[2PM OF 2PM] Slender Man

tumblr_inline_nn03eqA16E1qctgyv_500Zayıf Adam

Merhaba Seni görmeye geldim
Her zaman sakladığım beni
Meydana çıkarmak için

Benim bile yüz çevirdiğim şeyin
Gerçeğini ortaya çıkaracağım

Eskiden Tanıdığın Adam Değilim
Eskiden Olduğum Adam Değilim
Ben Zayıf Adamım Lakin İşte Gerçek
Ben Zayıf Adamım Lakin İşte Gerçek

Sahte bir yüzle
Rol yapmaya devam ettim
Kalbine tümüyle
Sadece ben sahip oldum

Neredeyse aşık olmaya yetecek kadar
Kalbim acısa da
Yine de sana gerçeği
Söyleyemezdim

Ben Zayıf Zayıf Zayıf Adamım (Zayıf Adamım)
Ben Zayıf Zayıf Zayıf Adamım
Ben Zayıf Zayıf Zayıf Adamım (Zayıf Adamım)
Ben Zayıf Zayıf Zayıf Adamım

Merhaba Eğer yüzümdeki maskeyi çıkarırsam
Aramızdaki ilişkinin
Paramparça olmasına hazır olmalıyım

Bana güvendin, fakat
Görünüşüm bile yok olacak

Eskiden Tanıdığın Adam Değilim
Eskiden Olduğum Adam Değilim
Ben Zayıf Adamım Lakin İşte Gerçek
Ben Zayıf Adamım Lakin İşte Gerçek

Durma ve beni mahkum et
Sahte aşk suçundan
Gözlerinden yaşlar akıyor
Keder acıtır, biliyorsun

Ne kadar endişelendiğim önemli değil
Kendi sorularımı cevapladım
Sürüklendiğim sonuç
Başka bir şey olamazdı, buydu

Ben Zayıf Zayıf Zayıf Adamım (Zayıf Adamım)
Ben Zayıf Zayıf Zayıf Adamım
Ben Zayıf Zayıf Zayıf Adamım (Zayıf Adamım)
Ben Zayıf Zayıf Zayıf Adamım

Acımasızca, gözlerimin önünde
O kaçınılmaz an yaklaşıyor

Daha fazla saklayamam, gerçek şeklimi
Sana göstereceğim

Sahte bir yüzle
Rol yapmaya devam ettim
Kalbine tümüyle
Sadece ben sahip oldum

Neredeyse aşık olmaya yetecek kadar
Kalbim acısa da
Yine de sana gerçeği
Söyleyemezdim

Ben Zayıf Zayıf Zayıf Adamım (Zayıf Adamım)
Ben Zayıf Zayıf Zayıf Adamım
Ben Zayıf Zayıf Zayıf Adamım (Zayıf Adamım)
Ben Zayıf Zayıf Zayıf Adamım

JPN-ENG: dawnjelly
ENG-TR: cessy0412

*Slender Man: (Türkçe anlamı: Zayıf Adam) bir paranormal korku karakteridir. Şarkıda ona gönderme yapılıyor olabilir.

Bir Cevap Yazın

