[Röportaj/Çeviri] Kwave Magazin 49. Sayısı Taecyeon Röportaj Kısmı

-Kwave magazin kusursuz ölçülere sahip (185 cm 76 kg)  küçük yüzlü harika karakterli bu genç adam Taecyeon la 2014 Şubat sayısı için kulüpte yaptığı çekimin üstünden bir yıl geçti . Onunla tekrar buluşmanın özlemini çekiyorduk ve ikinci bir şans elde ettik. Evet sadece beş saatimiz var . Eğer sizde bizim kadar onun hakkında meraklı iseniz gelin ve bize katılın . Ama gerçekten bu adama dayanabilecek misiniz ?

B82W3PfCIAAzyZ-

– 3 farklı iş alanına sahip kişi..
Ok Taecyeon u tanımlamak için bir çok yol var ; Kore li genc güçlü bi adam, 2pm üyesi,  ‘vahşi idol’ olarak bilinen bir kpop idolu , hem varyete şovlarda hem geleneksel dramalarda oynayabilen bir aktör , Kore üniversitesinde Uluslarası çalışmalar bölümünde master yapan bir öğrenci .
Onun mesleği ayrıca şarkı söylemeyi, dans etmeyi,Jeongseon Gangwon-do da Three Meals a Day programında yemek pişirirken  oyunculuğu ve çiftçiligi ile izleyenlerin gözlerini yaşartmayi  da kapsıyor. Bunların yanında o ayrıca uluslarası işbirliği olan bir mezun okulunda master yapıyor. Bu onun ne kadar güçlü ve odaklı olduğunu kanıtlıyor genç olmasından ve muhteşem görüntüsünden bahsetmiyoruz bile . Editorumuz özel olarak onun için avuç dolusu soru seçti hazır mısın?  İşte gidiyoruz ..
-Bir çok kişi tarafından beğenilen Three Meals a Day programı sona ermek üzere neler hissediyorsun ??
Programı çekmek çok eğlenceliydi fiziksel olarak bir mücadele olmasına rağmen ( ve üstelik programda köle gibiydim ) ve alışık olmadığımız bi çevreye alışmak da kolay değildi. Ama bölümleri tv de izleyince rahatladım .
-Bizimle paylaşmak istediğin unutamadığın özel bir anın var mı?
Tv de gösterilenden farklı çok da fazla bişey yok aslında.  Tam olarak ekrana yansimayan bi yer varki ben zamanin cogunu ateş yakmaya çalışmakla geciriyordum ve duman kokusu eve dönsem bile bi kaç gün gecmiyordu.  Bi kaç kere yıkadim ama sonra kıyafetlerimden vazgeçmek zorunda kaldım.

PicsArt_1423037542131[1]
Bir çok takma isim kazandın . Ok-daedang (cıvık OK), Ok- binggu (sakar -Ok) ve darı hasat etme kölesi gibi program boyunca ..
Favorin hangisi? ?
Sıradışı bir soyadım var , Ok , bu kelimeyi her hangi bir kelimenin önüne atabilirsiniz ve kolayca nickname e dönüşecektir . Önceden bile benim ekledigim bir çok ismim vardı .
– Programı çekerken kişisel bağlantılar kurdun mu?
Böyle bir durum mümkün olmadı . Programı çekerken görevliler telefonumu alıyorlardi hal böyle olunca insanların numarasini almak zordu. Cekmeyi bitirdiğimizde ise Güle güle diyip ayrılıyoduk yani basit olarak böyleydi
-Yemeklerden konuşmak gerekirse neyi seversin ve neyi iyi pişirirsin ?
Ne kadar acikmis olursam olayım her zaman tam bir öğünü atıştırmalara tercih ederim . Bi tane seçecek olursam bu Korean table dhote olurdu . Kore mutfağını Japon veya Çin mutfağına tercih ederim . Annem yemek yaptığı için ben çok yemek yapmıyorum . Ama kendi ramenimi yapabiliyorum tabi kide . Program dolayısıyla doenjang jigae (fasülye yahnisi gibi birşey) ve bazı yan öğünler yapabiliyorum.

PicsArt_1423037586283[1]
-Okul hayatın nasıl ne zaman mezun olmayı planlıyorsun ?
Açıkçası mezun olup olamayacağımı tam bilmiyorum çünkü dersleri yakalamak çok zor benim için.
Bu okulda okuma kararimin arkasında uzun bir hikaye yatıyor . Çıkış yapmamin üstünden nerdeyse 4 yıyıl geçmişti ki hem gönüllü olarak hem de bir program çekmek için Afrika ya gittim. Program boyunca tanıştığım insanlarin paylaştığı tavsiyeler ve hikayeler bana tekrardan mutluluğun felsefesi üzerine kafa patlatma imkanı verdi . Hep düşünüyordum ki oradaki insanların durumundan dolayi daha az mutlu olarak onlara yardım edeceğim . Ama oraya gidince fark ettim ki içinde yaşadığım toplumun onlara şanssız gözüyle baktıkları dünya da yaşamaktan onlar çok mutlu. Onlar açısından bakıldığında şanssız olan bizler olabilirdik . 20 saatlik uçak yolculuğu boyunca kafamda bir çok şey vardı. Kore ye döndüğümde ise bir çok insanla tanıştım.

-Stresten uzaklaşmak ve rahatlamak için neler yaparsın?

Stres atan bir tip değilimdir. Çalışmıyorken evde LOL ( League of Legend ) gibi oyunlar oynarım. Müzik yaparken veya oyun oynarken tek başıma vakit geçirmeyi seviyorum.

-Çıkış yapmanın üzerinden nerdeyse 8 yıl geçti. 2015 te aktör ve şarkıcı olarak planların nelerdir?

Aslına bakarsak beni programım bu yıl için çoktan oluşturuldu. Benim planım her seyi planlandığı gibi yapmak . Yıllar ilerledikçe benim işimin getirdiği bu yoğun programı kaldırabilmek için sağlıklı olmanın ne kadar gerekli olduğunu anladım.19 yaşımda çıkış yaptığımdan beri bir çok sakatlıkla mücadele ettim.Acı çekmem önemli değildi önemli olan ve beni üzen şey hayranlara söz verdiğim şekilde tüm gücümle karşılarına çıkamamamdı.Şimdi inanıyorumki vücudun sağlığı en önemli şey. Bu yılın ilk yarısında şu an da hazırlıyor olduğumuz 2PM albümü ve arena tura odaklandım. İkinci yarısında ise geçen sene olduğu gibi aktörlük yapacağım sanırım. Henüz belli bişey yok ama harika bir işin parçası olmayı istiyorum.

-Şu an 26 yaşındasın 20 li yaşların sonuna geliyorsun ..

Evet su an 26 yasımdayım ( Kore yılına göre 28) bu yaş tamamen belirsizlikle dolu. Kesinlikle her şeyi biliyorum diyemeyeceğim bir zaman dilimi. Ayrıca her şeyimi ortaya koyamam çünkü gençlik ruhuyla doluyum. Sanırım bu yaş hayatın bana önerdikleriyle tecrübe etmek ve eğlenmek yaşı. 28- 30 yaşlarım arasında askere gideceğim (TTTTT). döndükten sonra 32 yaşımda olabilirim. Bu yüzden şu an derin bir nefes alma ve geleceğe kendini dikkatle hazırlama zamanı.

-Kwave magazin okuyucularına ve fanlarına söylemek istediğin bir şey var mı ?

Kwave magazin ile ilk olarak 2012 de tanıştım ve şu an çoktan 2015 oldu . Kwave magazin gibi harika fotoğraflar ve kullanışlı bilgiler sunarak Hallyu kültürünün ne olduğunu çok iyi bir şekilde tanıtan bu ekibin bir parçası olmaktan gurur duyuyorum. Kore ve diğer ülkelerdeki fanlarıma ise bana ve diğer harika Koreli sanatçılara gösterdikleri ilgiden dolayı minnettarım.

Cr: 2PMNation

çeviren : wjyislove

Bir Cevap Yazın

