[Röportaj/Çeviri] 2PM Go Crazy Jakarta’da Yuvarlak Masa Röportajı

11083911_946012872099889_7016560752923646741_nS: Şarkınızın ismi “Go Crazy” (Çıldır) olduğuna göre, şimdiye kadar yaptığınız en çılgınca şey nedir?

Taecyeon: Bir seferinde Seolal tatiliydi (Çin Yeni Yılı) ve ben dinlenmek yerine şarkı yazıp durmuştum.
Wooyoung: Uzun zamandır dans ediyorum ve şimdiye kadar dans etmeye devam ettim. En çılgınca şey bu.
Jun. K : Mart ayında programımız çok dolu değildi. Bir şarkı yapımı için 36 saatliğine bir yerde bulundum.
Junho: Çılgınca bir şey yaptığımı düşünmüyorum. Oldukça normalim.. hehe
Chansung: Eoo… özel bir şey yok. Sadece normal bir şekilde yaşıyorum, belki de birkaç tane denemeliyim (çılgınca şey).
Nichkhun: Ebeveynlerimin izni olmadan birkaç oyun almak için paramı harcamıştım. Sonradan öğrendiklerinde azar işittim.

S: Jakarta konseri için özel hazırlıklar var mı? Ve ne kadar zamanda hazırlandınız?

Chansung: Yaklaşık bir ay. Ziyaret ettiğimiz her ülke için her zaman özel performanslar hazırlarız. Endonezya için de özel bir performans hazırladık.

S: Konser için ziyaret ettiğiniz ülkelerden hangisi favoriniz?

Junho: Umm… Özellikle bir ülke seçmek zor. Eğer bir sahne varsa, her yerde elimizden gelen en iyi performansı gösteririz. (2PM olarak)
Taecyeon: Benim için.. Endonezya.. belki burada bir solo artist olarak çıkış yaparım. Endonezyalı hayranlar çok çoşkulu! Bizimle şarkı söyleyip dans ediyorlar, bu yüzden.

S: Yurtdışında sahne almanın Kore’de sahne almaktan farklı ve daha heyecanlı yönü nedir?

Wooyoung: Bu tura Kore’de başladık ve ayrıca Amerika’da da konser verdik. Farklı olan şey belki de hayranların karakteri, performanslarımızı her ülkenin kültürüne göre ayarlamamız gerek. Örneğin; Endonezya’da birlikte şarkı söylemeyi ve dans etmeyi seviyorlar.

S: Bu tur sona erdikten sonra, ilerisi için başka bir projeniz var mı?

Taecyeon: Sır~ muahahahaha. Bu tur sona erdikten sonra, Nisan/Mayıs boyunca Japonca albümümüze odaklanacağız. Ardından Haziran/Temmuz ayında Kore’de geri dönüş yapacağız.

S: “Go Crazy” albümünü kaydederken zorluklar nelerdi?

Taecyeon: Rap kısmı için sözler farklı ve zordu. Her şarkı farklı his ve sözlere sahip o yüzden alışmak zordu.
Chansung: Evet, (Taecyeon: malhajima! malhajima! (söyleme!) diye bağırıyor.) ee.. aslında benzer şeyler.

S: Endonezyalı Hottest ve diğerleri arasındaki fark nedir?

Chansung: Her ülkedeki hayranlar farklı. Örneğin Japonya’da, performanslarımıza odaklanıyorlarmış gibi; Kore’de ise daha çok samimi performanslar gibi.
Taecyeon: Endonezya sıcak olduğundan, hayranların heyecanı/coşkusu daha da sıcak.

Kaynak

Çeviri: cessy0412 @2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

