[HABER] 2PM’den Junho Stajyerken Hastaneye Gidecek Parası Olmadığını Söyledi

2PM üyesi Junho stajyerken zor zamanlar geçirdiğini itiraf etti. 

12 Şubatta gerçekleşen Twenty filmin basın konferansında Junho ,filmdeki zorlu şartlarda yaşayıp güçlü kalmayı başaran karakterini  canlandırırken,hiç parası olmadığı zamanları düşündüğünü açıkladı.

 Junho ” Stajyer zamanlarımdayken,gastrit sorunu yaşıyordum ama param olmadığı için hastaneye gidemedim.Yemek yemek ve pratik yapmak zorundaydım ama param yoktu ve hastalanmıştım,sadece püre alabildim.” diye açıklama yaptı.

“Ama o zamanlar belli sınırlara sahip olan bir stajyer olduğumdan filmdeki karakterim Dong Woo’yu tam olarak anlayamayacağımı düşündüm. Bu nedenle çok çalıştım.”  diye sözlerine devam etti.

Kaynak:newsen,mwave
Çeviri:Umay@2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

