[Röportaj/Çeviri] WOOYOUNG CanCam Dergisi 2015 Nisan Sayısı

https://i1.wp.com/ww1.sinaimg.cn/large/bf2c4711gw1epjmvo8nrij217t0rs4ai.jpg

Wooyoung x R.O.S.E Anahtar Kelime Konuşması

Önce「R 」ile başlayalım!「Tarif (Recipe)」Önerdiğin bir ev yemeği söyle!
Kalguksu! (※erişte ile yapılan bir yemek) Sadece erişteleri kurutulmuş küçük sardinye çorbasına (suyuna) koymanız gerekiyor. Kolay ve lezzetli o yüzden genellikle evde bunu yapıyorum.

「Öneri (Recommend) 」Son zamanlarda okuduğun ilginç bir kitap?
Alman bir sosyal psikolog tarafından yazılan “Sevme Sanatı” isimli kitap. Oldukça ilginç bir kitaptı o yüzden kitap okumayı sevdiğinden Chansung’a da bu kitabı önerdim.

「Yol/Güzergah (Road)」10 yıl sonra kendini ne yapıyor olarak görüyorsun?
Şu andan daha fazla, müzikle daha çok uğraşıyor olurum sanırım. Kendi stüdyoma ve kayıt odama sahip olurum gibi görünüyor! Ondan sonra… “ji~jin~” (※ses efekti)

https://i1.wp.com/ww3.sinaimg.cn/large/bf2c4711gw1epjmuyyddbj217b0rs4au.jpg

「O」ile devam ediyoruz!「Aman! (Oops!)」Son zamanlarda seni şaşırtan bir şey?
Solo tur biletlerimin “TAMAMEN SATILMASI”! Herkese teşekkür ederim ♡

「Okyanus (Ocean)」Sevdiğin bir deniz ürünü?
Yılan balığı! Nagoya’nın hitsumabushi (※pilav üzerinde ızgaralanmış yılan balığı)’sini de severim. Bizim evimizin yanında da deniz var. Ama yakın zamanda eve gitmedim…
「Yaşlı (Old)」”OLD BOYS” (Yaşlılar) vs “YOUNG BOYS” (Gençler) hayran buluşmasında diğer üyelerin şarkılarını söylediniz. Eğer bir daha yapacak olursan kimin şarkısını seçerdin?
Geçen sefer Nichkhun’un “Let it Rain”ini yaptım. Bir sonraki Chansung’un “Perfume”u olur! Çünkü modern bale yapmayı denemek istiyorum.https://i2.wp.com/ww4.sinaimg.cn/large/bf2c4711gw1epjmvg5ocpj21790rsgwu.jpg

「S」! 「Stil (Style)」Şimdiye kadarki favori saç stilin nedir?
Kararsızım… ama“Sexy Lady” zamanındaki sarı saçımı seçeceğim! Güzel bir renkti o yüzden o zaman gerçekten sevmiştim. Şu an “R.O.S.E” için kullandığım stil de ayrıca favorim.

Yine de gerçekten ne düşündüğünü öğrenmek istiyoruz! 「R.O.S.E」sohbeti ♡

Devam! 「Seksi (Sexy)」Sence en seksi kasın?
Eskiden üst bacaklarımdı. (ç/n:diz kapağından yukarısından bahsediyor) Ama son zamanlarda kilo verdim. Eski bacaklarım geri gelsin istiyorum! (gülüyor) Ah, utanç verici!

「Sosyal Medya Servisleri (SNS)」Üyeler SNS’ de ne zaman en çok heyecanlanır?
Üyelerin doğum günleri zamanında mail gönderdiklerinde! “Doğum günün kutlu olsun!”, “Bana bir şeyler ısmarla~ ♡” gibi. (gülüyor) En son Jun. K’in doğum günü için dansçılarla birlikte yemeğe gittik. Yakında Junho’nun doğum günü var. (ç/n:röportaj 25 ocaktan önce yapılmış) Junho “Parti yapalım!” dedi, ben de heyecanla bekliyorum! (gülüyor) Geçen sene doğum günümde 70~80 kişi davet ederek parti yapmıştım. Bu sene için… Ah!! O zaman arena turumuz var öyleyse konser alanında mı bir şeyler hazırlamalıyım? Hayranlarla birlikte kutlamak mesela?

Birinin doğum gününde kendi kendine parti hazırlaması 2PM’e özel bir şey mi!?

「Sürpriz (Surprise)」Üyelerden aldığın ve seni mutlu eden sürpriz bir hediye?
Uçakta doğum günümü kutlamıştık.

Önceki röportajda Junho “Wooyoung’a verdiğim gömleği giydiğini hiç görmedim…” diye mırıldanıyordu. (gülüyor)
(gülüyor) Aslında… giyiyorum. Sadece giydiğim günlerde onunla görüşmemişiz! Ama dürüst olmak gerekirse… O gömleğin başka bir renginden bende zaten vardı! (gülüyor) Yani durum biraz karşık. (gülüyor)

Son olarak「E」! 「Yemek (Eat)」Dün gece ne yedin?
Seul’de bir restorantta çok baharatlı bir Tteokbokki (※pirinç keki) yedim.

https://i1.wp.com/40.media.tumblr.com/6a4bb91e6e6f5caddc00c44208d0b7c7/tumblr_nk8aejSCK61qe4t2io1_1280.jpg

“Önceden gülleri sevmezdim. Güller çok güzeldirler fakat dikenleri battığında acıtır. Aynı kadınlar gibi. Güllerin dikenleri kendilerini korumak için vardır. Bunu fark ettiğimde daha da çok sevdim. Kimse tarafından dokunulamadığı için değil. Dikenlerin arasına saklanmış hassas kalbi gördüğüm için. ”

“Birbirimizden uzakta olabiliriz ama onlar her zaman benim yanımda. Bu 5 kişi her zaman benim en dişli rakiplerim ve aynı zamanda da en yakın arkadaşlarım olacaktır.”

“Randevudayken onun bir adım arkasında yürürüm. Önde yürümektense ona göz kulak olamyı tercih ederim.”

“Hoşlandığım kişinin bana itiraf etmesindense kendim itiraf etmeyi isterim. ”

“「Bu kez ben ödeyeceğim. Bir dahaki sefere senin sıran…」Birbirimize önem verdiğimizi gösteren eşit olduğumuz bir ilişkiye sahip olmak istiyorum.”

https://i1.wp.com/40.media.tumblr.com/973f9ab4e8e50815a490434a82ea790f/tumblr_nk8a6w2EKO1qe4t2io1_1280.jpg

“Eğer bir gün evlenirsem, apartman dairesindense kendimize ait bir evde yaşamayı tercih ederim. Böyle bir hayale sahip 25 yaşında bir erkeğim. (gülüyor)”

“Aşka gelirsek, ilk görüşte aşık olmaktansa arkadaş olarak başlamayı tercih ederim. ”

“Kol kola girmektense el ele tutuşmayı tercih ederim… ♡”

“「Yarın buluşabilir miyiz? 」Mesaj göndermektense onu aramayı tercih ederim. Çünkü sesini duymak isterim… (kızarıyor)”

“Eğer hoşlandığım kişinin erkek arkadaşı varsa büyük ihtimalle vazgeçerim. Çünkü hala aşktan korkuyorum.”

“Eğer erkek bir arkadaşı ile yemeğe çıkıyorsa… Buna izin veremem, değil mi? (gülüyor)”

https://i0.wp.com/41.media.tumblr.com/8d85d630e7cbb8669d8d6e8e86d335d6/tumblr_nk8aa1BlPN1qe4t2io1_500.jpghttps://i1.wp.com/41.media.tumblr.com/a5a7e044a9fa518ce4b312faa13eb8cf/tumblr_nk8a7zRzCN1qe4t2io1_1280.jpghttps://i2.wp.com/41.media.tumblr.com/1b39946a160e81ee48ac8d3cfec3c16f/tumblr_nk8ac36ECY1qe4t2io1_1280.jpghttps://i2.wp.com/41.media.tumblr.com/f06c774ffa3f7c923afe7f0fa0e3fba7/tumblr_nk8a93T15r1qe4t2io1_1280.jpg

Japonca-İngilizce Çeviri: @jngwyng
İngilizce-Türkçe Çeviri: cessy0412 @2PMTurkishFans

Credit of pics: DearJWY0430

Kaynak belirtmeden kesinlikle alıntı yapmayınız.

2 thoughts on “[Röportaj/Çeviri] WOOYOUNG CanCam Dergisi 2015 Nisan Sayısı

Bir Cevap Yazın

