[2PM OF 2PM] 春風 (Harukaze/Bahar Meltemi) ~Good-bye Again~

tumblr_inline_nn03eqA16E1qctgyv_500

Bahar Meltemi

Kiraz ağaçlıklı yolda bakıştık seninle
Ve gelecekteki hayallerimizden konuştuk
Şimdiden ne kadar oldu o zamandan beri
Su gibi akıp gitti zaman, değil mi?

Anımsıyorum hala
ardını, bir yolculuğa atıldığında
Birazcık büyüdük sanırım
O günden beri

Bahar meltemiyle eğer bir dileğim gerçekleşirse
Ulaştırabilirim sana bu hislerimi
Unutmayacağım ikimizin arkada bıraktığı mevsimi
Tekrar elveda diyorum

Belki hayat yolunda kaybolursam
Senin sözlerini hatırlamaya çalışacağım
Çünkü daima ne zaman olursa olsun yanımdaydın
ve bana cesaret verdin

Hala aynı hayali mi resmediyorsun
O zamanlar peşinde koştuğun
Ayrı düşsek de, dua ediyorum
Mutluluğun için bu denli uzaktan

Taç yaprakları usulca gökyüzünden süzülüp saçılıyor
Bu dileği gelecek için gönderiyorum
Burada, bu yerde bir kez daha karşılaşacağımız gelecek için
O güne kadar Tekrar elveda diyorum

Defalarca tekrar ettim ayrılışımızı
Yeni bir ben olarak doğuyorum tekrar
Bir kere daha dışarı adımımı atarsam, bu başlangıç çizgim olacak
İkimiz de kendi yollarımızda yürüyelim

Bahar meltemiyle eğer bir dileğim gerçekleşirse
Ulaştırabilirim sana bu hislerimi
İkimizin arkada bıraktığı mevsim
Anılarımda çiçek açmaya devam ediyor

Taç yaprakları usulca gökyüzünden süzülüp saçılıyor
Bu dileği gelecek için gönderiyorum
Burada, bu yerde bir kez daha karşılaşacağımız gelecek için
O güne kadar Tekrar elveda diyorum
__________
JPN-ENG: dawnjelly
EN-TR: schrodinger0211
May be taken out with proper credit!

Bir Cevap Yazın

