[2PM OF 2PM] Shiny Girl

tumblr_inline_nn03eqA16E1qctgyv_500

Parlak Kız

Evet, sadece sen bilseydin
Senin için nasıl hissettiğimi
Artık bilmelisin
Ne kadar parlak olduğunu
Hayatımda bana,
Yol gösterici bir yıldız gibisin
Parlak kız

Seni öpmek neredeyse büyüleyici bir şekilde gizemli
(Sadece bana gülüşünü ver)
Lütfen göster bana, her şeyini görmek istiyorum
(Bana aşkını nasıl sakladığını göster)

Seni her gördüğümde, daha da güzelleşiyorsun, bu yüzden tekrar sana aşık oluyorum
Görünen o ki; şuandan itibaren senin tarafından mest olacağım

Parlak Kız ~ Gülümsemen bile güneş gibi çünkü gülümseyen yüzün parıldıyor
Parlak Kız ~ Haydi sevelim! Sen herkesten daha güzel olacaksın
Oh~ Evet Bebeğim

Seninle olduğumda Eğer izin verirsen her şekilde yanında kalacağım
(Bebeğim sana ihtiyacım var)
Mutlu olduğum doğru ~ Tüm ihtiyacım olan bu ve başka bir şeye ihtiyacım yok
(Aşkına neden ihtiyacım olduğunu biliyorsun)

Parmak uçlarını hissedebiliyorum, bir şey söylemeye gerek yok
Duygularımız üst üste binmiş
Dünyamız sadece ikimiz için dönmeye başlıyor

Parlak Kız~ Haydi defalarca öpüşelim, seni parlatacağım
Parlak Kız ~ Şimdi kanatlarını daha fazla çırp, bugün yeniden parıldayacaksın
Oh Evet Bebeğim~

Ne kadar değerli olduğunu birlikte birçok zorluğun üstesinden geldikçe öğreniyorum, Kızım
Çok çok fazla ~ Bu şarkıda geçmişten gelen çok sayıda duygular var~

Aşktan korkma, gülümsemeyi unutma
Çünkü artık yalnız değilsin

Parlak Kız~ Haydi defalarca öpüşelim, seni parlatacağım
Parlak Kız ~ Şimdi kanatlarını daha fazla çırp, bugün yeniden parıldayacaksın
Parlak Kız ~ Gülümsemen bile güneş gibi çünkü gülümseyen yüzün parıldıyor
Parlak Kız ~ Haydi sevelim! Sen herkesten daha güzel olacaksın

JPN-ENG: dawnjelly
ENG-TR : yourvoice_JH

Bir Cevap Yazın

