[2PM OF 2PM] Wooyoung – THE BLUE LIGHT

4988010068134

MAVİ IŞIK

Daha ben orada olduğunu bilmeden
Kalbimin içinde taşıyordun

Bir ışık gibi
Yakınlaş ve sar beni
ve kırılgan benliğime hayat üfle

Vazgeçmeye karar verdiğimde
Mavi gözyaşı damlaları somutlaştı ve düştü Işık Işık Işık

Yolumu kaybetmiştim
zifiri karanlığın içinde
Tamam, Mavi Işığı yakaladım

Mavi Mavi evet
Diyorum ki Mavi Işık

Mavi Işık Işık
Mavi Mavi Mavi Işık
Mavi Işık Mavi Mavi Işık
Mavi Işık Mavi Mavi Işık

Seni mavi bir siluet olarak gördüm
Lütfen kurtar beni

Senden başkasına
inanamam artık
Yaralarımı iyileştir
Söyleyemiyorum

Oh SEN Mavi Işıksın
Oh SEN Mavi Işıksın
Oh SEN Mavi Işıksın
Evet SEN Mavi Işıksın
x2

Artık korkmuyorum
Sen buradaysan
Artık ürkmüyorum
Sen buradaysan
Sen buradaysan
Artık
üzülmeyeceğim

Mavi Işığı yakaladım
Mavi Işık!

JPN-ENG: dawnjelly
ENG-TR: wjyislove

Bir Cevap Yazın

