[Röportaj/Çeviri] WOOYOUNG JUNON Dergisi 2015 Nisan Sayısı

https://i2.wp.com/40.media.tumblr.com/c06bdc9790b60ebe47b6833ccbb62c7b/tumblr_nk874sJ7mi1qe4t2io1_1280.jpg

Poinsettia gibi bir kız
Solo çıkış parçam R.O.S.E tema olarak güle benzeyen bir kız kullanarak bestelediğim bir aşk şarkısı. Ama benim ideal tipimi bir çiçek ile tanımlarsam bu gül değil Poinsettia (Atatürk çiçeği) olurdu. Çünkü bu çiçeği bir kaç gün önce çiçekçide tesadüfen gördüğümde sıcak ve güzel kırmızı renginden çok etkilendim. O kadar hoşuma gitmişti ki sadece kendim için değil başkaları için de hediye olarak aldım. (gülüyor) Kırmızı ve yeşilin kombinasyonu gerçekten mükemmel. Başta kırmızı bölümün çiçek olduğunu düşündüm ama sonra yaprak olduklarını anladım, sadece ortadaki kısmı çiçek. Gerçekten ilginçti. Masama dekor olarak bir saksı koydum fakat sadece 2 haftalık ömrü olduğundan yavaş yavaş soldu T^T

Evlilik tahminleri hakkında
Evlilik hakkında, eğer benimle uyumlu biri olursa onunla yarın bile evlenebilirim. 40 yaşlarımda evlenirsem de sorun değil. Eşimin kaç yaşında olduğu önemli değil, muhteşem bir eş olmasına da gerek yok. Bunlardan daha önemli olan bence birbirimizin duygularına önem verebilmemiz, tartışsak bile hemen barışabilmemiz. Sanırım benim için önemli olan onun böyle bir ilişki inşa edip edememesi. Bence uzun süredir beraber olan çiftlerin sırrı birbirleriyle tam uyumlu olmaları veya kader değil birbirilerinin duygularına önem vermeleri ve birbirlerini dinlemeye istekli olmaları. Bu yüzden eğer bir gün karşıma onun için çok çalışabileceğim (beni çok çalıştırabilecek) bir kadın çıkarsa onunla evleneceğim.

Gülün dikenlerine dikkat etmek
Güllerle ilgilenirken aklıma bir soru geldi. “Neden dikenleri var ?” Bu temele dayanarak bu şarkıyı besteledim. Müziğin arka planında birçok çılgın sanatçı sokakta mutlu bir şekilde çalıyormuş gibi bir his var. Ayrıca biraz romantik unsurlar da ekledim. Aynı zamanda umarım herkes şarkının ortasındaki serbest stil dans kısmına odaklanabilir. Şarkıdaki adam bir ilişkide aktif olan ve kendine güvenen güçlü bir adam. Ben ise ilişki başlamadan önce oldukça çekingen ve aşırı tedbirli hale gelen tipte biriyimdir. Ama daha sonra ilişkide sadece partnerini gören ateşli/sıcak bir adam haline gelirim.

https://i2.wp.com/40.media.tumblr.com/05e3a96f08afa752060450fb669827b1/tumblr_nk873x2dD31qe4t2io1_1280.jpg

Onların sessiz güvenlerini hissetmek
Bu soloda şarkının sözlerinden melodisine, klip çekimlerinden kostümlere çeşitli konularda fikirlerimle katkıda bulundum. Bu yüzden şunu söyleyebilirim ki bu iş kişiliğime daha yakın ve daha gerçek. Benim özgüvenle yaptığım bir iş oldu! Benden önce Junho ve Jun. K Japonya’da solo aktiviteler yaptılar, ama gerçekten bana özel fikirler vermediler. Diğer üyeler de bana destekleyici sözler söylemedi. Çünkü hepimiz erkeğiz bazı kelimeleri söylemek utanç verici olabilirdi. (gülüyor) Zaten hep birlikte olduğumuz için bir şey söylemeden bile birbirimizi anlayabiliyoruz. Beni desteklediklerini hissedebiliyorum. Buna sessiz güven diyebilirim.

Aile marketinde yardım etmek
Ellerimde çok sayıda küçük yara izleri var çünkü ilkokuldayken aileme yardım ediyordum. Ailem bir market işletiyordu, bisiklet kullanarak kutular taşıyordum ve daha bir çok fiziksel iş yaptım. O zamanlarda kollarımın diğerlerinden uzun olmasına kafayı takmıştım. “Çok fazla ağır eşya taşıyorum bu yüzden kollarım uzadı! Parmaklarımın çevresinde de kırışıklıklar ve yara izleri var.” Tüm bunları aileme söylediğim için şimdi pişmanım. Uzun kollara sahip olmak dans ederken oldukça işe yarıyor ve bunun için aileme minnettarım. Aileme yardımımın izleri ellerimde kaldı ve şu an çok mutluyum!

Jun. K’in elleri
Benim ellerim diğer erkeklerinki ile karşılaştırıldığında büyük sayılmaz ve çok güzel de değil. Bence Jun. K in elleri çok güzel parmakları uzun ve güzel benimkilere oranla. Ben genelde çantama naneli krem koyarım ve arada bir onu kullanırım. Nane aromalı şeyleri seviyorum. Ve tırnaklarım, onları kendim kesiyorum. (gülüyor) Kızların elleri hakkında bir takıntım yok. Kadınların tırnakları onların kendilerini yönetme biçimlerinden biri bunun da kötü olduğunu düşünmüyorum. Favori el hareketim ise muhtemelen saçları taramak. Ah bu oldukça basit değil mi (güler).

https://i0.wp.com/41.media.tumblr.com/9282e085cf184e73ad14eecac4a28ec1/tumblr_nk8719fN5k1qe4t2io1_1280.jpg

Psikolojik kitapları okumayı seviyorum
Okumak benim hobim. En sevdiğim kitap ise Erich Fromm’dan “Sevme Sanatı”. Son zamanlarda ilginç bulduğum kitap ise Chanel’in tarihi ve özü hakkındaki “The Spirit of Arena” (Arena’nın Özü). Birçok psikolojik kitap okudum. Müziğe yeni başladığım zaman “Saf mutluluk yeterli” diye düşünüyordum, daha sonra bu iş benim uzmanlık alanım olunca ciddi olarak düşünmeye başladım. “Neden müzik yapmak istiyorum” Diğer müzisyenlerin müzik le nasıl yüzleştiklerini görünce şok oldum ve bazı noktalarda nasıl benimle farklı olduklarını gördüm. Bundan sonra insan duyguları ve hisleri üzerinde daha çok düşünmek istedim ve psikoloji ile ilgilenmeye başladım. Psikoloji gerçekten ilginç.

Çizim zamanı
Gerçekten dekorasyonla ilgilenmeyi seviyorum. Odamda masa lambamı nereye koymalıyım diye düşünüp taşınırım. Hayatta floresan lambalar kullanmam. Mobilyalarımın hepsi ahşaptan. Bazıları el yapımı. Bir şeyler alacağım zaman onu gerçekten kullanacaksam alırım. Gerçekten sevmediysem almam. Bazen evde çizim yaparım. Malzemeler renkli kalemler ve diğer şeyleri akrilik içeriyor. Ve ilginç bir şey var ki resim yaparken fikir aklınızda tıpkı şarkı sözleri ve hayal gibi beliriyor. Özellikle bir albüm yapmadan veya tura çıkmadan önce birçok hayale ihtiyaç duyuluyor ve bu yüzden resim yapmak benim için gerekli.

Stresi azaltmak için ılık su
Gerçekten ellerime dikkat etmiyorum. İnsanlar ellerimin güzel olduğunu söyleyince biraz utanıyorum. Ama ellerimi seviyorum~ Oldukça titizim, ayak ve el parmaklarımın dans ederkenki hareketlerine çok dikkat ediyorum bu yüzden ellerim konusunda oldukça katıyım. Yorgun olduğumda veya resim yapmadan önce ellerimi sıcak suya koyarım gerginliğimi alması için. Bununla sadece ellerim değil kalbimde rahatlıyor. Böylece resim yaparken çok rahat ve sakin (akıcı) hissediyorum. Bunu bir piyanistin belgeselinde görmüştüm, basit ama iyi sonuç veriyor, yeni bir dünyanın kapısı açılmış oldu~~

Hassas yapım beni yoruyor
Sanırım benim mizacım biraz hassas. Beğendiğim bir şeyin veya benimle uyumlu olduğunu düşündüğüm bir şeyi gördüğümde öylece gitmesine asla izin vermem. Mesela bir yere gittiğimde “Ah, buranın atmosferi süper”, “Masa çok güzelmiş” “Bardaklar da fena değil” gibi düşünürsem hemen onların fotoğrafını çekerim. Zihnim de resmetmeye devam eder. Tüm ilgimi ona bakmaya vermeme rapmen gözlerim bir şeyler bulmaya devam ediyor, sürekli gözlem yapmaya devam ediyorum. Her ne kadar bu beste yaparken işime yarasa da açık konuşmak gerekirse (mizacım) bazen beni yoruyor. (gülüyor)

https://i1.wp.com/40.media.tumblr.com/44b1f7511856726cc800a34c60feb931/tumblr_nk86u1YSxl1qe4t2io1_1280.jpg

Japonca – Çince Çeviri: 大瓜 & 二蛋 @ DearJWY张祐荣中文个站
Çince-İngilizce Çeviri: phny0203 @ BesideWooyoung
İngilizce -Türkçe Çeviri: wjyislove @2PMTurkishFans

Credit for pics: @ DearJWY0430

Kaynak belirtmeden kesinlikle alıntı yapmayınız.

3 thoughts on “[Röportaj/Çeviri] WOOYOUNG JUNON Dergisi 2015 Nisan Sayısı

  1. Harika bir röportaj, resmen okumaya doyamadım. Wooyoung’in dünyasına girmiş gibi hissediyor insan bunu okuyunca. Sanki onun kafa sesini dinliyormus gibi… Bir de ellerin gerçekten güzeller Woo yaralarına hiç dikkat etmemiştim, belki fazla takıntılı olduğun için gözünde büyütüyorsun.
    Partnerini gören ateşli adam…

  2. Geri bildirim: [TWITTER] 6-18 Mart Toplu Güncellemeler | 2PM Turkey

Bir Cevap Yazın

