[R.O.S.E] Wooyoung Cocktail

B804V5FCAAASiDn
COCKTAIL

Seninle tıpkı kokteyl gibi

Göz kamaştıran güneş günün sonunu kızıla boyuyor
Her gün yaptığım gibi sana sesleneceğim
Bugün ne yapıyorsun? Bu klasik soru
Buluştuğumuz günden beri değişen bir şey yok, Bebeğim

Seni düşünürken nerede olursam olayım
Acele edip seni görmek istiyorum
İzin ver de bu gece gözlerimiz birbirine kilitlenene kadar sarhoş olalım, Bebeğim

Seninle tıpkı kokteyl gibi (Sen, sen anladın) x4
Elde etmek istiyorsan söyle bana

Hey yap şunu yap yap yap şunu evet
Hey yap şunu  (Seninle tıpkı kokteyl gibi)
x4

Senin için benim tatlı kokteylim
Bardaktan yansıyorsun, Seksi kız
Seninle ilgili her şey güzel
Seni her şeyinle kendime istiyorum

(Biliyorum) Gece yarısı oldu
Mantığımın sınırlarındayım
Dolup taşan duygularım
Kimse tarafından durdurulamaz

Senin sesinle alelade sözler bile
Beni büyülüyor
Tatlı iç çekişin kalbimi ateşe veriyor, bu söndürülemez, Bebeğim

Seninle tıpkı kokteyl gibi (Sen, sen anladın) x4
Elde etmek istiyorsan söyle

Hala seviyorum seviyorum ve
İçmek istiyorsan yalnızca bu gece daha fazlasını iç
Ve yalnızca söyle bana söyle bana
Hayal etmek istiyorsan yalnızca bu gece daha fazlasını hayal et

Tatlı aşkım Seninle bir hayal kurmak istiyorum
Kıymetli kal Sonsuza kadar Aşkım
Romantik Koktely Sarhoş olmak istiyorum Gerçek aşka sarhoş olmak istiyorum seninle birlikte
Seni asla bırakmam Son güne kadar

Seninle tıpkı kokteyl gibi x4

Seninle tıpkı kokteyl gibi

Hey yap şunu yap yap yap şunu evet
Hey yap şunu (Seninle tıpkı kokteyl gibi)
x4
__________
JPN-ENG: dawnjelly EN-TR: schrodinger0211
May be taken out with proper credit!

One thought on “[R.O.S.E] Wooyoung Cocktail

Bir Cevap Yazın

