♥

Q.14 Doğum gününde tam gece yarısı 12’de arayan üye hangisidir?
A. Geçen, doğum günümde dizi çekiyordum ve tam 12’de Wooyoung ile Nichkhun arayıp doğum günümü kutladılar. Yüzüme tokat yediğim bir sahneyi çektikten hemen sonra arayıp “Doğum günün kutlu olsun.” dediler.(güler)

Q.15 Üyeler arasındaki yakın ilişkinin sırrı sence ne?
A. Bugüne kadar hiç büyük bir kavga yaşanmadı. Eğer bir problem olursa onu tartışırız.

Q.16 2014’den en iyi anın?
A. Tek başıma Kyoto’ya gitmem.

Q.17 Üç yıl içinde gerçekleşmesini dilediğin hayalin nedir?
A. Aile gezisi. Onları Avrupa’ya götürüp masrafları üstlenmek istiyorum.

Q.18 Üyeler oyunculuğun hakkında ne diyorlar.
A. Performanslarımı hep birlikte izleriz. Bana tavsiye vermektense, desteklerler.

Q.19 2015’ten beklentin?
A. Sağlık. Enerjik bir imaj ile tüm hayranlarla buluşmak.

Q.20 CanCam okuyucularına mesajın♥
A. Sizleri koruyacağım!

Üyelerin (GERÇEK) Sesi

Üyeler üyeler hakkında konuşuyor
Her an birlikte olduğunuzdan lütfen diğer üyeler hakkında ne biliyorsunuz bize anlatın♪

Jun. K: Daha fazla şey mi öğrenmek istiyorsun?
Nichkhun: Yakaladım seni~!!
Taecyeon: Ben her şeyi biliyorum♪
Wooyoung: Biz hep yakınız♥
Junho: Size söylemeli miyiz?
Chansung: Şimdi anlatacağım~!!

32

Jun. K için…
>Chansung ile ne yapmak istersin?
-İnternet kafeye gitmek istiyorum! Çıkış yapmadan önce giderdik, ama o zamandan beri hiç gitmedik.(güler)
>Nichkhun’a sürpriz bir hediye verecek olsan?
-Sanırım Nichkhun’un üye rengi olan kırmızı bir şey. Kenarları kırmızı olan güneş gözlükleri hdiye etmiştim ve çok sevmişti!

Wooyoung için…
>Junho’yu 3 kelime ile anlatacak olsan?
-Erkeksi, sevimli, havalı. Hepsi övgü. Eğlenceli şeyleri sever o yüzden eğlence parklarında beni zorla roller-coastera bindirir kendiyle birlikte. (güler)
>Sence Taecyeon’u popüler yapan nedir?
-Yalnızca duruşuyla bile bir erkeksilik yayılır ondan. Sesi de hoştur! Dış görünüşüyle arasında büyük bir uçurum oluşturan inanılmaz saf kişiliği(kalbi) sayesinde kızlar arasında popüler.

Junho için…
> Wooyoung’a sürpriz bir hediye verseydin?
-Ona tişört hediye etmiştim ama giydiğini hiç görmedim.(güler) O yüzden ne hediye etmem gerektiğini bilmiyorum~ (güler).
> Chansung ile ne yapmak istersin?
-Tayland’a Nichkhun’un ailesinin evine gitmek istiyorum! Onun ailesiyle yemek filan yemek gibi şeyler yapabilirsik ve bu özel hayatlarımız için olmadı, iş için değil. Bu ne zaman olacak merak ediyorum~(güler)

Chansung için…
>Jun. K’in 2PM’de bir numara olması hakkında ne düşünüyorsun?
-Şarkı söylediği sesini ben de çok seviyorum! Kişiliği? Gerçi en aralarında en naziği Nichkhun… Ah! En yaşlısı(güler) Tabi ki bu şakaydı, ona saygı duyuyorum.♥
>Junho’yu 3 kelime ile anlatacak olsan?
-Tutkulu, düşünceli, yakışıklı. Söz konusu iş oldu mu her zaman tutku doludur! Bu ve diğer insanlara karşı nazik olabilirmek için çok çalışan biridir. Yalnızca iltifattı?(güler)

Nichkhun için…
>Jun. K’in 2PM’de bir numara olması hakkında ne düşünüyorsun?
-Şarkı söylemede en iyisi o ve ayrıca beste yazıp söz yazıyor. Ayrıca eğlenmeye sıra geldiğinde gerçekten kendi verir, nerede olursa olsun kendi kendine eğlenebilen bir insandır!
>Sence Taecyeon’u popüler yapan nedir?
-Erkeksi ve her şeyiyapabilir. Yemek yapmayı filan öğrense hemen ustası olur, bozulan bir şeyleri tamir edebilir ve kadınları koruyabilir.

Taecyeon için…
>Nichkhun’a sürpriz bir hediye verecek olsan?
-Resimler. Ona gece gökyüzünde parlayan yıldızlar, güneş ya da ayçiçekleri gibi sevebileceği temalarda resimler almak istiyorum. Konu sanata geldi mi hiç bir fikrim yoktur.(güler)
>Wooyoung’ı şirin yapan nedir sence?
– Espri yaptığında ve birazcık aegyo kattığında şirin oluyor. Ortamı neşelendiren kişidir ama son zamanlarda o iş Jun. K’de.
________________

Scans: okiniverse / JPN-ENG: dawnjelly  /  EN-TR: schrodinger0211 @2PMTurkishFans
MAY BE TAKEN OUT WITH PROPER CREDITS!

4 thoughts on “[Röportaj/Çeviri] 2PM CanCam Şubat 2015 Sayısı

  1. Seninle çıkmanın ayrıcalığı nedir?
    Junho:Her gün kolumu yastık olarak verebilirim.
    Taec: Para almadan İngilizce öğretirim.♥
    Hssjjsjd hangisi daha çok hoşuma gitti bilemedim *-*

    Q. Üç yıl içinde gerçekleşmesini dilediğin hayalin nedir?
    A. Aile gezisi. Onları Avrupa’ya götürüp masrafları üstlenmek istiyorum.
    T___________T
    /okspoiler/ anlamamız lazımdı tabi😛

    Çok eğlendim okurken, ellerinize sağlık❤

Bir Cevap Yazın

