[Go Crazy Grand Ed] Nichkhun & Junho Love is True

2PM Vol. 4 - Go Crazy (Grand Limited Edition) (CD+Photobook)b

♚ Love is True ツ

Gözlerime inanamıyorum
İlk başta inanamadım.
Çünkü aşk rüzgar gibi.
Göremezsin.

Sensiz hayat komik.
Ne olursa olsun, eğlenceli değildi.
Ağırlaşan ayak seslerim.
Böyle değişeceğimi bilmezdim.

Kalbimin kapıları kapalıydı.
Ama seninle tanıştıktan sonra
Şimdi biliyorum aşk sensin.

Aşk gerçek
Dünya değişse bile, umarım biz değişmeyeceğiz.
Aşk gerçek
Zaman geçse bile, umarım sonsuz olacağız.

Aşk gerçek
Umarım ellerimizi bırakmayacağız.
Aşk gerçek
Her şeyimi sana vereceğim bebeğim çünkü,
Bebeğim bu aşk gerçek.

Hiçbir anlamı olmayan her şey geçmişte kaldı .
Şimdi onlar farklı görünüyorlar.
Yeniden doğdum sanki.

Şimdi inanıyorum
Bu aşk
Sen hayatıma girdin,
Her şey değişti
Bana bak
Şimdi yanımda kal.
Sonsuza kadar seninle olacağım.

Aşk gerçek
Dünya değişse bile, umarım biz değişmeyeceğiz.
Aşk gerçek
Zaman geçse bile, umarım sonsuz olacağız.

Aşk gerçek
Umarım ellerimizi bırakmayacağız.
Aşk gerçek
Her şeyimi sana vereceğim bebeğim çünkü,
Bebeğim bu aşk gerçek.

Sen
Aşk sensin
Dünya değişse bile ,umarım biz değişmeyeceğiz.
Aşk gerçek
Zaman geçse bile, umarım sonsuz olacağız.

Aşk gerçek
Umarım ellerimizi bırakmayacağız.
Aşk gerçek
Her şeyimi sana vereceğim bebeğim çünkü,
Bebeğim bu aşk gerçek.

Türkçe Çeviri: yourvoice_JH @2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

