[Çeviri] JUNHO M Magazin Röportajı

Kızarmış Tavuk Restoranı ve Sanat Okulu. İşte Lee Junho’nun (25) Dongwoo olarak başladığı yer burası. Hayatı olaylar tarafından kesintiye uğrasa bile,manga sanatçısı olma hayalini gerçekleştirmek için, kızarmış tavuk restoranında çalışan; yorgun olduğunda dahi arkadaşlarıyla birlikte gülebilen 20 yaşındaki yaramaz Dongwoo. Onun hislerini anlamak Lee Junho için zor değil. Dongwoo’nun hayalleri için gayretli bir şekilde çalışması , Junho’nun da hayatında bir şarkıcı ve aktör olarak bir çok benzerlik gösteriyor.

 10957018_807432482625370_6559168751831831742_n

S: Oyuncu olarak ilk çıkış yaptığın iş ‘Cold Eyes’ ( Jo Eui-seok ve Kim Byung-seo’nun yönettiği 2013 filmi) yüksek görüşler aldı.

C: Övgüleri duyduğumda biraz şaşırdım, çünkü hakkımdaki övgüleri duymak benim için biraz etkileyici. Filmde sadece 7 dakika göründüm (gülüyor). Bununa ardından, bir çok teklif ve senaryo almaya başladım. Bu parça benim için bir lütuf gibi.

S: Ve ‘Twenty’ de onlardan biriydi.

C: Evet öyleydi. Senaryo ilk kez, 2PM’in son bahar konserindeyken akşam yemeğinde getirildi. İlk sayfaya göz attıktan sonra, hemen oracıkta , geri kalanını da bitirdim. Şimdi bile ilgimi çekmeye devam ediyor. Buna ek olarak,benimle benzer yaştaki insanlarla oyunculuk yapıyorum, ve bu işi daha eğlenceli hale getiriyor.

S: Film alanının ortamı güzel mi?

C: Sunduğu özgürlük ‘bu bile kabul edilebilir mi’ diye düşündüyor.Alanda, Woo Bin ve Ha Neul ile gürültülü bir şekilde gülüyorum . Çalışanlar bir grup (küçük) kız olduğumuzu söylüyorlar. Hangi restaurantlar daha lezzetli gibi konuları konuşmayı gereksiz buluyoruz. Çünkü yaşıt olarak aynı şeyleri hissediyoruz, hatta en önemsiz konular bile anlamlı olabiliyor.

S: Çekimler sırasında, seni en fazla güldüren sahne neydi?

C: Üçümüzün bara gittiği bir sahne vardı. Çekimden önce, Woobin bir bardak içmek istediğini söyledi ve gerçekten biraları dikerek bitirdik. O gün biraların tadı özellikle iyiydi (gülüyor) . Bir başka sahnede ise;üçümüzün can sıkıcı bir şekilde bir kızın göğsünü okşamamız gerekiyordu [düzgün bir şekilde], ve ortam son derece komikti. Çekimler devam ederken, Kim Woo Bin masayı devirdi ve kendine zarar verdi, bu bile komikti. Hayatımı sadece idol gibi yaşıyorum,başka ne zaman bu şekilde eğlenceli olurum,başka nerede imajımı önemsemeden bu şekilde hareket ederim? (gülüyor) Gerçekten eğlenceliydi.

S: Filmi çekerken, ‘Cold Eyes’ ve ‘Memories of the Sword’ filmlerinden güçlü bir stil farkı hissettin mi? (Memories of the Sword – Park Hyeung-shik’in yönettiği gecikmeli yayınlanan film)

C: Eğer sadece oyunculuktan bahsediyorsak ,’Twenty’ en zoru. Rolüme uymak için, baştan sona bütün canlılığımı oyunculuğa vermek zorunda kaldım. Lee Junho kafa yapısından uzak kalmam gerekliydi; yürüyüş tarzımdan nefesimin sesine kadar , her küçük ifadenin Dongwoo olarak ifade edilmesi gerekiyordu.

10312732_804091976292754_2307180846839620753_n 

S: Dongwoo’yu nasıl tarif edersin?

C: Dongwoo çok çalıştığından yorgun. Kayıtsızca yürür ve onun gözünden bakarsanız yorgunluğunu hissedebilirsiniz. Tamamiyle kılık kıyafetini göz ardı eden ve görünüş gibi şeyleri önemsemeyen bir çocuk . Kıyafetleri genellikle tekdüze/sıkıcı. Arkadaşlarıyla birlikte olduğunda, sevimli tarafını gösterebiliyor. Yönetmen ne olursa olsun, ‘yakışıklı değilim’ şeklinde düşünmemi söyledi. Ah, Japon hayranlarım Twenty filmini görmek istiyor, eğer izledikten sonra benden (artık) hoşlanmazlarsa ne yapacağım? (gülüyor).

S: Hiç bir zaman Dongwoo gibi doğrudan, herhangi bir ekonomik zorluk yaşamadın değil mi?

C: Stajyer olduğum zamanlardaki hayatımı düşününce, Dongwoo’nun hislerini anlayabiliyorum. 17 yaşındayken, ailemin karşı çıkmasını göz ardı ettim ve stajyer oldum. Yurt hayatı yaşadım böylelikle ailemle herhangi zor bir durum oluşmadı.

Bana ne kadar para verirseniz verin, o zor zamana kesinlikle dönmem.

S: 2PM ‘in faaliyetleri başladığından bu yana, diğerlerine göre daha çalışkan olarak biliniyorsun.

C: Evet. Çünkü herhangi özel bir yeteneğim yok, bu yüzden ne olursa olsun, her zaman beklentilerini karşılamak için çok çalışıyorum. Ayrıca başka bir nedeni de filmin derinliğini, TV dizilerine karşı daha fazla önemsiyor olmam. Yararlı bir biçimde enerjimi genişletmemin mümkün olup olmadığını bilmediğimden, hemen TV dizilerine adım atma konusunda biraz endişeliyim. Eğer orada çok iyi bir oyunculuk sergileyemezsem, çok utanmış olduğumdan oyunculuğa devam etmem zor olacak.

S: Başından itibaren, kişiliğin arzu doluydu .[Ç/ N: Tutkulu anlamında].

C: İlk dönemde daha aşırıydım. Çok çalıştım , ama çeşitli şovlarda göründüğümde çok fazla karşılık alamadım. Bu yüzden fiziksel güç gerektiren şov , ”Dream Team” i seçtim (gülüyor). Çok fazla tutku doluydum , şovda bütün vücudumu ve kalbimi ortaya koydum, ve bunun sonucu olarak bir çok yara aldım. Bu süre içinde, yaptığım şeye takılı kalırsam devam edemeyeceğimi farkettim. Daha derin tarafımı göstermeye ihtiyacım vardı.

S: Neden bu kadar heveslisin?

Şu anki kariyerimi gerçekten seviyorum, git gide işim için yaşadığımı hissediyorum.Hayatımın her yönü işimle odaklı. Aralar … Son zamanlarda 2PM’in uluslararası konser turu nedeniyle çok meşgüldüm ve dinlenmek için zamanım yoktu. Eğer vaktim olsaydı, beste yapar ve şarkı sözü yazardım.

S: O zaman , stresini nasıl atıyorsun?

C: Çok yoğun ve yorgun olduğumdan, stres hissetmiyorum. Ama etrafımdaki evlenen insanları gördükçe, aniden biraz hüzünleniyorum. Birkaç yıl içerisinde, askerliği tamamladıktan sonra evlenecek yaşa gelmiş olacağım. Geri dönüp baktığımda , bir çok zor iş yaptım.Eğitim gibi bireysel programlarım ve kişisel tatilim hiç olmadı. 2PM’in askerlik öncesi programları zaten ayarlanmıştı. Bu konuda düşününce, kalan pek zaman yok,bu biraz üzücü.

S: Bu açıdan baktığımızda ‘Twenty’ bu açıdan daha özel.

C: Bu doğru. Twenty benim yaşamamın mümkün olmadığı, yirmi yaşındaki düzgün bir yaşamı deneyimlememi sağladı. Hiçbir zaman tarif edilemez anıları arkadaşlarımla konuşup sarhoş olmadım. Eğer bir sanatçı olmasaydım, yirmili yaşlarım bu şekilde olurdu. Artı çok iyi iki arkadaş kazandım. Twenty benim için, minnettarlık ve tamamlama duygusunu hissettiren bir iş.

Aşağıda Kang Ha Neul’un Junho’dan söz ettiği röportaj kısımları vardır:

S: Rölü nasıl aldın?

C: Yönetmen Lee Byeong-hun Tv dizisi ‘Angel Eyes’ daki oyunculuğumu görmüş ve derinden etkilenmiş .Bu yüzden bana senaryoyu gönderdi. Gerçekten bu çok anlamlı. Film hakkında düşündükten sonra ve diğer aktörlerin yaşıtım olan Kim Woo Bin ve Lee Junho olduğunu öğrenince daha iyi hissettim. Herkesin aynı yaşlarda olduğunu ve bunun filme daha çok anlam katacağını düşündüm.

S: Ha Neul için Twenty ekibini geride bırakmak nasıl?

C: Yönetmen Lee Byung-hun ve ayrıca Woo Bin ile Junho’yu kazandım, hepsi harika insanlar, tıpkı bir hediye gibiler. Başkaları ne söylerse söylesin, her zaman Woo Bin ve Junho’nun yanında duracağım. Geçen Noel Arifesinde, üçümüz birlikte yemek tezgahında sarhoş olduk. Gerçekten kederli bir zamandı, hahaha!

Source: http://www.weibo.com/1844664021/C8SdC1NPD

Via: 皇宫_百度李俊昊吧
Kor-Chi: 辛辛
Chi-Eng: @junhoempress

Eng-TR : @yourvoice_JH @2PMTurkishFans

Fotoğraflar: As tagged

May be taken out with proper credit. 

Kaynak göstermeden kesinlikle alıntı yapmayınız.

One thought on “[Çeviri] JUNHO M Magazin Röportajı

  1. Ellerine sağlık^^ Çok içten bir röportaj olmuş. Hüzünlendim de okurken. Ah Junho umarım hayatının geri kalanını çok daha mutlu ve özgür geçirirsin :’)

Bir Cevap Yazın

