[ÇEVİRİ] 2PM ‘ den Junho “Twenty” “Lee Yu Bi “ ve Gelecekteki Oyunculuk Kariyeri Hakkında Konuştu.

-Kim Woo Bin i izlemek için gittiniz ama 2PM den Junho yu keşfederek çıktınız!-

Twenty filmini izleyenler için geçerli bir durum bu şu aralar..

26 yaşında. Şarkıcı olarak çoktan kendini kanıtlamış ama iş oyunculuğa gelince henüz bir bebek.

Onun potansiyeli  2013 teki Cold eyes filminde görülmüştü ama onun için tam anlamıyla oyuncu demek için çok erkendi.

Twenty deki performansı adının başına oyuncu sıfatı getirmek için çok daha yeterli bir iş olmuş .

Film 20 yaşındaki 3 eski ve yakın arkadaşın hikayesini anlatıyor .Junho ise hayatta kalmak adına güçlü yetenekleri olan Dong woo karakterini oynuyor .

Filmde , Junho nun karakteri sadece yaptıklarıyla çok konuşulup izleyici büyüleyemiyor .O sadece güçlü ve doğal bir oyunculuk sergiliyor. Diğerlerinden öne çıkmaya çalışmıyor, ama bu onu bu haliyle bile daha çok sıra dışı yapıyor .

90491002

“İlk başta bunu yapabilir miyim merak ettim. Basit görünüşünden dolayı kafam karıştı. Üzerine olmayan kıyafetler giymesi ve sizin de görebildiğiniz üzere çok fazla saçı olmaması çok komikti. O zamanlar  Dong woo için çok üzüldüm çünkü bu yönlerden o çok fakirdi.” dedi junho.

“Ne kadar  çok rol kasarsam o kadar doğru olacağını düşündüm. Fiziksel görünüş oluşturulduktan sonra doğal olarak  oyunculuğuma her şeyin girmesine izin verdim. Yönetmenin istediğinin bu olduğunu düşündüm ama sonra o bana ’ bu kadarı fazla değil mi dedi ‘ ve özür diledim “

Memories of the sword  filmini çoktan bitirdi ama o filmin yayınlanma tarihi ertelenmeye devam ediyor.Twenty onun başrol oynadığı ilk film. Sadece iki filmden sonra başrol oynamanın verdiği yük çok fazlaydı  özellikle idollerin oyuncu olmasına önyargı ile yaklaşıldığı günümüzde.

“Sorumluluk duygusu gerçekten farklıydı. Filmin nerdeyse 3 te 1 inden ben sorumluydum. Başrol oyuncuların bana bilmediğim şeyleri öğretmesi gibi değildi.Oluşturulan havayı bozmaktan korktum çünkü bu bariz belli olacaktı. Ayrıca rol arkadaşlarıma karşı çok üzgün hissedeceğimi düşündüm eğer kötü oynadığım konuşulursa çünkü aslında ben bir  idolüm.” diye açıkladı Junho .

“O yüzden çevremdeki insanlardan çok fazla yardım aldım. Eğer yönetmen Lee Byung Hun olmasaydı çok daha zor olurdu. Benimle çok defa konuştu anlamama yardım etti ve filmin durumunu yansıttı. Ayrıca kameralar çekime başlayınca özgürce oynamamı mümkün kıldı.Eğer filme zarar vermemişsem bu yönetmenimiz sayesindedir.”

Twenty nin en komik tarafı Junho Woobin ve Haneul un oynadığı 3 yakın arkadaşın ilişkileri. Bu 3 aktör kusursuz denilebilecek bir uyum ortaya koymuşlar.

“Lise arkadaşlarıymışız gibi hissettik.Çünkü aynı yaşlardayız ve aynı devrin çocuklarıyız. Birbirimizle çok ilişkiliydik ve geçmişte kalan ve şimdi olmayan  atıştırmalıklar , dondurmalar gibi pek çok konu hakkında konuştuk. Çünkü çok rahattım eğlenceli bir oyunculuktu.”

“Repliklerimizi karşılaştırdığımız zamanlar çok konuştuk. ‘Ben böyle yaptığımda sen buraya gel’ .Böyle şeyler söyledik ve birbirimizi doğru anlayabildik. Böylelikle karakterlerimiz mükemmel bi şekilde kaynaştı. Bayaa yakın olduk. Hayatımın geri kalanında da benimle olmalarını istediğim arkadaşlar oldular .”

90491004

Arkadaşlık harika ama Lee Yu bi ile olan gönül meselesi ise hiç de zayıf değil. Bu ikisi insanları gerçek bir çift olduklarından şüphelendirecek kadar iyi anlaştılar.

“Sadece Dong woo görünseydi eğer benim kısmım karanlık bi şeye dönüşürdü. Depresif olurdu sadece. So Hee ( Lee Yu Bi ) gelince tazelendi. Onların konuşmalarında Dong woo nun kişiliği ortaya çıktı. O kibar, acıklı ve biraz kolay kandırılabilir bir karakter ama bu özellikleri So Hee ile olan bölümlerinde çok güzel örtülüyor.Lee Yu Bi sadece So Hee . Çünkü o bunda çok doğal. Sadece onunla beraber oynadım.Çok minnettarım kendisine.”

Cold  Eyes dan sonra Twenty i çekmekle beraber yavaşça güçlü bir filmografi oluşturuyor kendisine. Galasını bekleyen Jeon Do Yeon ve Lee Byung Hun ve daha pek çok isimle beraber oynadığı Memories  of the Sword de var. Junho gelecek oyunculuk kariyeri hakkındaki açgözlülüğü ile ilgili konuştu.

“Oyunculuğun beni yansıttığını hissediyorum. Bu yüzden insanlar benim hakkımda bilgi sahibi oldu çünkü arada bir fark göremiyorum. Çok farklı roller de göstermek istiyorum. Ağır roller, romantik komedi ve derin melodrama oynamak istiyorum. Ama sanırım zamanının gelmesi lazım. Bu projeler gerçekten doğru zamanda yapmak istediğim şeyler.Film ve dramlarda kendime meydan okumak ve hızlı reksiyon gösterme kabiliyetlerimi geliştirmek istiyorum.”

“Yapamayacağım ne var? Bu sadece başlangıç “

Kaynak :  http://mwave.interest.me/enewsworld/en/article/90491/2pm-junho-interview

çeviren : wjyislove

2 thoughts on “[ÇEVİRİ] 2PM ‘ den Junho “Twenty” “Lee Yu Bi “ ve Gelecekteki Oyunculuk Kariyeri Hakkında Konuştu.

Bir Cevap Yazın

