[Röportaj/Çeviri] 150130 2PM ORICON STYLE RÖPORTAJI

2PM için; Bir Kadının Tehlikeli Cazibesi Nedir?! 

tumblr_inline_nj1jq0rv1l1qctgyv

2PM’in 2015’deki yeni teklisi ”Guilty Love” yayımlandı.2014 yılında 2PM, mükemmel formda olmuş, sıralamalarda ilk sıralarda  yer edinmiş ve buna benzer başarılar kazanmıştı. Etkileri belirsiz bir şekilde yükselirken ,popülariteleri de yükselmeye devam ediyor gibi görünüyor. Elbette , albümleri hakkında konuştuk ve aynı zamanda her birine, ”___ Adam” sloganları verdik!

Müzik Videosu Tayland, Phuket’te çekildi! En çok bronzlaşan üye…

  • 2015’deki ilk tekliniz ‘’Guilty Love’’ piyasaya sürüldü.

 Taecyeon : Bu teklinin funky tınısıyla birlikte kentsel bir olgunluk hissi veren bir performansı var. Vurgulanan nokta ise muhteşem ayak hareketleri. Parlak renkli takım elbiseler giyiyoruz, ve bunun adımlarımızı daha gösterişli yaptığını düşünüyorum.

Wooyoung: Müzik video canlı renklerle ortaya çıktı. Bu sefer müzik kutusu içindeyiz ve dans ediyoruz. (ayar)

Jun. K: Bizi bebeklere dönüştürdüler.

Wooyoung: Bu video izleyicinin bilinçaltında kendi elleriyle müzik kutusuna ulaşmak ve açmak istediklerini düşünerek yapıldı , bu yüzden kesinlikle bu müzik videosundan keyif almak istiyorum.

tumblr_inline_nj1jsfCyM31qctgyv

Dahası, Junho bağlantılı olarak ”365” adlı şarkıyı yazdı, bu yüzden lütfen bu şarkının arkasındaki duygunun ne olduğunu bize anlatın.

Junho : Her zaman hayranlarla birlikte olma hissiyle yaptım.

Nichkhun: Şarkıyı ilk kez duyduğumda, dinlerken hayranların kesinlikle memnun olacağını düşündüm. Ayrıca, bununla sevimli bir performans yapmayı hayal ettim.

Chansung: Dans tamamlandığında, çok sevimli olduğu için biraz üzgün hissettim (gülüşmeler)

Taecyeon: Hayır, biz her zaman sevimliyiz. (gülüşmeler). Canavar İdol olarak çağırılmamıza ragmen, bu sadece dış görünüşümüz yüzünden ve biz gerçekten, gerçekten sevimliyiz.

Hepsi: Acı gülüşmeler…

 Taecyeon: Ne, nasıl benimle aynı şekilde düşünmezsiniz?

tumblr_inline_nj1jv3mV1S1qctgyv

Genellikle havalı tarafınızı gösteriyorsunuz, hangi sevimli tarafınız daha belirgin? Bu boşluğu keyifle işlerinizin çekiciliği ile dolduruyorsunuz.

Taecyeon: Sözlerinizi haketmiyoruz (resmi selamlama)

Rica ederim (gülüşmeler). “365” müzik videosu için Phuket ,Tayland’daki zamanınız gerçek hayatınızdan bir izlenim bırakmış oldu, ama çekim sırasında ilginç bir şey yaşadınız mı?

Junho: Gerçekten sıcak olmasına ragmen, hava bizim içim bir şans oldu ve üyeler MV için uyum içerisinde mükemmel gülümsemelerini gösterebildiler.

Taecyeon: Bronzlaşmak amacıyla , sahilde kıyıya uzandım ama sadece ön tarafım yandı, bu yüzden arka tarafım hala bembeyaz. (gülüşmeler)

Jun. K : Çok eğlendik ve neredeyse Phuket’te iş için bulunduğumuzu unutarak gün boyunca gülümsemeye devam ettik. Ancak, Wooyoung,Chansung ve ben orada bir gün daha kaldık ve okyanusta yüzdük,gerçek bir tatil geçirdik.

Junho: Kıskandım~

Wooyoung: Harikaydı ~

Chansung: Üyelerle, tekrar böyle önemli ölçüde zaman geçirmek istiyorum. Bu şekilde sadece bir gün daha uzak kalmak istiyorum.

tumblr_inline_nj1jx60EEN1qctgyv

2PM üyelerinin gerçekten yakın bir ilişkisi var!

Nichkhun: Evet. Hepimizin birlikte böyle rahatlatıcı zaman harcamayışı uzun zaman olmuştu, bu yüzden Phuket’te gerçekten mutluyduk ve fazlasıyla enerji dolu olmayı başardık.

O zaman 2PM’den daha fazla güç bekleyebiliriz, değil mi?                   

Hepsi: Evet bu doğru!                        

Eğer ”___ Adam’ sloganı vermiş olsaydık.

Bu arada, ‘Guilty Love(Suçlu Aşk)’ sarkısı ‘Suçlu Adam’ hakkında, lütfen bununla ilgili üyelere ”___ Adam” sloganı verin.

Taecyeon : Lütfen Wooyoung’dan başlayarak, yanınızdaki üye hakkında sırayla konuşun.

Wooyoung: (Hemen) Jun. K “Kötü Adam” dır.

Hepsi : Gülüşmeler.

Wooyung: Hayır, (uzun ve sert bir şekilde Jun. K’yi baştan aşağı süzer) Halı gibi görünen bir Adam.”

Hepsi: (Kahkahalarla gülerler)

Taecyeon: Öyle söyledi çünkü bugün halı gibi bir kıyafet giyiyor. (gülüşmeler)

Wooyoung: O halde, ‘Sıcak Bir Adama Dönüşmesini İstiyorum.”

” Sıcak Bir Adam ” değil mi?           

Wooyoung: Evet değil. Jun. K sürekli ” Aşk Yok’ iddasında değil mi?

Taecyeon: O , kesinlikle tam anlamıyla kötü adamı temsil ediyor (gülüşmeler).

Wooyung: Bu nedenden dolayı, ona hisseden birine dönüşmesi için ”Aşk Var” adını verdim.

Taecyeon: Anlıyorum. O zaman şimdi, Jun. K lütfen Chansung için bir slogan söyle.

Jun. K : O genç olmasına rağmen etrafta şakalar yapmaz, ve çok fazla güvenilir ve erkeksi… bekleyin, soru neydi?

Hepsi: ( gülüşmeler)

Wooyoung: Slogan!

Jun. K: Onurlu, ihtiyatlı…

Junho: Bu çok uzadı. Asıl konuya gel!

Taecyeon: ”Güvenilir Adam” yeterince iyi değil mi?

Jun. K : Sadece bir dakika bekleyin.. O zaman… (kısaca düşünür) ” Düşünceli Adam” diyelim!

Chansung, hakkında söylenecek bir çok şey olan bir adam olduğundan kaygılanıyorsun.

Jun. K: Kesinlikle!

Chansung: ( utangaç bir şekilde gülümser)

Taecyeon: O zaman Chansung, lütfen Junho için bir slogan söyle.

Chansung: Kedileri sever.

Hepsi : ( gülüşmeler)

Wooyoung: Bu Junho’nun tanıtımı mı? (gülüşmeler)

Chansung: O aile odaklı olduğu gibi, şimdi de bir kedi sahibi , bu yüzden çok düşündüm ” Vay o gerçekten aile odaklı oluyor”. Bu nedenden, kediler ve aile?

Taecyeon: Sadece “Kedi Adam” diyemez miyiz? (gülüşmeler)

Chansung: Ah, ben daha iyi bir şey düşündüm! “Anlayışlı Adam.”

Junho: Güzel ~ (kuvvetle Chansung’un elini sıkar)

Taecyeon : Şimdi Junho’nun bana bir slogan verme zamanı! Evet,ben nasıl bir adam oluyorum? (masaya vurur)

Junho: ( Hemen cevaplar) ”Karışık Olmayan Adam.”

Hepsi: (kahkaha ile gülerler)

Chansung: ’Basit Adam’’

Junho : Bu da güzel~

Taecyeon: Bu hiçte iyi değil . Bana daha uygun bir slogan verin!

Junho : O zaman, ”Basit Adam” ? [Ç/N: Bu sefer Junho ‘Basit’ kelimesini İngilizce söyler.]

Taecyeon: Kafanın içindekilerin hepsi basit (boş)! Hepsi aynı. Tüm hepsinin ”Acınacak Adam” olduğunu görebiliyorum!

Chansung: Ama karışık olmayandan daha fazla basit madde var, değil mi?

Taecyeon: Hayır, aslında tıka basa madde ile dolu değilim,tamam mı?!

Jun. K : Ah, ben bir şey düşündüm! ” Belirsiz Adam”!!

Hepsi: ( gülüşmeler)

Taecyeon: Bu hepsinden beter!

Junho: Anladım. O zaman, (isteksizce) ‘’Zeki Adam’’.

Taecyeon: (kendi kendine, tatmin olmuş bir şekilde gülümser)

Chansung: Senin gibi hissedip söylemek zorunda kaldılar, değil mi?

Junho: Her halükarda, Taecyeon gerçekten çok akıllı.

Taecyeon: Junho, ‘’Tamamen Beni Anlayan Adam’’ (gülüşmeler). 

tumblr_inline_nj1k916N1q1qctgyv

O zaman şimdi, Taecyeon keyifli bir ruh halinde. Nickhun için güzel bir slogan ver lütfen.

Taecyeon: O Mickey Mouse seviyor. Ve Disneyland’ı de, (bugün Nickhun Mickey Mouse kazak ve örme şapka giymiş)

Jun. K : Yani kendine O’nun ne tür ‘’ ___ Adam’’ olduğunu söyledin…(gülüşmeler)

Taecyeon: Sanırım… (gülüşmeler)

Chansung:‘Acınacak Adam” olduğunu varsayıyorum (gülüşmeler).

Taecyeon: Umm~ (kısa bir süre için Nichkhun’a bakar) ” Alev Gibi Kişiliğiyle, Sevimli Şeyleri Beğenen Adam”.

Wooyoung: Bu çook uzun~

Junho : ‘’Küresel Adam’’a ne dersiniz?

Nichkhun: Bunu beğendim! (sağ tarafında hala düşünen Taecyeon’u geçer) O zaman, ben Wooyoung hakkında kısa bir slogan söyleyeceğim!

 Lütfen Söyle.          

Nichkhun: ”Sanatsal Adam.” Wooyoung yakında Japon solo teklisini yayımlayacak ve hayat görüşü ,şarkıları son derece sanatsal ve havalı!

Wooyoung: Teşekkürler , Nickhun!

  • Wooyoung kestirdiğinde [uyku,şekerleme vs.] Taecyeon bir eşek şakası yaptı! 

Peki o zaman, size yapılan bir şeyden dolayı herhangi birinizin ”suçlu” olduğu bir anınız var mı?

Taecyeon: Bana yapılan bir şey yok ama ben bir şey yaptım. Wooyoung derin bir şekilde uykudayken onun yüzüne bir şeyler çizdim.

Ne tür bir resim çizdin?

Taecyeon : Bir bıyık çizdim ve göz kapaklarının çevresine çizgiler çektim.

 Wooyoung uyandığı zaman şaşırmadı mı?

Wooyoung: Bu şekilde çizilen şeyleri gördüğünde herkes şok olurdu. Ben bir istisna değilim, bu yüzden doğal olarak şaşırdım(gülüşmeler).Ancak, hafif ve bilinçli bir şekilde düşününce ‘’ Ah, suratıma bişeyer çizilmiş?’’ dedim. Buna ragmen , göz kapaklarım ağırlaşmıştı ve gözlerimi açamadığımdan sabaha kadar o şekilde uyudum (gülüşmeler).

Nichkhun: Bunun üzerine Wooyoung’un annesi aniden yurdu ziyarete geldi.

tumblr_inline_nj1kddtDVc1qctgyv

O zaman?                       

Taecyeon: Tam bir doğum günü oldu.

Anlıyorum. Annesi ile birlikte tamamlandı?

Taecyeon : Hayır, o yurda süpriz yaptığında bütün yurdu velveleye verdi (gülüşmeler).

Junho: O tamamen “suçlu.” Ayrıca, özür dilemek istediğim bir şey var. Tur sırasında, Jun . K ve ben aynı otel odasını paylaştık ve Jun. K duş alırken cam bir banyo kapısı vardı ve ben hala banyonun önünde oturuyordum ve…

Taecyeon: “Erotik Adam,” Anladım ben. (gülüşmeler)

Hepsi: (aynı anda) İnanılmaz~~

Junho: Hayır! Bir yanlış anlaşılma var~

Hepsi: (göz göze gelerek) İnanılmaz~ (gülüşmeler).

Junho: Hikayeyi tamamıyla düzgün dinleyin! Jun. K ‘e süpriz yapmak istedim, 5 dakika boyunca ona bakakaldım, ama O duvara dönük duş alıyordu ve tüm o zaman içinde benim varlığımı farketmedi.

Jun. K : Bundan bahsetmişken, Junho beni izliyorken, orada fark etmiştim (gülüşmeler).

Junho: Bir saniye! 5 dakika biraz abartı oldu, belki 30 saniye kadar?

Taecyeon: Bu iki şekilde de değişmez(gülüşmeler).

Açıkça görülüyor ki, Junho sürekli Jun. K üzerine bir şaka yapmak için fırsat kolluyor.

Junho: Kesinlikle!

Taecyeon: ( Junho’nun sağ tarafına geçerek) Neyse,bir sonraki soru lütfen~!

Şimdi, ”Guilty Love’ sözlerinde ” Senin tehlikeli kokun beni ağırlaştırıyor”. diyor. Her biriniz için , bir kadının tehlikeli cazibesi nedir?

Jun. K: Yanlız yaşayan tüm kadınların tehlikeli olduğunu düşünüyorum. Her zaman tehlikeyle el eleler, bu yüzden…

Hepsi: (kahkalarla gülerler)

Taecyeon: Tehlikeli taraf değil, bir çekicilik!!

Jun. K: (soruyu anladıktan sonra) Ah, bu nedir ? (gülüşmeler) Benim için , ne zaman saçlarını kulaklarının arkasına koyarsa (taklit ederek). Peki ya , senin için Taecyeon?

Taecyeon: Geçtiği zamanki kokusu, parfüm ve buna benzer kokular.

Beğendiğin bir koku var mı?

Taecyeon: Ha~yır….

Wooyoung: Aromatik?

Junho: Deodorant?

Chansung: Gargara?

Taecyeon: Bu yüzden parfüm dedim! Herşey, O kişiyle iyi eşleştiği sürece!

  • Hangi üye yalan söylemede kötü ve hemen yakalanır?

”Guilty Love” sözlerinde ”Çünkü,gözlerine yalan söyleyemem” diyor. Lütfen üyelerin söylediği yalanlar hakkında bişeyler söyleyin. Ayrıca, hangi üye yalan söylemede kötü (hemen yakalanır) ?

 Hepsi: Jun. K!!

tumblr_inline_nj1khtfvVt1qctgyv

Ses tonlarınız aynı (gülüşmeler).

Chansung: Örneğin, biz kayıt stüdyosunda bekliyoruz,hemen yalanını yakalıyoruz, Jun. K diyor ki ”neredeyse oradayım~” , ama henüz evden bile çıkmamış.

Nichkhun: Ayıca, Jun.K stajyerken fanın birinden Amerikan şekeri aldı. O zaman bütün üyeler şekerin içine gömüldük ve gerçekten mutlu olmuştuk, bu yüzden hepimiz bölüşüp yedik. Jun. K ”hepsi bu kadar’ dedi ve duş almak için gitti, Ve tuvalete gittiğimde banyodaki ‘çöp sepeti’nin içinde bir ton sarılmış şeker gördüm. Temelde, Jun . K bize yalan söyledi ve biz de gizlice, güvenli bir şekilde onun şekerlerini yedik.

Taecyeon: O “Kötü Adam” (gülüşmeler).

Gerçek şu ki Jun. K yalan söylediğinde onun naifliğinden gerçeği bulabilirsiniz, ve sonuçta yalan söyleyemez.

Nichkhun: Jun. K doğal , nazik biri ve aldığı hediyeleri bizlerle bölüşür. Yalan söylüyor diyemeyiz bile, O gerçekten genç kardeşlerini düşünen, harika bir ağabey . Ancak, sanırım o zaman şekerlerin tehlikeli cazibesine kapıldı, hepsi bu (gülüşmeler).

Jun. K: Sanki kafamda bir silgi var (gülüşmeler) , ve ben kesinlikle geçmişte yaptıklarımı hatırlamıyorum. Ama gerçekten,artık şeker yemiyorum.

Taecyeon: Muhtemelen kendin tarafından çok yedin (gülüşmeler)

Wooyoung: Tamam, bir sonraki~ (gülüşmeler)

Şimdi, ”365”in sözlerinde ”Seni Koruyacağım” diyor, fakat siz, bir krizden bir üyeyi kurtarmayı başardınız, ve ya kurtarıldınız mı?

Wooyoung: Özel bi şey yok.

Taecyeon: Üyeler her zaman birbirlerine yardımcı olurlar.

Junho: Bununla birlikte, bu bizim için her gün olan bir şey.

Sizin karşılıklı güven ilişkiniz şaşırtıcı. Şimdi, işte son soru. ”Guilty Love” şarkısının sözlerinin bir kısmında ”yükselen hislerim” diyor. Lütfen moralinizi en son yükselten şeyi söyleyin.

Junho: Bir kedi alarak, yeni bir aile oluşturdum, ve son zamanlarda hep yüksek moraldeyim. Ayrıca şu anda kedimden ayrıyım ve yalnızım. O çok değerli , ondan ayrı bir an bile geçirmek istemiyorum ama bu konuda yardımcı olmuyor.

tumblr_inline_nj1kldz09K1qctgyv

Eve gidip kedini gördüğünde , ilk olarak ne yapacaksın?

Junho : Sarılıp, onu öpeceğim (gülüşmeler)

Chansung: Geçenlerde taşındım. Taşınmaya karar verdiğimde, moralim yeni çevrem sayesinde yükseldi, ama eşyalarım şu anda hiç düzenli değil, bu yüzden ne zaman tamamlayacağım hakkında heyecanla düşünüyorum (gülüşmeler).

Wooyoung: Japon teklimin çıkış tarihi yaklaşıyor bu yüzden endişeliyim ama daha fazla sabırsızlanıyorum ve moralim yüksek.

Taecyeon: Millet, lütfen Wooyoung’a solo albümünde güzel bir şekilde destek olun~!

Hepsi : Lütfen Wooyoung ile ilgili nazik düşünün~!

Peki ya Jun. K?

Jun. K : 2PM’in Arena Turu yaklaştığından yüksek moralliğim. Şu anda, yeni bir imaj göstermek için hazırlıklar yapıyoruz, bu yüzden lütfen bizi bekleyin.

Şimdi, Taecyeon.

Taecyeon: Geçenlerde Junho ve Jun. K için yapılan bir doğum günü partisine gittim, ve üyeler için doğum günü planlamalarını sevdiğimden,bu gerçekten moralimi yükseltti.Şimdi Chansung’un partisini hazırlıyorum, farklı alanlarını süsleme aşamasındayım. Hem de , 2PM’in programı tıka basa dolu, 2015’de gelecek çeşitli faaliyetler hakkında heyecanlı ve mutluyum ve moralim yüksek!

Chansung: Taecyeon tüm bunlardan sonra ”Zeki Adam” oldu (gülüşmeler).

Taecyeon: Dediğim gibi, değil mi?

Junho : Kendi söylediği halde , çok havalı (gülüşmeler)

Source: Oricon

JPN-ENGdawnjelly

ENG-TR: zey_lal @2PMTurkishFans

MAY BE TAKEN OUT WITH PROPER CREDITS!!!

 

 

 

One thought on “[Röportaj/Çeviri] 150130 2PM ORICON STYLE RÖPORTAJI

Bir Cevap Yazın

