[RÖPORTAJ/ÇEVİRİ] Wooyoung Shuukan Josei Röportajı

20150317-uyon-5 2PM’den Wooyoung; “Kendime güveniyorum , bir kadının egemenliği altına giremem”
(Shuukan Josei dergisinin 17 Mart sayısından)

Parmalarının ucuna kadar tüm vücuduyla dans edebilen, diğer taraftan hafif bir gurur dokunuşuyla tatlı sesini kullanarak şarkı söyleyip diğerlerini büyüleyen 2PM’den Wooyoung, 4 martta solo parçası olan R.O.S.E’u çıkaracak.

“Güller çok güzel çiçekler fakat neden dikenleri var? Kısmen bu şarkının başlangıcını oluşturan soru buydu. Şaşırtıcı bulduğum bir çok şeylerden biriydi.”

Akılda kalıcı ve modern bir parça olan R.O.S.E da dahil olmak üzere albümde kaydedilen bütün şarkılar ve sözleri onun tarafından yazıldı. Ve nasıl bir kadının gülü yansıttığını sorduğumuzda ise şöyle cevapladı:

“İncinmemek için dikenleriyle kendini koruyan biri. Dahası aynı dikenlerle kendi partnerini de incitebilir. Sözleri yazarken üzgün ve zayıf bir kadının düşüncesiyle kalbim ağırlaştı. Kadınlar dışardan bakılınca soğuk bir görünüme sahipler ama içlerinde bir gül imgesi var.”

Tesadüfen, sen gül imgesine sahip kadınlardan etkileniyor olabilir misin?

“Hayır. (gülüyor) Bununla birlikte, bu şarkı böyle bir kadını anlayan ama onun egemenliği altına girmeyecek kadar özgüvenli bir adamı anlatıyor. Benim gibi.(gülüyor) Bu albümde kaydedilen tüm şarkılarda görülen erkek benim yansımalarım.”

Bize birazcık yaramaz bir gülümseme gösterdiği yüzü. Wooyoung’ın bu yüzüne ve yanısıra çeşitli diğer yüzlerine (hallerine) de ülke çapında çoktan başlamış olan 9 konserlik turda tanık olabilirsiniz.

“Sanırım, performanslar 2PM’inkilerden farklı olacak. Gerçekten istediğim şey; avazım çıktığı kadar şarkı söyleyip (duygularını dökerek) dans etmek. Beni canlı izlemeye gelen insanlar benim için güler ve ağlayabilirse bu güzel olacaktır. Eğer üyeler de gelebilirse çok mutlu olacağım ama hepsi ayrı ayrı çok yoğun o yüzden gelemezlerse de sorun değil. Gelmezlerse de yalnız hissedeceğimi düşünmüyorum. Çünkü onların beni desteklediği hissi zaten bana ulaşıyor.”

Ondan uzakta olan üyelerine karşı güçlü bir güven hissi duyarken bir yandan da dinamik bir şekilde solo çalışmalarına devam etmesinden bahsetti. Son olarak, ona büyülü ve seksi bir performans yapıp 2PM’in konserleri için geliştirdiği kaslarını gösterip göstermeyeceğini sorduk:

“Evet göstereceğim ama 10 saniyeliğine (gülüyor)”

Şakacı bir gülümseme ile .. kendine duyduğu özgüven hissedilebiliyordu.

20150317-uyon-6Şu anki Woooyung’a yaklaşıyoruz!

-Şu anda neye takıntılısın?
Kendime (gülüyor). Kendimi seviyor da değilim aslında.

-En çok nereye gitmek istersin?
Güneş’e. Onun varlığı gerçekten gizemli ve beni çekiyor.

-Gizlice planladığın bir şey var mı ?
Japonya da kaldığım süre boyunca kullandığım bir klavyem var ve bir tane daha istiyorum. Yarın bir tane daha almaya gideceğim! Bu bir sır. (gülüyor)

-Sence insanlar neden sever?
Ahh.. bu biraz zor bir soru. Gerçekten ben de bilmek istiyorum. Sevgi (aşk) denilince; partnerin olan özel kişiyle aranda olan sevgi vardır, fakat ben aile ve iş için de sevginin var olduğuna inanıyorum. Bunların iki farklı türde sevgi olduğunu düşünüyorum ve sanırım ikisinden biri olmadan yaşama devam etme sebebimiz ortadan kalkardı. İki farklı sevginin var olmasının hayatı daha eğlenceli yaptığına inanıyorum.

JPN-ENG: dawnjelly ENG-TR: wjyislove @2PMTurkishFans
May be taken out with proper credit.
Kaynak göstermeden kesinlikle alıntı yapmayınız.

Bir Cevap Yazın

