[HABER] Kim Woo Bin ve 2PM’den Junho ,Kang Ha Neul’ün ” Twenty” İçin Promosyon Tişörtünden Utandılar

Kang Ha Neul , Junho hayranlarının promosyon etkinliği için verdikleri tişörtü neden giydiğini açıkladı.

12 Şubat tarihinde yayını yaklaşan film Twenty’nin CGV’de yapılan basın konferansında,oyuncu Kang Ha Neul ,konferana önünde “Twenty” filmindeki karakterinin adı  ′Kyung Jae′ yazılı olan bir tişörtle katıldı.

Kang Ha Neul “Aslında bu tişörtü çekim yaptığımız bir gün,Junho fanlarından aldım.Ama giyemedim çünkü utanmıştım.Tanıtım gününde giyeceğime söz verdim.Bu yüzden bugün giydim.” diye açıklama yaptı.

Rol arkadaşı Kim Woo Bin, ” Gerçekten bilmiyordum.Aslında onun giyeceğini bile düşünmüyordum.Bekleme odasındayken gördüm onu,acayip utandım.Şimdi giyindiklerimle yanlış bir şey yapmışım gibi hissettim.” dedi.

Junho ise ” Mesajlaşırken eğlenceli bir şeyler yapacağını söylemişti.Böyle bir şey yapacağını bilmiyordum.” dedi.

3 arkadaşın hikayesini anlatan Twenty’nin prömiyeri Mart ayında yapılacak.

Kaynak:Newsen,mwave
Çeviri:Umay@2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

