[R.O.S.E] Wooyoung I Know Your Shirts

B804V5FCAAASiDnI Know Your Shirts

Hey kızım Sakladığın yalanı
Tereddütlü sıkkın gözlerin bana anlattı

Ne kadar beklersem bekleyeyim
Bana söylenmeyen gerçek

Ey kızım Sakin sesinle
Eskisi gibi konuşsan da

Bir şeyler değişmiş
Bana söylemeye mi çalışıyorsun? Ama ben zaten biliyorum

Sıkı sıkı sarılsak ve birbirimizin gözlerinin içine baksak da
Öyle boş bir kabuksun ki bu çok üzücü
Neden? Bana gülümserken
Ne hissediyorsun?

Gömleğini tanıyorum Onun gömleğiyse
Kalbim kırılıyor O benim değil
Aşkını biliyorum Çoktan sona erdi…
Gömleğini tanıyorum ve aşkını biliyorum

Çıkar onu lütfen Hisler
Eğer hala bir bağ hissediyorsan

Gömleğini tanıyorum
Ve aşkını biliyorum
Gömleğini tanıyorum

Öpüştüğümüzde kaybolmayacak olan bu rahatsız edici duygu, Dudakların kimi düşünüyor
Eğer geçmişe bakarsam birkaç kasti hata var, Bahaneler çok ucuzdu
Yakanda kalan parfüm kokusu, Duygularım gece boyunca incinip duruyor
Bir gün değişeceğine inandım, kalbimi sıfırladım
Cevap (Bu) Anlamsız, Farkına vardığımda bir ahmaktım
Eğer öğrenmiş olmasaydım, devam ediyor olurdu, Oyun devam etmeli, bir aktör gibi
Gece sabaha döndüğünde ve ben uyandığımda dahi, bir şey değişecek mi?
Senin adını haykıran sesim onun sesine dönüşüyor… Umutsuz

Benim yanımda uyuyor olsan da
Hissettiğim yalnızlık adeta işkence gibi
Neden? Rüyalarında bile
Onu arıyorsun

Gömleğini tanıyorum Onun gömleğinin rengi
Kalbim kırılıyor Onunla temas etmek istemiyorum
Aşkını biliyorum Çoktan sona erdi…
Gömleğini tanıyorum ve aşkını biliyorum

Çıkar onu lütfen Acı
Eğer hala seninle bağlantı kuruyorsam

Gömleğini tanıyorum
Ve aşkını biliyorum
Gömleğini tanıyorum

Eğer seni tekrar geri kazanırsam
Aşk, bebeğim, tükenip gitti
Dışarıda karşılaşsak bile
Gülümsemeyi becerebilecek kuvveti bulabilirim

Gömleğini tanıyorum ve aşkını biliyorum
Lütfen sonuna kadar dinle Benimle kal
Gömleğini tanıyorum ve aşkını biliyorum
Kalbim kırılıyor ve Her şeyini biliyorum bebeğim

Çıkar onu lütfen Hisler
Eğer hala bir bağ hissediyorsan

Gömleğini tanıyorum
Ve aşkını biliyorum
Gömleğini tanıyorum

JPN-ENG: dawnjelly ENG-TR: cessy0412
Kaynak göstermeden kesinlikle alıntı yapmayınız!

3 thoughts on “[R.O.S.E] Wooyoung I Know Your Shirts

Bir Cevap Yazın

