[HABER] ” Twenty” Filminin Yönetmeni Çıkışından Beri Junho’nun Fanı Olduğunu Söyledi

Yönetmen  Lee Byung Heon çıkışından beri Junho’nun hayranı olduğunu itiraf etti.

12 Şubat tarihinde CGV’de gerçekleşen ” Twenty” filminin tanıtım konferansında,yönetmen  Lee Byung Heon, ” Bunu aslında ilk kez söylüyorum ama ben çıkışından beri 2PM’in hayranıyım.Tüm üyeler içinde en fazla Junho dikkatimi çekerdi.” dedi.


Yönetmen , ” Bunu Junho’ya söylemedim çünkü yalan söyleyebileceğimi düşünür diye düşündüm,ama doğru.Onun aktör yüzü baskın olduğu için dikkatimi çekti.” diye sözlerine devam etti.

Twenty 20li yaşlarında ,popüler  Woo Bin, güçlü kişilik Junho ve çalışkan adam Kan Ha Neul’ün hayat hikayalerinin anlatıldığı komedi filmi.Prömiyeri ise Mart ayında yapılacak.

Kaynak:mwave,newsen
Çeviri:Umay@2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

