[R.O.S.E] Wooyoung R.O.S.E

B804V5FCAAASiDn

✿R.O.S.E✿

TAMAM, 1, 2, 3, BAŞLA
Hmm
Yeh yeh yeh
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Ritm ver
Tıpkı bir gül gibi
Gülümsemen
Bir diken olup koruyor seni
Kim olursa olsun yalnızca tek bakışınla kendini kaybedebilir
Eğer koşarsam peşinden, kaçıp gidersin
Eğer bana sırtını dönersen, ardından seni izlerim

✿Sen benim Gül Kızımsın(Gül Kız) aşkımda (benim kızım)
Sen benim Gül Kızımsın(Gül Kız) Seninim (aşkım)
Sen benim Gül Kızımsın(Gül Kız)✿

Gün ışığı (hayır bebeğim)
Bensiz çiçek açamazsın
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Sen yalnızca benimsin
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Asla gitmene izin vermem
Bu aşk gerçek
Tam gözlerinin önünde
Akan gözyaşlarını sileceğimden
Yanan tutkunun yitmesi yakındır
Ben o adamlardan farklıyım!Evet

✿Sen benim Gül Kızımsın(Gül Kız) aşkımda (benim kızım)
Sen benim Gül Kızımsın(Gül Kız) Seninim (aşkım)
Sen benim Gül Kızımsın(Gül Kız)✿

Ay ışığı (hayır bebeğim)
Üzerinde parlamaya devam edeceğim
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Sen yalnızca benimsin
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Asla gitmene izin vermem
Aşkımın ebedi çiçeği ol bebeğim
Kalbime teslim ol
Benim Gül Kızım ol 1,2,3

✿Sen benim Gül Kızımsın(Gül Kız) aşkımda (benim kızım)
Sen benim Gül Kızımsın(Gül Kız) Seninim (aşkım)
Sen benim Gül Kızımsın(Gül Kız)✿

Gün ışığı (hayır bebeğim)
Bensiz çiçek açamazsın
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Sen yalnızca benimsin
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Gitmene asla izin vermem
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Sen yalnızca benimsin
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Da Da Da Da Da Da
Gitmene asla izin vermem

JPN-ENG: dawnjelly EN-TR: schrodinger0211

[★TÜRKÇE VİDEO★]

Bir Cevap Yazın

