[HABER] Junho : ” Çıkışımdan Beri Doğru Dürüst İlişkim Olmadı”

2PM Junho yakın tarihte yaptığı bir röportajda, eğlence endüstrisinde çıkış yaptığından beri düzgün bir ilişkisi olmadığını açıkladı.

13 Martta Osen ile yaptığı röportajda Junho “Çıkışımdan beri doğru dürüst ilişkim olmadı.” dedi.Ardından açıklamasına  ” ‘Motae-solo’ ( hiç ilişkisi olmayan kişi) değilim. ‘Motae-solo’ olmanın bir cazibesi yok.Çünkü sağlıklı bir Koreli bir erkeğim,daha önceden romantik hissettiğim zamanlar oldu,ama ileri giden bir şey yaşamadım.Bu yüzden biraz hayal kırıklığım var.”şeklinde devam etti.

Şarkıcı-oyuncu sözlerini ” Bazı insanlar meşgul olsalar bile bir ilişki yaşayabiliyorlar.Ama ben biraz garibim,gece dışarı çıkamam çünkü fiziksel gücüm azalır.Kısmen bu sebepler nedeniyle bilerek kendimi işime adadım.Bir ilişki için istediğim olsa bile,ben de işe yaramıyor. ” O iş olmaz ” diye düşünüyorum çünkü aşık olduğunda derin düşünen biri değilimdir.”  şekilnde açıkladı.

Bu arada Kim Woo Bin,Junho ve Kang Ha Neul’un başrollerinde yer aldığı film 25 martta gösterime girecek.

Kaynak:soompi,tagged
Çeviri:Umay (@fightohoshinki ) @2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

